Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000542 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 27.11.2011 - 20:25 | 19.12.2011 - 16:57 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | | |
Priorita | nízká | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | nový | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000542: Rozšířit počet vrstev vybavení (Layers) |
Popis | Chci přidat novou vrstvu, Toulec (Layer.Quiver).
Současně chci rozšířit vrstvy vybavení (tj. mezi FirstValid a LastValid) o pět volných vrstev pro budoucí použití. Systémové vrstvy (po LastValid) při deserializaci přemapuju, aby mohl být zachován současný styl přístupu. (tj. equip = Fist až LastValid, systém nad tím)
Má někdo (Geo?) něco proti provedení? |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Equipment |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
27.11.2011 - 20:25 | Whitey | Nový problém | |
27.11.2011 - 20:26 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
27.11.2011 - 20:26 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
27.11.2011 - 20:26 | Whitey | Značka přiřazena: Equipment | |
28.11.2011 - 10:15 | Geo | Poznámka přidána: 0000568 | |
28.11.2011 - 10:16 | Geo | Poznámka upravena: 0000568 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=568#r26 |
28.11.2011 - 10:19 | Geo | Poznámka přidána: 0000569 | |
28.11.2011 - 22:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0000570 | |
28.11.2011 - 22:44 | RadstaR | Poznámka přidána: 0000571 | |
02.12.2011 - 17:56 | Whitey | Přiřazen | Whitey => |
19.12.2011 - 16:57 | Geo | Poznámka přidána: 0000616 | |
19.12.2011 - 16:57 | Geo | Stav | přiřazený => nový |
Poznámky k problému |
|
(0000568)
|
Geo
|
28.11.2011 - 10:15
(upraveno: 28.11.2011 - 10:16) |
|
Důležité: nejprve musíme odstřihnout ÚPLNĚ starého klienta (bo toho by equip s jiným layerem natvrdo shodil).
Já jsem rozhodně pro, viz fórum.
|
|
|
(0000569)
|
Geo
|
28.11.2011 - 10:19
|
|
A ještě drobnost: při vykreslování se různě přehazují a upravují pořadí a zobrazování různých layerů, pokud se postavička otočí do různých světových stran. Takže až přidáme nové layery, bude se muset pravděpodobně upravit toto pořadí (aktuálně je napevno v klientovi, až to budeme předělávat, změním to na xml konfiguraci, abychom si to mohli v budoucnu nastavit jak chceme bez nutnosti upgradu klienta). |
|
|
(0000570)
|
Whitey
|
28.11.2011 - 22:14
|
|
Zatracenej klient, a já doufal že je to jen o rozšíření enumu... |
|
|
(0000571)
|
RadstaR
|
28.11.2011 - 22:44
|
|
Vsak ten mesic nez zrusime origil klienta to uz vydrzime a pak ... nic neni nemozne, ole :D
Bohuzel layery ma UO klient hardcoded a kdysi se na tyhle veci vyuzival Layer 9, coz byl tzv UNUSED, ale kam ve verzi 6.x neco pribylo (tusim retizky nebo tak neco) a uz neni zadny volny, pouzitelny :) |
|
|
(0000616)
|
Geo
|
19.12.2011 - 16:57
|
|
Takže starý klient byl odstříhnut, můžeme se vyřádit.
Prosím specifikovat v poznámce, jak bude PŘESNĚ vypadat ENUM Layer.
Doporučuji definovat dostatečnou rezervu, ať to nemusíme příliš často předělávat.
Pokud by nestačil byte (256 layerů), můžeme i rozšířit na shortint. |
|