Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0000526NPCNezařazanoveřejný10.11.2011 - 16:5901.07.2012 - 13:21
Whitey 
Whitey 
vysokávelkáN/A
přiřazenýotevřený 
0000526: Lazení MageAI
- naučit ovládání summonů
- naučit používat dispell, zejména na změny identity
- upravit dodržování odstupu od cílů (nyní pokud nemůže kouzlit tak jde na dosah své zbraně - to jsou většinou pěsti)
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0000583uzavřený Whitey Přidat do Bestiáře volbu pro pety NPC 
spojený s %id 0000584uzavřený Whitey Zajisti ovládání petů/summonů pomocí AI majitele 
spojený s %id 0000510reakce Whitey Modlení a kouzlení u NPC 
spojený s %id 0000652uzavřený Whitey MageAI nedodržuje vzdálenost na kouzlení 
Historie problému
10.11.2011 - 16:59WhiteyNový problém
13.11.2011 - 13:36WhiteyPřiřazen => Whitey
13.11.2011 - 13:36WhiteyStavnový => přiřazený
17.11.2011 - 14:33WhiteyPoznámka přidána: 0000553
17.11.2011 - 14:33WhiteyStavpřiřazený => reakce
17.11.2011 - 14:34WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000510
17.11.2011 - 20:14WhiteyPoznámka přidána: 0000555
17.11.2011 - 20:14WhiteyStavreakce => přiřazený
17.11.2011 - 20:23WhiteyPoznámka upravena: 0000555bug_revision_view_page.php?bugnote_id=555#r24
22.11.2011 - 20:00WhiteyPoznámka přidána: 0000560
27.12.2011 - 18:00WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000583
27.12.2011 - 18:01WhiteyVztah přidánzávislý na %id 0000584
27.12.2011 - 18:02WhiteyVztah odebránzávislý na %id 0000584
27.12.2011 - 18:02WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000584
14.01.2012 - 13:43WhiteyPoznámka přidána: 0000851
14.01.2012 - 18:06WhiteyPoznámka přidána: 0000853
15.01.2012 - 14:17WhiteyPoznámka přidána: 0000859
15.01.2012 - 14:20WhiteyProblém je klonován: 0000652
15.01.2012 - 14:20WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000652
28.01.2012 - 15:42WhiteyPoznámka přidána: 0000980
29.01.2012 - 00:31sarjaPoznámka přidána: 0000991
29.01.2012 - 18:41WhiteyPoznámka přidána: 0001001
18.02.2012 - 17:14WhiteyPoznámka přidána: 0001203
24.06.2012 - 09:25WhiteyPoznámka přidána: 0002009
01.07.2012 - 13:21WhiteyPoznámka přidána: 0002029

Poznámky k problému
(0000553)
Whitey   
17.11.2011 - 14:33   
- NPC umí vyvolávat Koníka
- NPC umí nasedat na mounty (všechna NPC, ne jen mágové)
(0000555)
Whitey   
17.11.2011 - 20:14   
(upraveno: 17.11.2011 - 20:23)
Důležité:
- zjistit proč NPC při kouzlení stojí
- pokud má dostatečné schopnosti na kouzlo i při chůzi tak nezastavovat
- zabíjet peta/mounta po smrti NPC (zabrání harvestu; volitelné, defaultně on)

(0000560)
Whitey   
22.11.2011 - 20:00   
Prověřit: NPC prý kouzlí na větší vzdálenost než by měla.
(0000851)
Whitey   
14.01.2012 - 13:43   
- zavedení parametru SpellCategory pro rozlišování kouzel u NPC/AI
- zobecnění hledání mount-summon-kouzel u AI
- inteligentní užívání dispellů a summon-dispellů u NPC (neměly by je kouzlit naprázdno)
- modlitba SilencePrayer funguje na AIMage (kouzlící NPC)
(0000853)
Whitey   
14.01.2012 - 18:06   
- NPC už se mohou modlit (v Bestiáři jsou za definicemi kouzel jsou modlitby)
- inteligentní léčení u modliteb NPC (léčím pouze pokud má cíl méně než 3/4 životů)
- inteligentní léčení jedů (pokud by taková modlitba byla), léčí se jen pokud je cíl otráven
- inteligentní léčení nemocí (pokud by taková modlitba byla), léčí se jen pokud je cíl nemocný
(0000859)
Whitey   
15.01.2012 - 14:17   
- AI umí léčit své společníky (i mimo boj)
- oprava bugu s kouzlením na velké vzdálenosti
- pokud je NPC pod optimální nebo přes maximální vzdálenost, pokusí se ji během 4 kroků napravit
- pokud je i po 3 krocích stále moc blízko, zakouzlí stejně (pokud je moc daleko, vybere jiné kouzlo)
- zablokování podpůrných kouzel (např. léčení) pokud je NPC umlčeno
- pauza po podpůrném kouzle podle bestiáře
(0000980)
Whitey   
28.01.2012 - 15:42   
- optimizace četnosti používání podpůrných kouzel
(0000991)
sarja   
29.01.2012 - 00:31   
kdyz uz jsi u toho, chtelo by to kouknout i na ty mage summony. Pokud je kouzelnik ovladanej hracem, tak jen spamuje stit a utika. Volnej kouzelnik funguje zda se normalne
(0001001)
Whitey   
29.01.2012 - 18:41   
Vím, už to bylo někde hlášeno.
(0001203)
Whitey   
18.02.2012 - 17:14   
- přepracování systému hledání cíle kouzla pro NPC (zařazen stejný proces jako u podpůrných kouzel, tj. ignoruje nevhodné kombinace jako léčení zdravého apod.)
- opraven systém drženého kouzla NPC (drźené kouzlo = NPC se pokouší dosáhnout optimální vzdálenosti pro dané kouzlo; vylepšené chování, bere hodnotu z definice místo původních 3 kroků)
- upraven gump definování kouzel NPC (přidány vysvětlivky, změněn popisek u definice vzdálenosti, přidána možnost definovat vlastní formuli/mantru)
pozn. Pokud to nevyžaduje charakter NPC (šišlání, emote němého, prastarý jazyk), dodržujte formule a mantry aktuálních kouzel!
- doplněno zjišťování vztahu kouzla NPC k okolí (přidán základní test týmu)
- odpojeny některé příliš spamované debugové hlášky od AIAdvanced.Upset (jde o globální debug, povolovaný na NPC [set debug true)
- opraven pád zaviněný spawnerem (odhalen zatím jen na lokále, neošetřené nully, pravděpodobně v souvislosti s promazáváním od vadných NPC)
- kouzlení u NPC ignoruje omezení magie z defaultní zbroje (omezení magie z standardní zbroje stále platí, tj. NPC ve zbroji si moc nezamáguje!)
- u NPC opraven (respektive přidán) vliv perků na dosah kouzla
- snížen maximální dosah kouzel na 75% vnímání NPC (cíle jim utíkaly za hranici vnímání -> po kouzle už za nimi nešly)
(0002009)
Whitey   
24.06.2012 - 09:25   
- do supportních kouzel přidán test iluzorních identit (např. z kouzla ChangeSelf apod.), mág se je do sedmi kroků pokusí dispellovat (pokud má čím)
- opravena chyba cílení cílených kouzel (TargetSpell), AI už definovala cíle a přesto se NPC "zaseklo" na volbě cíle pro kouzlo
(0002029)
Whitey   
01.07.2012 - 13:21   
- NPC umí používat dispell na změny identity (ChangeSelf apod.), testují do 7 kroků i pokud zrovna nebojují