Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001413BetatestProgramováníveřejný30.08.2015 - 13:5919.09.2015 - 17:08
biosek 
biosek 
normálnímalávždy
uzavřenývyřešený 
0001413: Uprava rychlosti petu/mountu/summonu
Predchozi diskuse na foru:
Whitey:
Petovi který sleduje svého pána je upravována rychlost - čím dál od pána, tím je rychlejší, maximálně ale dvojnásobek své rychlosti.
Proto ultrapomalá NPC (tj. 2x a víckrát pomalejší než hráč) nedohoní pána. Toto omezení je úmyslné.
Pokud použiji na peta příkaz "Come", pak zrychlí podle tohoto vzorce - proto rychle utíká (nejen) z boje.
Útočníkem to ošetřit nelze - po příkazu Come se petovi protivník ruší. Pokud by se to bralo podle agro, tak se ten pet nikam nedostane.

Co zakázat toto zvýšení rychlosti pokud jsem v posledních pěti minutách bojoval? Tj. na cestování to bude pořád OK, ale jak někoho napadnu, tak se mi pět minut nebude rychlost bonusovat.

Biosek:
Trosku jsem nad tim premyslel a napadlo me tohle:
Rozlisit rychlost mezi summony, petama a jezditkama. Summoni nejvic nerfnuty pri uteku, potom mirneji nerfnuty peti a nejmin nerfnuty jezditka.
- U vsech by rychlost mimo fight (specifikuji nize) byla takova jaka je ted, akorat upravena, ze by se hracovi nikdy nepodarilo utect od svyho followera. (Tzn upravit rychlost na skoro nejvetsi vzdalenosti od hrace a tam zrychlit nad rychlost hrace, aby follower vzdy dohnal. Zbytek zrychlovani/zpomalovani bych nechal jak je.

- Pri fightu by se pri zavolani prikazu follow ulozil timer na 5-12sec (mozna random) a po tuhle dobu by nefungovala rychlost mimo fight, ale rychlost ktera funguje ted jenom s malyma upravama.
 Ted je pri followu rychlost 2x vetsi nez rychlost peta na nejvetsi vzdalenosti cca.
 Kdyz by byl pet ve fightu, tak v tom case 5-12sec od zavolani prikazu follow by:
 * Summon bezel normalni (1x nasobkem svoji rychlosti) rychlosti k panovi, dokud neskonci timer a pak by se preplo na rychlost mimo fight.
 * Pet bezel 1,5x nasobkem svoji rychlosti rychlosti k panovi, -----"------ (protoze prijit o peta je ekonomicky horsi nez prijit o summona, kterej je skoro zadarmo)
 * Jezditko bezelo 2x nasobkem svoji rychlosti rychlosti k panovi (tzn presne tak jak je to ted), -----"------ (protoze prijit o jezditko je jeste horsi nez prijit o nejakyho svyho peta)

Priklad:
Mam medveda, coz je kategorie pet. Bojuje s Tezkoodencem sampionem a chci s nim utect. Zavolam prikaz follow. V tu chvili se ulozi random timer na 5-12sec (rekneme tech 5sec), kdy pet za mnou pobezi 1,5x nasobkem petovo aktivni rychlosti (pokud bude mit fakt hodne malo HP, tak bude stejne pomalej). Po 5ti sekundach tohodle pomalejsiho uteku se prepne pet do followu mimo fight, kde uz by se hracovi nemelo podarit utyct svymu petovi.

Whitey:
Přijde mi zbytečně složitý. Stačilo by po každém útoku peta nastavit do nějaké proměnné DateTime.Now.AddSeconds(30), a dokud se k tomu času nedorazí (tj. 30s po boji) přeskakovat vzorec zrychlení podle vzdálenosti.
------------------------------------------------
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0001414uzavřený biosek Betatest Uprava rychlosti postav na mountu s kouzlama typu Haste 
spojený s %id 0001300uzavřený biosek Ostatní Upravit zadávání rychlosti NPC 
spojený s %id 0001371uzavřený biosek NPC CurrentSpeed / ActiveSpeed / PassiveSpeed 
Historie problému
30.08.2015 - 13:59biosekNový problém
30.08.2015 - 14:04biosekShrnutíUprava rychlost petu/mountu/summonu => Uprava rychlosti petu/mountu/summonu
19.09.2015 - 15:05biosekVztah přidánspojený s %id 0001414
19.09.2015 - 15:05biosekVztah přidánspojený s %id 0001371
19.09.2015 - 15:08biosekVztah přidánspojený s %id 0001300
19.09.2015 - 17:08biosekPoznámka přidána: 0003760
19.09.2015 - 17:08biosekStavnový => uzavřený
19.09.2015 - 17:08biosekPřiřazen => biosek
19.09.2015 - 17:08biosekŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003760)
biosek   
19.09.2015 - 17:08   
Sjednoceno do http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1424 [^]