Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000418OstatníNezařazenoveřejný17.09.2011 - 00:0329.05.2012 - 09:33
Stig 
Geo 
normálníblokujícívždy
uzavřenývyřešený 
0000418: Mapy pokladů
Lokace truhly z mapy pokladů neodpovídá nastavení ze seznamu lokací. Lokace vytvořené truhly není z množiny lokací pro danou úroveň mapy.

Při nastavování hlídačů se do seznamu samy od sebe "množí" daná NPC po každém stisku potrvzujícím nastavení. Není možné efektivně nastavit počty vytvořených hlídačů (ve smyslu Typ 1: Množství x až y).
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
17.09.2011 - 00:03StigNový problém
06.10.2011 - 22:48StigPoznámka přidána: 0000483
06.10.2011 - 22:49StigPoznámka smazána: 0000483
09.10.2011 - 01:56GeoKategorieNezařazano => Nezařazeno
23.12.2011 - 12:27GeoPřiřazen => Geo
23.12.2011 - 12:27GeoStavnový => přiřazený
24.01.2012 - 06:31GeoPoznámka přidána: 0000927
24.01.2012 - 06:31GeoStavpřiřazený => čeká na testy
08.03.2012 - 12:24GeoPoznámka přidána: 0001423
08.03.2012 - 12:24GeoStavčeká na testy => uzavřený
08.03.2012 - 12:24GeoŘešeníotevřený => vyřešený
11.03.2012 - 16:34EmpStavuzavřený => nový
11.03.2012 - 16:39sarjaPoznámka přidána: 0001444
25.03.2012 - 22:42StigStavnový => přiřazený
25.03.2012 - 22:42StigŘešenívyřešený => znovuotevřený
14.05.2012 - 08:18GeoPoznámka přidána: 0001822
14.05.2012 - 10:39GeoPoznámka přidána: 0001825
14.05.2012 - 10:39GeoStavpřiřazený => čeká na testy
28.05.2012 - 10:32GeoPoznámka přidána: 0001883
28.05.2012 - 16:26StigPoznámka přidána: 0001893
28.05.2012 - 20:01GeoPoznámka přidána: 0001896
28.05.2012 - 20:41StigPoznámka přidána: 0001899
28.05.2012 - 21:13GeoPoznámka přidána: 0001900
29.05.2012 - 09:33GeoStavčeká na testy => uzavřený
29.05.2012 - 09:33GeoŘešeníznovuotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0000927)
Geo   
24.01.2012 - 06:31   
Přepracováno, chyby odstraněny.
(0001423)
Geo   
08.03.2012 - 12:24   
Dlouhodobě žádná odezva, uzavírám jako vyřešené.
(0001444)
sarja   
11.03.2012 - 16:39   
NPC ze spawneru zacnou spawnovat pri zahajeni kopani, ale jakmile se kopac hybne truhla zmizi a s ni i spawner. Da se kopat odznovu. Bylo by lepsi kdyby NPC spawnovali az po vykopani truhly.
Mapa co jsme dostali od stiga byla nakonec pod stromem, pri lusteni jsem mel pocit ze tam strom nebyl ale druhy den uz ano .. napadlo me jestli se mezitim nedelal patch se zmenou mapy (a stromu).
(0001822)
Geo   
14.05.2012 - 08:18   
Upravím, aby truhla nezmizela a dalo se v kopání pokračovat.
(0001825)
Geo   
14.05.2012 - 10:39   
Bude po restartu:
- v případě, že je přerušeno kopání, truhla je pouze schována, aby nešla vybrat (vidí ji pouze GM). V kopání lze následně pokračovat.
(0001883)
Geo   
28.05.2012 - 10:32   
Prosím, prosím, smutně koukám... najde se GM, které to otestuje?
(0001893)
Stig   
28.05.2012 - 16:26   
Truhla se spravne schovava pri preruseni kopani. Monstra se objevuji pri kazdem zahajeni kopani znovu (v okamziku zahajeni kopani). Pokud tedy kopu jednu truhlu celkem natrikrat, tak se monstra spawnuji celkem trikrat.
Testovano s mapou lvl 5.
(0001896)
Geo   
28.05.2012 - 20:01   
Je tam nějaká pravděpodobnost, ale v principu je to správně, tedy pokud lze kopání pokladu postupně dokončit.
BTW, těch kopnutí je celkem 20, tzn. ta pravděpodobnost asi funguje, 3:20 je ok, myslím...
(0001899)
Stig   
28.05.2012 - 20:41   
Jestli je to zamer, tak nemam dalsich vyhrad, vypada to fajnove.. :)
Jen si myslim, ze hraci kvuli tem opakovanym spawnum budou brecet. :D
(0001900)
Geo   
28.05.2012 - 21:13   
Krev, pot a slzy, tak to má být. Život není holubník a MW místo, kde pečení holubi lítají do úst... Tedy ne, že by to nešlo naskriptovat, stačí říct, ale... Dmg takového kouzla by nestála za to... :)