Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000621OstatníÚpravyveřejný07.01.2012 - 20:1516.01.2012 - 16:45
Marina 
Whitey 
normálnítweakN/A
uzavřenývyřešený 
0000621: Wrestling
Predelat wrestling na trenovatelny skill.
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
07.01.2012 - 20:15MarinaNový problém
07.01.2012 - 20:15MarinaStavnový => přiřazený
07.01.2012 - 20:15MarinaPřiřazen => Whitey
08.01.2012 - 17:09WhiteyPoznámka přidána: 0000782
08.01.2012 - 17:09WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
08.01.2012 - 20:17PoutnikPoznámka přidána: 0000786
08.01.2012 - 20:31PoutnikPoznámka přidána: 0000787
08.01.2012 - 21:58WhiteyPoznámka přidána: 0000789
08.01.2012 - 22:13PoutnikPoznámka přidána: 0000790
08.01.2012 - 22:21PoutnikPoznámka přidána: 0000791
08.01.2012 - 22:28PoutnikPoznámka upravena: 0000791bug_revision_view_page.php?bugnote_id=791#r65
08.01.2012 - 23:21sarjaPoznámka přidána: 0000793
08.01.2012 - 23:34PoutnikPoznámka přidána: 0000794
09.01.2012 - 13:32PoutnikPoznámka přidána: 0000798
09.01.2012 - 17:33WhiteyPoznámka přidána: 0000801
09.01.2012 - 18:18WhiteyPoznámka přidána: 0000802
10.01.2012 - 10:06GeoPoznámka přidána: 0000803
11.01.2012 - 13:00PoutnikPoznámka přidána: 0000825
11.01.2012 - 16:49WhiteyPoznámka přidána: 0000826
11.01.2012 - 19:10PoutnikPoznámka přidána: 0000835
12.01.2012 - 17:03WhiteyPoznámka přidána: 0000840
15.01.2012 - 17:05WhiteyPoznámka přidána: 0000862
16.01.2012 - 12:55PoutnikPoznámka přidána: 0000866
16.01.2012 - 16:45WhiteyPoznámka přidána: 0000873
16.01.2012 - 16:45WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
16.01.2012 - 16:45WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0000782)
Whitey   
08.01.2012 - 17:09   
Upraveno.
Wrestling je trénovatelný bojem, při mlácení do statiku jen na 1/2 možného maxima.
Případné body investované do Wrestlingu budou automaticky vráceny.
(0000786)
Poutnik   
08.01.2012 - 20:17   
Leze to trochu moc rychle.
(0000787)
Poutnik   
08.01.2012 - 20:31   
Do panaka muzou busit i dva najednou
(0000789)
Whitey   
08.01.2012 - 21:58   
Rychlost růstu je shodná (nebo by měla být) s růstem hornictví nebo rybaření, prověřím.
Panáka omezit nebo nechat jako feature?
(0000790)
Poutnik   
08.01.2012 - 22:13   
Omezil bych.

Gain - Dřevorubectví s miningem mají totiž na "úder" zpočátku 20s, wrest na panákovi konstantně 4s.

Bug - pokud plati, ze na panakovi lze udelat jen polovinu z maxima, pak podotykam, ze ja na nem uz udelal 51+.
(0000791)
Poutnik   
08.01.2012 - 22:21   
(upraveno: 08.01.2012 - 22:28)
Mimochodem, myslel jsi pri tvorbe trenovatelneho wrestu i na maga? Preci jen ma kouzla na elementarni rukavice (nebo co to je) s dost velkym dmg. Kdyby se pak nejak moc trefoval diky velkemu wrestu (ktery ma ted zcela zdarma), mohl by to byt problem..

(0000793)
sarja   
08.01.2012 - 23:21   
u toho maga zas takovej problem nebude .. max wrest ma 40 (v soucasny dobe netrefi ani divouse) a ty rukavicovy kouzla zas tak velkej dmg nemaj (rozhodne mnohem mensi nez prima kouzla jako je ohnivej sip nebo blesk).
Mlaceni do 1 panaka je podle me spis feature .. kdyz se postavis s partou kolem pytle a budete do toho mlatit tak se taky musis vic snazit abys to trefil (a aby pytel netrefil tebe).
(0000794)
Poutnik   
08.01.2012 - 23:34   
Ve svitku Dovednosti bych preradil wrest z Bojove do Trenovatelne
(0000798)
Poutnik   
09.01.2012 - 13:32   
sarja - diky letum, kdy jsem boxoval, ti muzu rict, ze i kdyby jen ti dva mlatili do pytle zaraz, bylo by to strasne neefektivni
(0000801)
Whitey   
09.01.2012 - 17:33   
Ta polovina maxima je myšlena jak je omezení dané levelem, tj. jak trénovatelný skill nemůže překročit level*4. U figuríny to dělá level*2.
Není to polovina skillcapu.
(0000802)
Whitey   
09.01.2012 - 18:18   
Zpomalen tréning wrestlingu (5x).
Bušení do panáka omezeno na 1 uživatele.
Wrestling v seznamu přesunut do trénovatelných skillů.
Poznámka k mágovi: Mág (a asi i kněz) k dotekovému kouzlu nepotřebuje perky neozbrojeného boje, automaticky se mu počítá maximum.

Ještě uvažuji na přejmenování wrestlingu na Sebeobranu, víc to vypovídá o jeho současném zařazení - v CS3 nahrazuje zbraňový skill a uhýbání pokud nemáte zbraň.
(0000803)
Geo   
10.01.2012 - 10:06   
Mmm, je to prostě boj beze zbraně... (UnarmedCombat)
Jen by se neměl jmenovat anglicky jinak, než česky (kvůli nám, skripterům).
... a jinak je to na tobě, jak to pojmenuješ :)
(0000825)
Poutnik   
11.01.2012 - 13:00   
Mlácení do panáka neruší afk mód.
(0000826)
Whitey   
11.01.2012 - 16:49   
Rád bych to tak ponechal. Panák rušící autoAFK mi přijde dost zneužitený.
(0000835)
Poutnik   
11.01.2012 - 19:10   
No ber to takhle:

a) bušim do panáka, jsem u PC - po čase se mi pustí autoafk - hodim si jednoduchý makro, co tomu předejde
b) jsem u panáka, nejsem u PC - nahodim si [afk, dostávám XP za boj, jdu klidně pryč, páč mam [afk a GM na mě nemůže
(0000840)
Whitey   
12.01.2012 - 17:03   
Na to už jsem myslel, XPFA (a vlastně většina xp) by neměly při AFK vůbec růst :)
(0000862)
Whitey   
15.01.2012 - 17:05   
Zablokoval jsem XPFA při aktivním AFK.
Pokud nebudou další připomínky, uzavřu převod Wrestlingu na trénovatelný skill jako vyřešený.
(0000866)
Poutnik   
16.01.2012 - 12:55   
Současná podoba wrestu vypadá v pořádku.
(0000873)
Whitey   
16.01.2012 - 16:45   
Děkuji za test, uzavírám.