Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0000629BetatestChybyveřejný11.01.2012 - 13:0108.02.2012 - 17:10
Marina 
Whitey 
vysokávelkávždy
uzavřenýnelze reprodukovat 
0000629: Nezapocitava se fyzicky resist
Pri udileni dmg se nezapocitava fyzicky resist, ale jen u hrace. Je to nejspis proto, ze resist je jinak tvoreny u BaseCreature a Mobile. U Monile neni ani mozne nastavit fyzicky resist.
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
11.01.2012 - 13:01MarinaNový problém
11.01.2012 - 17:37WhiteyPoznámka přidána: 0000830
12.01.2012 - 19:47MarinaPoznámka přidána: 0000844
14.01.2012 - 09:28WhiteyPoznámka přidána: 0000845
05.02.2012 - 21:27WhiteyPoznámka přidána: 0001060
05.02.2012 - 21:27WhiteyPřiřazen => Whitey
05.02.2012 - 21:27WhiteyStavnový => čeká na testy
08.02.2012 - 17:10WhiteyPoznámka přidána: 0001091
08.02.2012 - 17:10WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
08.02.2012 - 17:10WhiteyŘešeníotevřený => nelze reprodukovat

Poznámky k problému
(0000830)
Whitey   
11.01.2012 - 17:37   
Fyzický resist se normálně započítává.
Dej si stopku na ř.534 v Damage.cs a nech někoho do sebe bouchnout.
Jediné co nelze je přímo ho nastavovat.
(0000844)
Marina   
12.01.2012 - 19:47   
Testovala jsem DMG pri 20% resistu a pri 70%, ktere zvysilo kouzlo...NPC mi davalo stale stejne., coz by rozhodne nemelo.
(0000845)
Whitey   
14.01.2012 - 09:28   
Je otázka jestli fungovalo to kouzlo. Zvýšila se ti resistence v statusu? Co to bylo za kouzlo?
(0001060)
Whitey   
05.02.2012 - 21:27   
Při mých pokusech s WDamage a dalších úpravách vím že se resistence počítají.
Pro testy jsem i přidal Zapper, nastavitelný item dávající konstantní dmg.

Pokud nebudou další hlášení, problém uzavřu jako vyřešený.
(0001091)
Whitey   
08.02.2012 - 17:10   
Uzavírám.