Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001441BetatestProgramováníveřejný28.09.2015 - 16:1007.01.2016 - 16:33
biosek 
biosek 
normálnímaláN/A
uzavřenývyřešený 
0001441: MagicMissle se musi 20x+ targetovat pri velkych skillech
Nevidim zadny pouziti pro to, aby ta magicmissle utocila na 20 ruznejch targetu. Staci podle me jeden target a na nej vypalit vsechny sipky.
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
28.09.2015 - 16:10biosekNový problém
28.09.2015 - 16:10biosekStavnový => přiřazený
28.09.2015 - 16:10biosekPřiřazen => biosek
28.09.2015 - 16:45GalranPoznámka přidána: 0003804
28.09.2015 - 17:55WhiteyPoznámka přidána: 0003806
28.09.2015 - 18:43biosekPoznámka přidána: 0003807
29.09.2015 - 20:28StigPoznámka přidána: 0003808
29.09.2015 - 20:28StigPoznámka upravena: 0003808bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3808#r1059
29.09.2015 - 21:33biosekPoznámka přidána: 0003809
29.09.2015 - 22:08WhiteyPoznámka přidána: 0003812
29.09.2015 - 22:14StigPoznámka přidána: 0003815
29.09.2015 - 22:19StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1063
29.09.2015 - 22:19StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1064
29.09.2015 - 22:20StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1065
29.09.2015 - 22:20StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1066
29.09.2015 - 22:21StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1067
29.09.2015 - 22:22StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1068
29.09.2015 - 22:24StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1069
29.09.2015 - 22:24StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1070
29.09.2015 - 22:24StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1071
29.09.2015 - 22:24StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1072
29.09.2015 - 22:27StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1073
29.09.2015 - 22:27StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1074
29.09.2015 - 22:29StigPoznámka upravena: 0003815bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3815#r1075
08.10.2015 - 15:31biosekPoznámka přidána: 0003824
08.10.2015 - 15:31biosekStavpřiřazený => čeká na testy
08.10.2015 - 17:26biosekStavčeká na testy => přiřazený
08.10.2015 - 17:27biosekPoznámka přidána: 0003827
09.10.2015 - 09:19biosekStavpřiřazený => čeká na testy
09.10.2015 - 09:19biosekPoznámka přidána: 0003848
07.01.2016 - 16:33biosekPoznámka přidána: 0003865
07.01.2016 - 16:33biosekStavčeká na testy => uzavřený
07.01.2016 - 16:33biosekŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003804)
Galran   
28.09.2015 - 16:45   
Ano.
(0003806)
Whitey   
28.09.2015 - 17:55   
Ta konstrukce vyplývá z DnD originálu, kdy lze cílit víc cílů naráz. U nás hůře použitelné, pravda.
Co z toho udělat "minifireball"? Tj. šipky se automaticky rozdělí do cíle + NPC do 1 pole od něj.
(0003807)
biosek   
28.09.2015 - 18:43   
Zni dobre
(0003808)
Stig   
29.09.2015 - 20:28   
Za mých mladých let se Magic Missile nemuselo dvacetkrát targetovat, po prvním targetu stačilo zmáčknout Escape (zrušit target).. :) Zbytek střel se pak vypálil do posledního cíle.

(0003809)
biosek   
29.09.2015 - 21:33   
Podly WDyho udelat minifireball tak, ze bude zabijet v radiusu 1pole od targetu nahodne. A celkovy dmg zvysit cca na 40dmg max (3. kruh Fireball dava dohromady vic jak 60 kdyz jsou targety)
(0003812)
Whitey   
29.09.2015 - 22:08   
Poškození bych nechal, jde o šipkovací kouzlo pro Van. Ostatní prvky ho mají v nultém kruhu, Van výš, ale zase ho má o něco silnější.
Jedině by se musela vytvoŕit šipka pro Van a tohle dát výš - ale to je zas zbytečná kopie firebalu.
(0003815)
Stig   
29.09.2015 - 22:14   
(upraveno: 29.09.2015 - 22:29)
Igni Van (Magický výboj, trik).. Van má šipku taky. Igni Ow Van byla taková "multi-šipka", nejčastěji používaná do jednoho NPC.
Když jsem před pár lety začínal s kouzelníkem, tak stačilo Igni Ow Van jednou zacílit a pak dát Escape, respektive dokud ty targety byly třeba jen dva, tak zacílit dvě NPC. Nebo jedno NPC dodělat a do druhého vyslat zbytek výbojů. Tak se dala dělat docela strategická rozhodnutí. :) Z tohohle pohledu by tedy změna ani nemusela být tak nutná. Do byť jen trochu random NPC mi přijde to kouzlo o něčem jiném, než původně bylo. Od toho by měl být Chain Lightning apod.

Missile(s) - "střela"/"střely" by měla/měly být úmyslně a přesně cílené..
Chain - cestuje od prvního cíle náhodně dál (či třeba v řetězu od nejbližších NPC k vzdálenějším)
Ball - plošné kouzlo s výbuchem v dané area po celé ploše
Swarm - zranění na jednotlivá náhodná políčka v dané area
apod.

Co vidím z pohledu hratelnosti jako opravdu přínos by bylo, kdyby podle skillu člověk mohl cílit např. 1-5 targetů a ono by to mezi ně ty střely rozdělilo rovnoměrně samo. Po stisknutí escapu bys mohl omezit úmyslně počet targetů na aktuálně zvolený počet NPC (takže sice můžeš cílit díky vysokému skillu až 5 targetů, ale dá se to omezit třeba i na 1 nebo 2).

(0003824)
biosek   
08.10.2015 - 15:31   
svn4020
(0003827)
biosek   
08.10.2015 - 17:27   
Biosek:
Whitey prosimte nepodarilo se mi osetrit, ze kdyz umre SpellTarget, ze se za nej vezme jinej zivej target z okoli. Mohl bys na to mrknout? Mam targety v _tickTargets, vezmu z nich random, tomu udelim dmg a pak kontroluju, zda jsem nahodou nezabil SpellTarget. Pokud ano, tak se snazim prenastavit SpellTarget na novej, ale to kouzlo se mi stejne zastavi a ja nevim proc. Kdyz kouzlo zabije SpellTarget, tak se automaticky ukoncuje? Pokud ano, da se tomu nejak zabranit?

Whitey:
Ne, změna spelltargetu by kouzlo ukončovat neměla. Problém teoreticky může být v tom že při běhu timeru je kouzlo už ukončené. Místo odkazu na kouzlo bych v timeru uložil jen potřebné informace, a na kouzlo se už neodkazoval.

=> Predelat timer bez kontrol na dane kouzlo.
(0003848)
biosek   
09.10.2015 - 09:19   
svn4026
(0003865)
biosek   
07.01.2016 - 16:33   
Thanis pry testoval a uz je to prej OK.