Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0000467NPCNezařazanoveřejný09.10.2011 - 15:2202.09.2013 - 19:27
Whitey 
Whitey 
vysokávelkáN/A
uzavřenývyřešený 
0000467: Naučit NPC vyhýbat se místům které je zraňují.
1, Zajistit aby pathfinding bral zraňující itemy (např. políčka ohnivé zdi) a NPC (např. Chapadla) jako neprůchodné pokud má NPC nízký stav životů.

2, Zajistit aby se NPC pohnulo z políčka které ho zraňuje, pokud má nízký stav životů nebo pokud už obdrželo celkové dmg za x% životů.
AI, NPC, Pathfinding
spojený s %id 0000469uzavřený Whitey Kouzla a Modlitby Ohnivá koule - zablokovat pŕíkaz follow, naučit NPC reagovat na ni 
spojený s %id 0000496přiřazený Whitey NPC Vypadá to že lze strážného zabít pomocí pastí - ošetřit 
Historie problému
09.10.2011 - 15:22WhiteyNový problém
09.10.2011 - 15:22WhiteyZnačka přiřazena: AI
09.10.2011 - 15:22WhiteyZnačka přiřazena: NPC
09.10.2011 - 15:23WhiteyZnačka přiřazena: Pathfinding
09.10.2011 - 15:32WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000469
09.10.2011 - 17:11WhiteyPřiřazen => Whitey
09.10.2011 - 17:11WhiteyStavnový => přiřazený
29.10.2011 - 17:31WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000496
12.01.2013 - 23:33TalonPoznámka přidána: 0002701
16.08.2013 - 20:31GalranPoznámka přidána: 0002981
18.08.2013 - 15:56WhiteyPoznámka přidána: 0002984
18.08.2013 - 16:52WhiteyPoznámka přidána: 0002985
18.08.2013 - 16:52WhiteyPoznámka přidána: 0002986
18.08.2013 - 16:52WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
19.08.2013 - 14:29GalranPoznámka přidána: 0002988
01.09.2013 - 11:06WhiteyPoznámka přidána: 0002993
01.09.2013 - 11:06WhiteyStavčeká na testy => reakce
01.09.2013 - 11:32WhiteyPoznámka přidána: 0002994
01.09.2013 - 11:32WhiteyStavreakce => přiřazený
01.09.2013 - 11:32WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
02.09.2013 - 13:44GalranPoznámka přidána: 0002995
02.09.2013 - 19:27WhiteyPoznámka přidána: 0002996
02.09.2013 - 19:27WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
02.09.2013 - 19:27WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0002701)
Talon   
12.01.2013 - 23:33   
neprivede to pak ke zmatenemu utikani pres pulku mapy? taky by to chtelo zajistit podle AI aby neutikali hloupe npc
(0002981)
Galran   
16.08.2013 - 20:31   
Mág vyšle kouzlo "roj", poodejde a počká dokud cíl nezemře. Tímhle způsobem dokázali dva mágové vysólovat celý dungeon, protože proti tomuto kouzlu se NPC nedokáže bránit.
(0002984)
Whitey   
18.08.2013 - 15:56   
Ok, mrknu co se s rojem dá dělat.
(0002985)
Whitey   
18.08.2013 - 16:52   
Úprava kouzla Roj (SummonSwarm):
- kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP)

Úprava kouzla Plamenná koule (FlamingSphere)
- kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP)

Úprava kouzla Ohnivá zeď:
- úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP)

Úprava kouzla Černá chapadela:
- úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP)
(0002986)
Whitey   
18.08.2013 - 16:52   
Po restartu lze testovat.
(0002988)
Galran   
19.08.2013 - 14:29   
Úprava kouzla Roj (SummonSwarm):
- i u NPC záleží zda je ve warmódu (vyšší dmg)
     -> npc stále dostává plné dmg, i když není ve warmódu
(0002993)
Whitey   
01.09.2013 - 11:06   
Divné. Je otázka jestli a jak NPC warmód přepíná.
U NPC to raději upravím podle Combatanta (jestli mají protivníka).
(0002994)
Whitey   
01.09.2013 - 11:32   
Upraveno (SVN 1796), po restartu lze testovat.
(0002995)
Galran   
02.09.2013 - 13:44   
Funguje správně. :)
(0002996)
Whitey   
02.09.2013 - 19:27   
Uzavírám.