Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000621 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 07.01.2012 - 20:15 | 16.01.2012 - 16:45 |
|
Reportér | Marina | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000621: Wrestling |
Popis | Predelat wrestling na trenovatelny skill. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
07.01.2012 - 20:15 | Marina | Nový problém | |
07.01.2012 - 20:15 | Marina | Stav | nový => přiřazený |
07.01.2012 - 20:15 | Marina | Přiřazen | => Whitey |
08.01.2012 - 17:09 | Whitey | Poznámka přidána: 0000782 | |
08.01.2012 - 17:09 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
08.01.2012 - 20:17 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000786 | |
08.01.2012 - 20:31 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000787 | |
08.01.2012 - 21:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0000789 | |
08.01.2012 - 22:13 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000790 | |
08.01.2012 - 22:21 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000791 | |
08.01.2012 - 22:28 | Poutnik | Poznámka upravena: 0000791 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=791#r65 |
08.01.2012 - 23:21 | sarja | Poznámka přidána: 0000793 | |
08.01.2012 - 23:34 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000794 | |
09.01.2012 - 13:32 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000798 | |
09.01.2012 - 17:33 | Whitey | Poznámka přidána: 0000801 | |
09.01.2012 - 18:18 | Whitey | Poznámka přidána: 0000802 | |
10.01.2012 - 10:06 | Geo | Poznámka přidána: 0000803 | |
11.01.2012 - 13:00 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000825 | |
11.01.2012 - 16:49 | Whitey | Poznámka přidána: 0000826 | |
11.01.2012 - 19:10 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000835 | |
12.01.2012 - 17:03 | Whitey | Poznámka přidána: 0000840 | |
15.01.2012 - 17:05 | Whitey | Poznámka přidána: 0000862 | |
16.01.2012 - 12:55 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000866 | |
16.01.2012 - 16:45 | Whitey | Poznámka přidána: 0000873 | |
16.01.2012 - 16:45 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
16.01.2012 - 16:45 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0000782)
|
Whitey
|
08.01.2012 - 17:09
|
|
Upraveno.
Wrestling je trénovatelný bojem, při mlácení do statiku jen na 1/2 možného maxima.
Případné body investované do Wrestlingu budou automaticky vráceny. |
|
|
(0000786)
|
Poutnik
|
08.01.2012 - 20:17
|
|
Leze to trochu moc rychle. |
|
|
(0000787)
|
Poutnik
|
08.01.2012 - 20:31
|
|
Do panaka muzou busit i dva najednou |
|
|
(0000789)
|
Whitey
|
08.01.2012 - 21:58
|
|
Rychlost růstu je shodná (nebo by měla být) s růstem hornictví nebo rybaření, prověřím.
Panáka omezit nebo nechat jako feature? |
|
|
(0000790)
|
Poutnik
|
08.01.2012 - 22:13
|
|
Omezil bych.
Gain - Dřevorubectví s miningem mají totiž na "úder" zpočátku 20s, wrest na panákovi konstantně 4s.
Bug - pokud plati, ze na panakovi lze udelat jen polovinu z maxima, pak podotykam, ze ja na nem uz udelal 51+. |
|
|
(0000791)
|
Poutnik
|
08.01.2012 - 22:21
(upraveno: 08.01.2012 - 22:28) |
|
Mimochodem, myslel jsi pri tvorbe trenovatelneho wrestu i na maga? Preci jen ma kouzla na elementarni rukavice (nebo co to je) s dost velkym dmg. Kdyby se pak nejak moc trefoval diky velkemu wrestu (ktery ma ted zcela zdarma), mohl by to byt problem..
|
|
|
(0000793)
|
sarja
|
08.01.2012 - 23:21
|
|
u toho maga zas takovej problem nebude .. max wrest ma 40 (v soucasny dobe netrefi ani divouse) a ty rukavicovy kouzla zas tak velkej dmg nemaj (rozhodne mnohem mensi nez prima kouzla jako je ohnivej sip nebo blesk).
Mlaceni do 1 panaka je podle me spis feature .. kdyz se postavis s partou kolem pytle a budete do toho mlatit tak se taky musis vic snazit abys to trefil (a aby pytel netrefil tebe). |
|
|
(0000794)
|
Poutnik
|
08.01.2012 - 23:34
|
|
Ve svitku Dovednosti bych preradil wrest z Bojove do Trenovatelne |
|
|
(0000798)
|
Poutnik
|
09.01.2012 - 13:32
|
|
sarja - diky letum, kdy jsem boxoval, ti muzu rict, ze i kdyby jen ti dva mlatili do pytle zaraz, bylo by to strasne neefektivni |
|
|
(0000801)
|
Whitey
|
09.01.2012 - 17:33
|
|
Ta polovina maxima je myšlena jak je omezení dané levelem, tj. jak trénovatelný skill nemůže překročit level*4. U figuríny to dělá level*2.
Není to polovina skillcapu. |
|
|
(0000802)
|
Whitey
|
09.01.2012 - 18:18
|
|
Zpomalen tréning wrestlingu (5x).
Bušení do panáka omezeno na 1 uživatele.
Wrestling v seznamu přesunut do trénovatelných skillů.
Poznámka k mágovi: Mág (a asi i kněz) k dotekovému kouzlu nepotřebuje perky neozbrojeného boje, automaticky se mu počítá maximum.
Ještě uvažuji na přejmenování wrestlingu na Sebeobranu, víc to vypovídá o jeho současném zařazení - v CS3 nahrazuje zbraňový skill a uhýbání pokud nemáte zbraň. |
|
|
(0000803)
|
Geo
|
10.01.2012 - 10:06
|
|
Mmm, je to prostě boj beze zbraně... (UnarmedCombat)
Jen by se neměl jmenovat anglicky jinak, než česky (kvůli nám, skripterům).
... a jinak je to na tobě, jak to pojmenuješ :) |
|
|
(0000825)
|
Poutnik
|
11.01.2012 - 13:00
|
|
Mlácení do panáka neruší afk mód. |
|
|
(0000826)
|
Whitey
|
11.01.2012 - 16:49
|
|
Rád bych to tak ponechal. Panák rušící autoAFK mi přijde dost zneužitený. |
|
|
(0000835)
|
Poutnik
|
11.01.2012 - 19:10
|
|
No ber to takhle:
a) bušim do panáka, jsem u PC - po čase se mi pustí autoafk - hodim si jednoduchý makro, co tomu předejde
b) jsem u panáka, nejsem u PC - nahodim si [afk, dostávám XP za boj, jdu klidně pryč, páč mam [afk a GM na mě nemůže |
|
|
(0000840)
|
Whitey
|
12.01.2012 - 17:03
|
|
Na to už jsem myslel, XPFA (a vlastně většina xp) by neměly při AFK vůbec růst :) |
|
|
(0000862)
|
Whitey
|
15.01.2012 - 17:05
|
|
Zablokoval jsem XPFA při aktivním AFK.
Pokud nebudou další připomínky, uzavřu převod Wrestlingu na trénovatelný skill jako vyřešený. |
|
|
(0000866)
|
Poutnik
|
16.01.2012 - 12:55
|
|
Současná podoba wrestu vypadá v pořádku. |
|
|
(0000873)
|
Whitey
|
16.01.2012 - 16:45
|
|
Děkuji za test, uzavírám. |
|