Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001533BetatestProgramováníveřejný07.07.2016 - 14:2911.07.2016 - 20:45
biosek 
biosek 
normálnímalánevyzkoušeno
přiřazenýotevřený 
0001533: Pridat moznost zrusit kladne buffy pres klavesovou zkratku Ctrl + LeftMouseClick
x
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
07.07.2016 - 14:29biosekNový problém
11.07.2016 - 01:27biosekShrnutíPridat moznost zrusit kladne buffy pres kliknuti na buffikonu pravym => Pridat moznost zrusit kladne buffy pres kliknuti na buffikonu prostrednim tlacitkem mysi
11.07.2016 - 01:28biosekShrnutíPridat moznost zrusit kladne buffy pres kliknuti na buffikonu prostrednim tlacitkem mysi => Pridat moznost zrusit kladne buffy pres klavesovou zkratku Ctrl + LeftMouseClick
11.07.2016 - 01:28biosekPřiřazen => biosek
11.07.2016 - 01:28biosekStavnový => přiřazený
11.07.2016 - 14:27BrakPoznámka přidána: 0004004
11.07.2016 - 17:15WhiteyPoznámka přidána: 0004016
11.07.2016 - 17:52biosekPoznámka přidána: 0004026
11.07.2016 - 19:01WhiteyPoznámka přidána: 0004036
11.07.2016 - 19:01WhiteyPoznámka upravena: 0004036bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4036#r1129
11.07.2016 - 19:20biosekPoznámka přidána: 0004044
11.07.2016 - 19:37WhiteyPoznámka přidána: 0004049
11.07.2016 - 20:18biosekPoznámka přidána: 0004053
11.07.2016 - 20:45WhiteyPoznámka přidána: 0004056

Poznámky k problému
(0004004)
Brak   
11.07.2016 - 14:27   
Za mě v pohodě. Jsem pro.
(0004016)
Whitey   
11.07.2016 - 17:15   
Jaké to má mít využití? Na čem click?
(0004026)
biosek   
11.07.2016 - 17:52   
Samozrejme klik na bufikonu. Vyuziti je nekolik. Ork si treba nepreje mit buffy od elfa kneze, kterej je na nej hazi. Nebo kdyz se nekde zasekne summon, tak neni mozny ho odcarovat. Atd atd.
(0004036)
Whitey   
11.07.2016 - 19:01   
Už vidím jak po každém plošném blessu od elfa shazují orkové pozitivní buffy :D
A sumon jde normálně propustit, ne?

Problémy:
- neexistuje vazba buffikona<->efekt na straně klienta, tam je pouze itemid, řetězec a čas.
- na ikonu může být (a často je) vázáno víc efektů naráz.
- některá kouzla mají víc než jeden efekt a ty efekty by neměly být selektovatelné; buď máš všechny, nebo nic.
- ne každý efekt je jednoznačně pozitivní nebo negativní.

(0004044)
biosek   
11.07.2016 - 19:20   
Sumon jde propustit, pokud na nej vidis. :) Nekdy za teleportama nebo zavrenejma dverma musis pockat nez summon vyprsi.

Ano problemy tam jsou.
- Vazba neni potreba pokud je na efektu nekde cislo bufikony -> iterace efektama postavy s Where bufficonID. Pokud neni, tak bych je holt nejak prilepil k efektu. Zas tak hodne efektu na postave neni, aby to byl nejaky sileny overhead.
- Vic efektu na buffikonu -> smaznou se vsechny, ktery jsou k bufikone prilepeny
- Ano, pokud se vypne 1 ze 3 buffikon na jednom efektu, tak se zrusi efekt a ostatni buffikony to zrusi pri removu efektu
- Tady bych asi pridal EffectType.Positive a podle toho delal kontrolu. K efektum, ktery by meli byt mozne takto odstranovat pres klik na buffikonu by se tento EffectType pridal.

Nerikam ze je to uplne nejvic easy problem, ale v hodne hrach je tato moznost a nekteri hraci uz ve hre naznacili, ze by ji hojne vyuzivaly.
(0004049)
Whitey   
11.07.2016 - 19:37   
Ty efekty co chceš všechny rušit najednou nemusí být všechny pozitivní. Pod jednou ikonou můžou být nejrůznější efekty, pozitivní, negativní, neutrální.

Některé efekty číslo ikony znají, někde se to dohledá hůř - např. ikona síly, obratnosti a inteligence neposílá na zpracování samostatné efekty, ale nejprve se v SOE posčítají a na zpracování do ikon se pošle souhrnný efekt.
(0004053)
biosek   
11.07.2016 - 20:18   
Samozrejme by pri mazani vice efektu najednou probehla kontrola na ten novej typ.

Tohle prepocitavani statu na buffikonu hmmm. Nejak bych si poradil.

Ve vysledku tedy navrh:
- Pri Ctrl+kliku se posle pozadavek na server
- Na serveru se naleznou efekty postavy, ktere pouzivaji tuto bufikonu
- Pri iteraci se odstrani kazdy efekt, ktery ma typ EffectType.Positive
=> Pokud bufikona obsahuje vic efektu, budou se iterovat vsechny tyto efekty
=> Pokud bufikona obsahuje vic efektu a nektere neobsahuji Typ Positive, tak tyto efekty se neodstrani
(0004056)
Whitey   
11.07.2016 - 20:45   
Přijde mi to naprosto zbytečné.
Jakékoliv efekty se stackují a platí ten nejsilnější, takže není žádný důvod je rušit. Jediný důvod je ten "RP orka" co píšeš, ale nevěřím že z toho důvodu si někdo bude rušit buffy. Asi tak se stejnou pravděpodobností jako Ilicius nebude nosit nejlepší dostupnou zbroj, aby dokázal že systém je špatný a neumožňuje mu hrát správné RP.

Další důvod proti - některé takto rušené efekty můžou mít funkci prodlevy, tj. jejich rušení by umožnilo spamování daného kouzla.

Pro odvolání summonu lze udělat příkaz, nebo např. zacílením summonkouzla na sebe zrušit všechny předešlé summony. Na to není důvod upravovat klienta, systém buffikon a systém efektů.