Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000542OstatníÚpravyveřejný27.11.2011 - 20:2519.12.2011 - 16:57
Whitey 
 
nízkátweakN/A
novýotevřený 
0000542: Rozšířit počet vrstev vybavení (Layers)
Chci přidat novou vrstvu, Toulec (Layer.Quiver).

Současně chci rozšířit vrstvy vybavení (tj. mezi FirstValid a LastValid) o pět volných vrstev pro budoucí použití. Systémové vrstvy (po LastValid) při deserializaci přemapuju, aby mohl být zachován současný styl přístupu. (tj. equip = Fist až LastValid, systém nad tím)

Má někdo (Geo?) něco proti provedení?
Equipment
Historie problému
27.11.2011 - 20:25WhiteyNový problém
27.11.2011 - 20:26WhiteyPřiřazen => Whitey
27.11.2011 - 20:26WhiteyStavnový => přiřazený
27.11.2011 - 20:26WhiteyZnačka přiřazena: Equipment
28.11.2011 - 10:15GeoPoznámka přidána: 0000568
28.11.2011 - 10:16GeoPoznámka upravena: 0000568bug_revision_view_page.php?bugnote_id=568#r26
28.11.2011 - 10:19GeoPoznámka přidána: 0000569
28.11.2011 - 22:14WhiteyPoznámka přidána: 0000570
28.11.2011 - 22:44RadstaRPoznámka přidána: 0000571
02.12.2011 - 17:56WhiteyPřiřazenWhitey =>
19.12.2011 - 16:57GeoPoznámka přidána: 0000616
19.12.2011 - 16:57GeoStavpřiřazený => nový

Poznámky k problému
(0000568)
Geo   
28.11.2011 - 10:15   
(upraveno: 28.11.2011 - 10:16)
Důležité: nejprve musíme odstřihnout ÚPLNĚ starého klienta (bo toho by equip s jiným layerem natvrdo shodil).
Já jsem rozhodně pro, viz fórum.

(0000569)
Geo   
28.11.2011 - 10:19   
A ještě drobnost: při vykreslování se různě přehazují a upravují pořadí a zobrazování různých layerů, pokud se postavička otočí do různých světových stran. Takže až přidáme nové layery, bude se muset pravděpodobně upravit toto pořadí (aktuálně je napevno v klientovi, až to budeme předělávat, změním to na xml konfiguraci, abychom si to mohli v budoucnu nastavit jak chceme bez nutnosti upgradu klienta).
(0000570)
Whitey   
28.11.2011 - 22:14   
Zatracenej klient, a já doufal že je to jen o rozšíření enumu...
(0000571)
RadstaR   
28.11.2011 - 22:44   
Vsak ten mesic nez zrusime origil klienta to uz vydrzime a pak ... nic neni nemozne, ole :D
Bohuzel layery ma UO klient hardcoded a kdysi se na tyhle veci vyuzival Layer 9, coz byl tzv UNUSED, ale kam ve verzi 6.x neco pribylo (tusim retizky nebo tak neco) a uz neni zadny volny, pouzitelny :)
(0000616)
Geo   
19.12.2011 - 16:57   
Takže starý klient byl odstříhnut, můžeme se vyřádit.
Prosím specifikovat v poznámce, jak bude PŘESNĚ vypadat ENUM Layer.
Doporučuji definovat dostatečnou rezervu, ať to nemusíme příliš často předělávat.

Pokud by nestačil byte (256 layerů), můžeme i rozšířit na shortint.