Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0000468BetatestChybyveřejný09.10.2011 - 15:2614.07.2012 - 19:48
Stig 
Geo 
normálnímalávždy
uzavřenývyřešený 
0000468: Pravděpodobnost dropu (trofejí) z Bestiáře
Když chci přidat Trofej do lootu monstra (pro začátek např. Batoh, ale zřejmě to tak funguje všude), realizuje se to cca ve formátu "BaseTrophy X Y:N=jméno:H=barva" kde X je cena a Y je itemid. Pokud této trofejí chci nastavit pravděpodobnost dropu jinou než (1,1), např. (1,0.75), tak se pravděpodobnost místo toho, aby hrála roli, pouze vloží do názvu Trofeje. Poté hráč v lootu najde item se jménem "Trofej(1,0.75)". Též by stálo za to zkontrolovat i pro Carving dropy..
Žádné štítky nepřiloženy.
má duplikát %id 0000812uzavřený Geo NPC Opravit zadávání šance u BaseTrophy 
Historie problému
09.10.2011 - 15:26StigNový problém
15.11.2011 - 21:42StigStavnový => uzavřený
15.11.2011 - 21:42StigPřiřazen => Stig
15.11.2011 - 21:42StigStavuzavřený => @100@
15.11.2011 - 21:46StigStav@100@ => reakce
15.11.2011 - 21:46StigŘešeníotevřený => znovuotevřený
15.11.2011 - 21:46StigStavreakce => uzavřený
15.11.2011 - 21:46StigStavuzavřený => @100@
15.11.2011 - 21:46StigŘešeníznovuotevřený => otevřený
15.11.2011 - 21:51StigStav@100@ => nový
15.11.2011 - 21:52StigPřiřazenStig =>
15.11.2011 - 23:20StigStavnový => uzavřený
15.11.2011 - 23:20StigPřiřazen => Stig
15.11.2011 - 23:20StigStavuzavřený => @100@
15.11.2011 - 23:20StigŘešeníotevřený => vyřešený
15.11.2011 - 23:22StigPřiřazenStig =>
15.11.2011 - 23:22StigStav@100@ => nový
20.02.2012 - 21:50StigPoznámka přidána: 0001237
08.03.2012 - 13:41StigVztah přidánmá duplikát %id 0000812
08.03.2012 - 13:44GeoPřiřazen => Geo
08.03.2012 - 13:44GeoStavnový => přiřazený
09.03.2012 - 08:53GeoPoznámka přidána: 0001437
09.03.2012 - 08:53GeoStavpřiřazený => čeká na testy
09.03.2012 - 16:33GeoPoznámka přidána: 0001441
13.03.2012 - 05:33GeoPoznámka přidána: 0001454
05.04.2012 - 16:54StigPoznámka přidána: 0001599
19.04.2012 - 22:24WhiteyPoznámka přidána: 0001692
19.04.2012 - 22:24WhiteyStavčeká na testy => reakce
06.07.2012 - 16:37GeoPoznámka přidána: 0002074
06.07.2012 - 16:37GeoStavreakce => čeká na testy
14.07.2012 - 18:58StigPoznámka přidána: 0002132
14.07.2012 - 19:48WhiteyPoznámka přidána: 0002150
14.07.2012 - 19:48WhiteyStavčeká na testy => uzavřený

Poznámky k problému
(0001237)
Stig   
20.02.2012 - 21:50   
Carving jiz nenabizi u pravdepodobnosti parametr cislo 2, tedy lze vyplnit jen prvni hodnotu a druha se vyplnuje sama cislem 0.9.. Zvlastni, tusim ze driv to slo.
(0001437)
Geo   
09.03.2012 - 08:53   
Opraveno!
(0001441)
Geo   
09.03.2012 - 16:33   
Přidána možnost :Q=PG kde PG je rozsah Poor až Good
(0001454)
Geo   
13.03.2012 - 05:33   
Poslední šance, pokud nebude negativní odezva, uzavřu bug jako vyřešený.
(0001599)
Stig   
05.04.2012 - 16:54   
Oboje se mi zda funkcni. Testovano Q=PG a ziskani trofeje pres Carv1 (stahovani z kuze) se sancemi 0.01 a 0.9 u monstra Kralik. V pripade, ze trofej nebyla vytvorena, tak pouziti stahovaciho noze vraci hlasku "Musis pouzit spravny nastroj." - tedy hlasku, jako by v Carv1 monstrum vubec nic nemelo - to nejspis z hlediska logiky odpovida, jen ted nevim, jestli to nebude hrace mast ("kdyz mi to tuhle neslo, tak sem si myslel, ze kralika nelze stahovat z kuze, tak uz sem to znovu nezkousel").
Tedy vse je funkcni, ta drobna pripominka je jen na uvazeni..
(0001692)
Whitey   
19.04.2012 - 22:24   
Upravit hlášku, viz. Stigova připomínka.
Až do provedení změny vyřazuji z testů.
(0002074)
Geo   
06.07.2012 - 16:37   
Změněn text na "Tímto nástrojem jsi nezískal(a) nic použitelného."

svn766
(0002132)
Stig   
14.07.2012 - 18:58   
"Tímto nástrojem jsi nezískal(a) nic použitelného."
Potvrzuji správné generování hlášky.. Podle testů vypadá již vše v pořádku, díky mockrát!
(0002150)
Whitey   
14.07.2012 - 19:48   
Děkujeme za test, uzavírám.