Manawydan Mantis - Betatest |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001390 | Betatest | Programování | veřejný | 23.06.2015 - 18:38 | 25.06.2015 - 17:30 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | nový | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001390: Plnění Loveckých licencí - zjednodušení pro partu |
Popis | Zamyslet se nad zjednodušením plnění licencí v případě party. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | První úvaha:
1, zářez dostane každý, kdo dal celkové poškození alespoň 1/3 maxima HP
2, každý z bodu 1 se prozkoumá, zda není v partě. Pokud ano, proberou se členové party. Každý kdo je poblíž "místa úmrtí" a dal alespoň 1(?)dmg dostane zářez. |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
23.06.2015 - 18:38 | Whitey | Nový problém | |
23.06.2015 - 23:20 | biosek | Poznámka přidána: 0003639 | |
24.06.2015 - 16:46 | Whitey | Poznámka přidána: 0003640 | |
24.06.2015 - 21:15 | monty | Poznámka přidána: 0003642 | |
25.06.2015 - 17:30 | Whitey | Poznámka přidána: 0003643 | |
Poznámky k problému |
|
(0003639)
|
biosek
|
23.06.2015 - 23:20
|
|
To zni rozumne.
Mozna bych ale osetril pripad, kdyby lvl 30+ plnil licence nejakymu lvlu 1, kterej by za to treba udelal 3 levely za den. Tzn dal bych tam podminku na rozdil lvlu mezi killerem a clovekem z party, ktery ma dostat levely aby nebyla vyssi nez 5? 8? 10? |
|
|
(0003640)
|
Whitey
|
24.06.2015 - 16:46
|
|
Asi bych to nijak neomezoval.
Už je omezené jak rychle lze brát nové licence, plus licence toho nooba bude stejně pro jeho level tj. nijak přemrštěná. |
|
|
(0003642)
|
monty
|
24.06.2015 - 21:15
|
|
|
|
(0003643)
|
Whitey
|
25.06.2015 - 17:30
|
|
To není o licencích, ty jsou navrhované podle levelu hráče a levelů NPC.
To je o CS + Bestiáři, protože NPC shodného levelu je silnější než hráč. |
|