Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000418 | Ostatní | Nezařazeno | veřejný | 17.09.2011 - 00:03 | 29.05.2012 - 09:33 |
|
Reportér | Stig | |
Přiřazen | Geo | |
Priorita | normální | Závažnost | blokující | Reprodukovatelnost | vždy |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000418: Mapy pokladů |
Popis | Lokace truhly z mapy pokladů neodpovídá nastavení ze seznamu lokací. Lokace vytvořené truhly není z množiny lokací pro danou úroveň mapy.
Při nastavování hlídačů se do seznamu samy od sebe "množí" daná NPC po každém stisku potrvzujícím nastavení. Není možné efektivně nastavit počty vytvořených hlídačů (ve smyslu Typ 1: Množství x až y). |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
17.09.2011 - 00:03 | Stig | Nový problém | |
06.10.2011 - 22:48 | Stig | Poznámka přidána: 0000483 | |
06.10.2011 - 22:49 | Stig | Poznámka smazána: 0000483 | |
09.10.2011 - 01:56 | Geo | Kategorie | Nezařazano => Nezařazeno |
23.12.2011 - 12:27 | Geo | Přiřazen | => Geo |
23.12.2011 - 12:27 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
24.01.2012 - 06:31 | Geo | Poznámka přidána: 0000927 | |
24.01.2012 - 06:31 | Geo | Stav | přiřazený => čeká na testy |
08.03.2012 - 12:24 | Geo | Poznámka přidána: 0001423 | |
08.03.2012 - 12:24 | Geo | Stav | čeká na testy => uzavřený |
08.03.2012 - 12:24 | Geo | Řešení | otevřený => vyřešený |
11.03.2012 - 16:34 | Emp | Stav | uzavřený => nový |
11.03.2012 - 16:39 | sarja | Poznámka přidána: 0001444 | |
25.03.2012 - 22:42 | Stig | Stav | nový => přiřazený |
25.03.2012 - 22:42 | Stig | Řešení | vyřešený => znovuotevřený |
14.05.2012 - 08:18 | Geo | Poznámka přidána: 0001822 | |
14.05.2012 - 10:39 | Geo | Poznámka přidána: 0001825 | |
14.05.2012 - 10:39 | Geo | Stav | přiřazený => čeká na testy |
28.05.2012 - 10:32 | Geo | Poznámka přidána: 0001883 | |
28.05.2012 - 16:26 | Stig | Poznámka přidána: 0001893 | |
28.05.2012 - 20:01 | Geo | Poznámka přidána: 0001896 | |
28.05.2012 - 20:41 | Stig | Poznámka přidána: 0001899 | |
28.05.2012 - 21:13 | Geo | Poznámka přidána: 0001900 | |
29.05.2012 - 09:33 | Geo | Stav | čeká na testy => uzavřený |
29.05.2012 - 09:33 | Geo | Řešení | znovuotevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0000927)
|
Geo
|
24.01.2012 - 06:31
|
|
Přepracováno, chyby odstraněny. |
|
|
(0001423)
|
Geo
|
08.03.2012 - 12:24
|
|
Dlouhodobě žádná odezva, uzavírám jako vyřešené. |
|
|
(0001444)
|
sarja
|
11.03.2012 - 16:39
|
|
NPC ze spawneru zacnou spawnovat pri zahajeni kopani, ale jakmile se kopac hybne truhla zmizi a s ni i spawner. Da se kopat odznovu. Bylo by lepsi kdyby NPC spawnovali az po vykopani truhly.
Mapa co jsme dostali od stiga byla nakonec pod stromem, pri lusteni jsem mel pocit ze tam strom nebyl ale druhy den uz ano .. napadlo me jestli se mezitim nedelal patch se zmenou mapy (a stromu). |
|
|
(0001822)
|
Geo
|
14.05.2012 - 08:18
|
|
Upravím, aby truhla nezmizela a dalo se v kopání pokračovat. |
|
|
(0001825)
|
Geo
|
14.05.2012 - 10:39
|
|
Bude po restartu:
- v případě, že je přerušeno kopání, truhla je pouze schována, aby nešla vybrat (vidí ji pouze GM). V kopání lze následně pokračovat. |
|
|
(0001883)
|
Geo
|
28.05.2012 - 10:32
|
|
Prosím, prosím, smutně koukám... najde se GM, které to otestuje? |
|
|
(0001893)
|
Stig
|
28.05.2012 - 16:26
|
|
Truhla se spravne schovava pri preruseni kopani. Monstra se objevuji pri kazdem zahajeni kopani znovu (v okamziku zahajeni kopani). Pokud tedy kopu jednu truhlu celkem natrikrat, tak se monstra spawnuji celkem trikrat.
Testovano s mapou lvl 5. |
|
|
(0001896)
|
Geo
|
28.05.2012 - 20:01
|
|
Je tam nějaká pravděpodobnost, ale v principu je to správně, tedy pokud lze kopání pokladu postupně dokončit.
BTW, těch kopnutí je celkem 20, tzn. ta pravděpodobnost asi funguje, 3:20 je ok, myslím... |
|
|
(0001899)
|
Stig
|
28.05.2012 - 20:41
|
|
Jestli je to zamer, tak nemam dalsich vyhrad, vypada to fajnove.. :)
Jen si myslim, ze hraci kvuli tem opakovanym spawnum budou brecet. :D |
|
|
(0001900)
|
Geo
|
28.05.2012 - 21:13
|
|
Krev, pot a slzy, tak to má být. Život není holubník a MW místo, kde pečení holubi lítají do úst... Tedy ne, že by to nešlo naskriptovat, stačí říct, ale... Dmg takového kouzla by nestála za to... :) |
|