Manawydan Mantis - Betatest | |||||
Detaily problému | |||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001424 | Betatest | Common (Obecné) | veřejný | 19.09.2015 - 17:07 | 08.10.2015 - 23:30 |
Reportér | biosek | ||||
Přiřazen | biosek | ||||
Priorita | vysoká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||
Platforma | OS | Verze OS | |||
Shrnutí | 0001424: Sjednoceni ticketu na rychlost chuze/behu + buffy | ||||
Popis | Takze. V tomhle ticketu bych rad sjednotil vsechny tickety, ktery se tykaj rychlosti jak postav, tak npc. 1. CurrentSpeed vs ActiveSpeed vs PasiveSpeed - Muj navrh je Current a Active udelat jako get-only property => nepujdou nastavovat a budou se vypocitavat z Pasive+beh. Tzn: "CurentSpeed { get { return Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed;} " "ActiveSpeed { get { return PassiveSpeed * 2;} " 2. Na zaklade 1. se bude zadavat pouze pasivespeed v bestiari - Byl navrh na zadavani rychlosti v % vuci hraci. Hraci ale budou mit ruzne rychlosti, takze tohle bych nechal jen to promenil na zadavani pouze pasivespeed. 3. Rychlost na nohou vs na koni - Whiteyuv navrh byl, ze rychlost na mountu by se pocitala jako Maximum z hracsky vs konsky. Tzn kdyby hrac mel buff a byl by rychlejsi jak kun, tak by ho kun nezpomaloval. - Tady mi ale pak prijde, ze by kun byl pro hrace s buffama na rychlost uplne k nicemu, takze misto Maxima bych dal aspon 5% navyseni, pokud by se pouzila hracovo rychlost. Tzn bud je hrac pomalejsi nez kun a nastavi se rychlost kone nebo je hrac rychlejsi jak kun a kdyz nasedne, tak se mu zvysi rychlost o 5% (jak rikam, prijde mi blby, aby byl hrac stejne rychly bez nebo s konem) 4. Rychlost petu vuci masterovi - Ja navrhl system kde by se rozlisovalo jestli se jedna o mounta/peta/summona, ale Whitey to zavrhl a zjednodusil to. - V podstate by to fungovalo tak, ze mimo souboj by hrac nikdy nemohl utyct svymu petovi. Tedy pet ma nejakou rychlost, kdyz se pet vzdali od hrace, tak se jeho rychlost zvysi. Kdyz se vzdali na kritickou hranici od hrace (10poli), tak zrychli nad rychlost hrace, aby ho dohnal a hrac mu nemohl nikdy utect. - V souboji by to fungovalo tak, ze pri kazdym utoku peta by se k nemu ulozil nejakej timer, kterej by zabranoval zvysovani rychlosti po nejakou dobu (Whitey navrhl 30sec, ja navrhuji tak 5-10sec) 5. Zrusit ruzne rychlosti u ruznych ras - Z navrhu na foru + se o tom diskutovalo nekolikrat Rad bych slysel vase nazory na tohle. Nesouhlasite? Napiste to. Neco byste doplnili? Napiste to. Po nejaky dobe to tak implemetuju. | ||||
Postup na reprodukci problému | |||||
Další informace | Prevzato z: http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1371 [^] http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1300 [^] http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1414 [^] http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1413 [^] | ||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||
Závislosti | |||||
Přiložené soubory | |||||
Historie problému | |||||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna | ||
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Nový problém | |||
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Stav | nový => přiřazený | ||
19.09.2015 - 17:07 | biosek | Přiřazen | => biosek | ||
19.09.2015 - 17:34 | Whitey | Poznámka přidána: 0003761 | |||
20.09.2015 - 04:18 | biosek | Popis upraven | bug_revision_view_page.php?rev_id=1053#r1053 | ||
22.09.2015 - 17:55 | biosek | Poznámka přidána: 0003771 | |||
22.09.2015 - 19:15 | Whitey | Poznámka přidána: 0003772 | |||
22.09.2015 - 19:15 | Whitey | Poznámka upravena: 0003772 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3772#r1055 | ||
25.09.2015 - 10:40 | biosek | Poznámka přidána: 0003774 | |||
25.09.2015 - 10:40 | biosek | Stav | přiřazený => čeká na testy | ||
08.10.2015 - 23:30 | biosek | Poznámka přidána: 0003845 | |||
08.10.2015 - 23:30 | biosek | Stav | čeká na testy => uzavřený | ||
08.10.2015 - 23:30 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému | |||||
|
|||||
|
|
||||
|
|||||
|
|
||||
|
|||||
|
|
||||
|
|||||
|
|
||||
|
|||||
|
|