Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001424BetatestCommon (Obecné)veřejný19.09.2015 - 17:0708.10.2015 - 23:30
biosek 
biosek 
vysokámaláN/A
uzavřenývyřešený 
0001424: Sjednoceni ticketu na rychlost chuze/behu + buffy
Takze. V tomhle ticketu bych rad sjednotil vsechny tickety, ktery se tykaj rychlosti jak postav, tak npc.

1. CurrentSpeed vs ActiveSpeed vs PasiveSpeed
- Muj navrh je Current a Active udelat jako get-only property => nepujdou nastavovat a budou se vypocitavat z Pasive+beh. Tzn:
"CurentSpeed { get { return Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed;} "
"ActiveSpeed { get { return PassiveSpeed * 2;} "

2. Na zaklade 1. se bude zadavat pouze pasivespeed v bestiari
- Byl navrh na zadavani rychlosti v % vuci hraci. Hraci ale budou mit ruzne rychlosti, takze tohle bych nechal jen to promenil na zadavani pouze pasivespeed.

3. Rychlost na nohou vs na koni
- Whiteyuv navrh byl, ze rychlost na mountu by se pocitala jako Maximum z hracsky vs konsky. Tzn kdyby hrac mel buff a byl by rychlejsi jak kun, tak by ho kun nezpomaloval.
- Tady mi ale pak prijde, ze by kun byl pro hrace s buffama na rychlost uplne k nicemu, takze misto Maxima bych dal aspon 5% navyseni, pokud by se pouzila hracovo rychlost. Tzn bud je hrac pomalejsi nez kun a nastavi se rychlost kone nebo je hrac rychlejsi jak kun a kdyz nasedne, tak se mu zvysi rychlost o 5% (jak rikam, prijde mi blby, aby byl hrac stejne rychly bez nebo s konem)

4. Rychlost petu vuci masterovi
- Ja navrhl system kde by se rozlisovalo jestli se jedna o mounta/peta/summona, ale Whitey to zavrhl a zjednodusil to.
- V podstate by to fungovalo tak, ze mimo souboj by hrac nikdy nemohl utyct svymu petovi. Tedy pet ma nejakou rychlost, kdyz se pet vzdali od hrace, tak se jeho rychlost zvysi. Kdyz se vzdali na kritickou hranici od hrace (10poli), tak zrychli nad rychlost hrace, aby ho dohnal a hrac mu nemohl nikdy utect.
- V souboji by to fungovalo tak, ze pri kazdym utoku peta by se k nemu ulozil nejakej timer, kterej by zabranoval zvysovani rychlosti po nejakou dobu (Whitey navrhl 30sec, ja navrhuji tak 5-10sec)

5. Zrusit ruzne rychlosti u ruznych ras
- Z navrhu na foru + se o tom diskutovalo nekolikrat

Rad bych slysel vase nazory na tohle. Nesouhlasite? Napiste to. Neco byste doplnili? Napiste to. Po nejaky dobe to tak implemetuju.
Prevzato z:
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1371 [^]
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1300 [^]
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1414 [^]
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1413 [^]
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
19.09.2015 - 17:07biosekNový problém
19.09.2015 - 17:07biosekStavnový => přiřazený
19.09.2015 - 17:07biosekPřiřazen => biosek
19.09.2015 - 17:34WhiteyPoznámka přidána: 0003761
20.09.2015 - 04:18biosekPopis upravenbug_revision_view_page.php?rev_id=1053#r1053
22.09.2015 - 17:55biosekPoznámka přidána: 0003771
22.09.2015 - 19:15WhiteyPoznámka přidána: 0003772
22.09.2015 - 19:15WhiteyPoznámka upravena: 0003772bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3772#r1055
25.09.2015 - 10:40biosekPoznámka přidána: 0003774
25.09.2015 - 10:40biosekStavpřiřazený => čeká na testy
08.10.2015 - 23:30biosekPoznámka přidána: 0003845
08.10.2015 - 23:30biosekStavčeká na testy => uzavřený
08.10.2015 - 23:30biosekŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003761)
Whitey   
19.09.2015 - 17:34   
Active/Pasive/Current:
Je to tam dost komplikovaný, jednu dobu jsem se v tom vrtal ale nebyl čas a chuť.
Chtěl jsem aby se to nepočítalo jako dvojnásobek, ale aby se obě rychlosti nastavovaly v bestiáři. Může se tak udělat např. obr který v běhu nebude o moc rychlejší než v chůzi apod.
(0003771)
biosek   
22.09.2015 - 17:55   
Hm co takhle teda udelat Current a Active jako get-only propy a Pasive + nova RunningMultiplier jako full propy?

Active by se pak brala jako get { return Pasive * RunningMultiplier; } a defaultni RunningMultiplier by byl 2 a dal bych jeho max rozpeti 1.1-3
(0003772)
Whitey   
22.09.2015 - 19:15   
Současný stav:
Current = aktuální rychlost NPC.
Active = rychlost běhu (nyní 2x rychlost z bestiáře).
Passive = rychlost z bestiáře.
Skripta berou Aktivní a Pasivní rychlost a podle situace ji cpou do CurrentSpeed.

Přidávat další proměnou je zbytečné. Jediné co potřebujeme je přímo nastavitelná hodnota běhu z bestiáře. Multiplier je zbytečná komplikace, například když chceš zpomalit chůzi ale rychlost běhu nechat. Jednodušší je přímá hodnota.
CuurentSpeed se pak zjednoduší na "Running ? ActiveSpeed : PassiveSpeed". Místo aby skripta žonglovala s hodnotami a cpala je různě do CurrentSpeed, tak to stačí přepínat pomocí Running.

(0003774)
biosek   
25.09.2015 - 10:40   
viz. muj topik od:
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=3152&pid=91594#pid91594 [^]
(0003845)
biosek   
08.10.2015 - 23:30   
Otestovano, funguje.