Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001486BetatestChybyveřejný29.02.2016 - 20:5908.03.2016 - 02:28
Triad 
biosek 
normálnívelkáobčas
uzavřenývyřešený 
0001486: Kůň se zblázní po vstoupení do dungeonu
Několikrát jsem byl svědkem toho, že jakmile hráč byl v dungu, tak se jeho kůň zbláznil a začal pobíhat různě po mapě. Hlavně, když hráč umřel a vylezl ven se ressnout, tak kůň běžel jakoby za duchem.
Žádné štítky nepřiloženy.
blokuje %id 0001489uzavřený biosek Pridat podminky pro ochranu pana sumonama/petama 
Historie problému
29.02.2016 - 20:59TriadNový problém
05.03.2016 - 00:19WhiteyPoznámka přidána: 0003929
05.03.2016 - 01:22TriadPoznámka přidána: 0003931
06.03.2016 - 19:44TriadPoznámka přidána: 0003932
06.03.2016 - 19:58TriadPoznámka přidána: 0003933
06.03.2016 - 20:02TriadPoznámka přidána: 0003934
06.03.2016 - 22:47biosekVztah přidánblokuje %id 0001489
06.03.2016 - 22:49biosekPřiřazen => biosek
06.03.2016 - 22:49biosekStavnový => přiřazený
08.03.2016 - 02:28biosekPoznámka přidána: 0003939
08.03.2016 - 02:28biosekStavpřiřazený => uzavřený
08.03.2016 - 02:28biosekŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003929)
Whitey   
05.03.2016 - 00:19   
Pokud používá ten hráč současně jiné pety, tak ten jeho kůň možná nějak zaslechne "all" povely?
(0003931)
Triad   
05.03.2016 - 01:22   
Pokusím se to vysledovat a dám bližší info.
(0003932)
Triad   
06.03.2016 - 19:44   
Když hráč umře, běží kůň jakoby za ním. Co jsem tak vypozoroval - potřeba ověřit.
(0003933)
Triad   
06.03.2016 - 19:58   
Potvrzeno: 19:56+- umřela postava Risam a kůň přiběhl k mrtvole.
(0003934)
Triad   
06.03.2016 - 20:02   
Edit: Stačí být omráčen a kůň přiběhne.
(0003939)
biosek   
08.03.2016 - 02:28   
SVN 4355: (svn4355)
FIX: bug1486 , bug1489 :
- Pridany podminky pro pety/summy, aby branili majitele pri omraceni a smrti pouze pokud jsou v dosahu (15 policek) nebo pokud umej bojovat. Kone a nebojovy peti nezmenej stary prikaz.