Manawydan Mantis - NPC |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000526 | NPC | Nezařazano | veřejný | 10.11.2011 - 16:59 | 01.07.2012 - 13:21 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | přiřazený | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000526: Lazení MageAI |
Popis | - naučit ovládání summonů
- naučit používat dispell, zejména na změny identity
- upravit dodržování odstupu od cílů (nyní pokud nemůže kouzlit tak jde na dosah své zbraně - to jsou většinou pěsti) |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | spojený s %id | 0000583 | uzavřený | Whitey | Přidat do Bestiáře volbu pro pety NPC | spojený s %id | 0000584 | uzavřený | Whitey | Zajisti ovládání petů/summonů pomocí AI majitele | spojený s %id | 0000510 | reakce | Whitey | Modlení a kouzlení u NPC | spojený s %id | 0000652 | uzavřený | Whitey | MageAI nedodržuje vzdálenost na kouzlení |
|
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.11.2011 - 16:59 | Whitey | Nový problém | |
13.11.2011 - 13:36 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
13.11.2011 - 13:36 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
17.11.2011 - 14:33 | Whitey | Poznámka přidána: 0000553 | |
17.11.2011 - 14:33 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
17.11.2011 - 14:34 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000510 |
17.11.2011 - 20:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0000555 | |
17.11.2011 - 20:14 | Whitey | Stav | reakce => přiřazený |
17.11.2011 - 20:23 | Whitey | Poznámka upravena: 0000555 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=555#r24 |
22.11.2011 - 20:00 | Whitey | Poznámka přidána: 0000560 | |
27.12.2011 - 18:00 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000583 |
27.12.2011 - 18:01 | Whitey | Vztah přidán | závislý na %id 0000584 |
27.12.2011 - 18:02 | Whitey | Vztah odebrán | závislý na %id 0000584 |
27.12.2011 - 18:02 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000584 |
14.01.2012 - 13:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0000851 | |
14.01.2012 - 18:06 | Whitey | Poznámka přidána: 0000853 | |
15.01.2012 - 14:17 | Whitey | Poznámka přidána: 0000859 | |
15.01.2012 - 14:20 | Whitey | Problém je klonován: 0000652 | |
15.01.2012 - 14:20 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000652 |
28.01.2012 - 15:42 | Whitey | Poznámka přidána: 0000980 | |
29.01.2012 - 00:31 | sarja | Poznámka přidána: 0000991 | |
29.01.2012 - 18:41 | Whitey | Poznámka přidána: 0001001 | |
18.02.2012 - 17:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0001203 | |
24.06.2012 - 09:25 | Whitey | Poznámka přidána: 0002009 | |
01.07.2012 - 13:21 | Whitey | Poznámka přidána: 0002029 | |
Poznámky k problému |
|
(0000553)
|
Whitey
|
17.11.2011 - 14:33
|
|
- NPC umí vyvolávat Koníka
- NPC umí nasedat na mounty (všechna NPC, ne jen mágové) |
|
|
(0000555)
|
Whitey
|
17.11.2011 - 20:14
(upraveno: 17.11.2011 - 20:23) |
|
Důležité:
- zjistit proč NPC při kouzlení stojí
- pokud má dostatečné schopnosti na kouzlo i při chůzi tak nezastavovat
- zabíjet peta/mounta po smrti NPC (zabrání harvestu; volitelné, defaultně on)
|
|
|
(0000560)
|
Whitey
|
22.11.2011 - 20:00
|
|
Prověřit: NPC prý kouzlí na větší vzdálenost než by měla. |
|
|
(0000851)
|
Whitey
|
14.01.2012 - 13:43
|
|
- zavedení parametru SpellCategory pro rozlišování kouzel u NPC/AI
- zobecnění hledání mount-summon-kouzel u AI
- inteligentní užívání dispellů a summon-dispellů u NPC (neměly by je kouzlit naprázdno)
- modlitba SilencePrayer funguje na AIMage (kouzlící NPC) |
|
|
(0000853)
|
Whitey
|
14.01.2012 - 18:06
|
|
- NPC už se mohou modlit (v Bestiáři jsou za definicemi kouzel jsou modlitby)
- inteligentní léčení u modliteb NPC (léčím pouze pokud má cíl méně než 3/4 životů)
- inteligentní léčení jedů (pokud by taková modlitba byla), léčí se jen pokud je cíl otráven
- inteligentní léčení nemocí (pokud by taková modlitba byla), léčí se jen pokud je cíl nemocný |
|
|
(0000859)
|
Whitey
|
15.01.2012 - 14:17
|
|
- AI umí léčit své společníky (i mimo boj)
- oprava bugu s kouzlením na velké vzdálenosti
- pokud je NPC pod optimální nebo přes maximální vzdálenost, pokusí se ji během 4 kroků napravit
- pokud je i po 3 krocích stále moc blízko, zakouzlí stejně (pokud je moc daleko, vybere jiné kouzlo)
- zablokování podpůrných kouzel (např. léčení) pokud je NPC umlčeno
- pauza po podpůrném kouzle podle bestiáře |
|
|
(0000980)
|
Whitey
|
28.01.2012 - 15:42
|
|
- optimizace četnosti používání podpůrných kouzel |
|
|
(0000991)
|
sarja
|
29.01.2012 - 00:31
|
|
kdyz uz jsi u toho, chtelo by to kouknout i na ty mage summony. Pokud je kouzelnik ovladanej hracem, tak jen spamuje stit a utika. Volnej kouzelnik funguje zda se normalne |
|
|
(0001001)
|
Whitey
|
29.01.2012 - 18:41
|
|
Vím, už to bylo někde hlášeno. |
|
|
(0001203)
|
Whitey
|
18.02.2012 - 17:14
|
|
- přepracování systému hledání cíle kouzla pro NPC (zařazen stejný proces jako u podpůrných kouzel, tj. ignoruje nevhodné kombinace jako léčení zdravého apod.)
- opraven systém drženého kouzla NPC (drźené kouzlo = NPC se pokouší dosáhnout optimální vzdálenosti pro dané kouzlo; vylepšené chování, bere hodnotu z definice místo původních 3 kroků)
- upraven gump definování kouzel NPC (přidány vysvětlivky, změněn popisek u definice vzdálenosti, přidána možnost definovat vlastní formuli/mantru)
pozn. Pokud to nevyžaduje charakter NPC (šišlání, emote němého, prastarý jazyk), dodržujte formule a mantry aktuálních kouzel!
- doplněno zjišťování vztahu kouzla NPC k okolí (přidán základní test týmu)
- odpojeny některé příliš spamované debugové hlášky od AIAdvanced.Upset (jde o globální debug, povolovaný na NPC [set debug true)
- opraven pád zaviněný spawnerem (odhalen zatím jen na lokále, neošetřené nully, pravděpodobně v souvislosti s promazáváním od vadných NPC)
- kouzlení u NPC ignoruje omezení magie z defaultní zbroje (omezení magie z standardní zbroje stále platí, tj. NPC ve zbroji si moc nezamáguje!)
- u NPC opraven (respektive přidán) vliv perků na dosah kouzla
- snížen maximální dosah kouzel na 75% vnímání NPC (cíle jim utíkaly za hranici vnímání -> po kouzle už za nimi nešly) |
|
|
(0002009)
|
Whitey
|
24.06.2012 - 09:25
|
|
- do supportních kouzel přidán test iluzorních identit (např. z kouzla ChangeSelf apod.), mág se je do sedmi kroků pokusí dispellovat (pokud má čím)
- opravena chyba cílení cílených kouzel (TargetSpell), AI už definovala cíle a přesto se NPC "zaseklo" na volbě cíle pro kouzlo |
|
|
(0002029)
|
Whitey
|
01.07.2012 - 13:21
|
|
- NPC umí používat dispell na změny identity (ChangeSelf apod.), testují do 7 kroků i pokud zrovna nebojují |
|