Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001462BetatestProgramováníveřejný08.10.2015 - 22:2726.05.2016 - 18:35
biosek 
biosek 
normálnímalánevyzkoušeno
přiřazenýotevřený 
0001462: Kouzla zdi - revize
Zdi Nyni fungujou cca takto:
- Ice zed je nepruchozi
- Fire zed dava miniaturni dmg
- Ji zed nejak buguje ze pres ni neni videt a je nekdy pruchozi nekdy ne
- Force, Iron, Stone zdi jsou nepruchozi a je pres ne videt
Navrhl jsem a s Thanisem a dalsim magem jsme se shodli, ze by to mohlo vypadat nasledovne:
- Ice zed pruchozi, ale bude hazet effekt zpomaleni
- Fire zed pruchozi, ale bude davat vetsi dmg nez ted
- Ji zed pruchozi, ale bude davat effekt paralyzy
- Force zed nepruchozi, budes pres ni videt, ale dmg pres zed z polearm, kouzel, modliteb a strel bude redukovan na polovic
- Iron a Stone nepruchozi a nebude pres ne videt (Eventuelne jeste Iron zed udelat durabilnejsi a presunout do vyssiho kruhu)

Pridat ScareOf priznak pruchozim zdem.
selfmemo:
Whitey:
Se zdmi opatrně:
- jsou tam ještě fůze, hození jednoho typu zdi přes druhý udělá nový typ zdi, takže typů zdí je o něco víc než kouzel zdí
- se zdmi je problém že je hráči hodí pod NPC, a NPC na ně není moc schopno reagovat. Např. ohnivá zeď se úmyslně oslabovala, protože se s ní smažili NPC. Sice jsem tam zabudovával ScaryOff, ale i tak je možné sesmažit tak na polovinu než si toho všimne a začne něco dělat. Pokud se udělají další "průchozí" zdi a dá se jim nějaký efekt, tak se to bude používat stejným způsobem.
Žádné štítky nepřiloženy.
má duplikát %id 0001435uzavřený biosek Uprava zdi 
spojený s %id 0001509uzavřený biosek LongRange zbrane - zakazat par pripadu mlaceni 
Historie problému
08.10.2015 - 22:27biosekNový problém
08.10.2015 - 22:27biosekStavnový => přiřazený
08.10.2015 - 22:27biosekPřiřazen => biosek
08.10.2015 - 22:28biosekVztah přidánmá duplikát %id 0001435
09.10.2015 - 21:00WhiteyPoznámka přidána: 0003849
09.10.2015 - 21:01WhiteyPoznámka upravena: 0003849bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3849#r1086
26.05.2016 - 18:35biosekVztah přidánspojený s %id 0001509

Poznámky k problému
(0003849)
Whitey   
09.10.2015 - 21:00   
(upraveno: 09.10.2015 - 21:01)
Úvaha ke zdem:
Pokud chceme zvýšit poškození, můžeme zvýšit "vstupní" poškození (chvíle kdy mobile vchází do zdi, nebo je zeď vyvolána pod ním). DoT (damage over time) bych udržoval nízké, aby se nedalo tolik používat ke smažení NPC. Nízké DoT také umožní včasné zastrašení NPC (ScareOff) mimo zónu zdi.