Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001371NPCNezařazanoveřejný08.02.2015 - 11:0919.09.2015 - 17:07
Whitey 
biosek 
normálnímalávždy
uzavřenývyřešený 
0001371: CurrentSpeed / ActiveSpeed / PassiveSpeed
Proč je to udělané tak idiotsky, že se u NPC nastavuje jeho rychlost?
Proč to není
"CurentSpeed { get { return Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed;} "?

Taky nutno prověřit rychlost NPC po nasednutí na mount, jestli se bere rychlost NPC nebo mountu.
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0001414uzavřený biosek Betatest Uprava rychlosti postav na mountu s kouzlama typu Haste 
spojený s %id 0001413uzavřený biosek Betatest Uprava rychlosti petu/mountu/summonu 
má duplikát %id 0001300uzavřený biosek Ostatní Upravit zadávání rychlosti NPC 
Historie problému
08.02.2015 - 11:09WhiteyNový problém
08.02.2015 - 11:49StigPoznámka přidána: 0003567
08.02.2015 - 11:50StigPoznámka upravena: 0003567bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3567#r1032
08.02.2015 - 11:51StigPoznámka upravena: 0003567bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3567#r1033
11.02.2015 - 11:50WhiteyPoznámka přidána: 0003568
11.02.2015 - 11:51WhiteyPoznámka upravena: 0003568bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3568#r1035
19.09.2015 - 15:05biosekVztah přidánspojený s %id 0001414
19.09.2015 - 15:05biosekVztah přidánspojený s %id 0001413
19.09.2015 - 15:08biosekVztah přidánspojený s %id 0001300
19.09.2015 - 16:50biosekVztah nahrazenmá duplikát %id 0001300
19.09.2015 - 17:07biosekPoznámka přidána: 0003757
19.09.2015 - 17:07biosekStavnový => uzavřený
19.09.2015 - 17:07biosekPřiřazen => biosek
19.09.2015 - 17:07biosekŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003567)
Stig   
08.02.2015 - 11:49   
(upraveno: 08.02.2015 - 11:51)
Skvělý nápad.
Jen hloupý dotaz - má být cílem, aby člověk nastavoval třeba jenom PassiveSpeed a i ta ActiveSpeed by se z toho dopočetla? To by totiž bylo vůbec nejlepší.. Násobit/dělit nějakou konstantou. Pokud to dobře chápu, ActiveSpeed je běh, takže by prostě mohl být jen násobně rychlejší, než chůze (PassiveSpeed)?

A v ideálním stavu by bylo vůbec nejlepší mít i možnost běh na monstru zakázat, ale to je spíš taková drobnost navíc, ne tak podstatná. U Tree Antů, některých konstruktů, líných flegmatiků apod. by to člověk uvítal, že některá monstra se prostě vůbec nevzrušují nějakým během.. :)

(0003568)
Whitey   
11.02.2015 - 11:50   
(upraveno: 11.02.2015 - 11:51)
Nyní se v bestiáři nastavuje jedna rychlost.
Ta se bere jako pasivní, a aktivní je její dvojnásobek. (myslím)
"Idiotskost" se týká toho že NPC má vlastnost "CurrentSpeed", do které se mu přepisuje hodnota podle toho jestli má běhat nebo ne.
Chci to časem upravit aby se NPC rozhodovalo o běhu jak potřebuje, a hlavně aby to byla otázka jednoho "bool Running" a ne operace s hodnotami.

Co se týká tvého dotazu, dalo by se pak prostě dát v bestiáři přepínač "Neběhá" a NPC by neběhalo.

(0003757)
biosek   
19.09.2015 - 17:07   
Sjednoceno do http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1424 [^]