Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000658OstatníNávrhyveřejný18.01.2012 - 13:3518.04.2012 - 18:33
Poutnik 
Whitey 
normálnítweakvždy
uzavřenývyřešený 
PCWin7
0000658: Kapsářská figurína
Do kapsářské figuríny nelze mlátit (KF vyrobená hráčem se jen "giglá", KF addnutá GM nedělá vůbec nic).

Jak jistě víte, v klasické UO se do KF mlátí a roste skill kapsářství.

Na MW by podobná akce mohla přinést XPFA za kradení, podobně jako je tomu u klasické figuríny, kde rostou XPFA za boj.
Dekorace, Předmět
Historie problému
18.01.2012 - 13:35PoutnikNový problém
18.01.2012 - 13:36PoutnikZnačka přiřazena: Dekorace
18.01.2012 - 21:08PoutnikZnačka přiřazena: Předmět
05.02.2012 - 12:19WhiteyPoznámka přidána: 0001050
05.02.2012 - 12:19WhiteyPřiřazen => Whitey
05.02.2012 - 12:19WhiteyStavnový => čeká na testy
06.02.2012 - 18:54PoutnikPoznámka přidána: 0001075
06.02.2012 - 20:16WhiteyPoznámka přidána: 0001080
07.02.2012 - 16:41PoutnikPoznámka přidána: 0001081
07.02.2012 - 17:09PoutnikPoznámka přidána: 0001082
07.02.2012 - 17:12PoutnikPoznámka přidána: 0001083
07.02.2012 - 17:51WhiteyPoznámka přidána: 0001084
07.02.2012 - 18:06PoutnikPoznámka přidána: 0001085
07.02.2012 - 20:48PoutnikPoznámka smazána: 0001085
09.04.2012 - 13:25WhiteyPoznámka přidána: 0001624
09.04.2012 - 13:25WhiteyPoznámka upravena: 0001624bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1624#r269
18.04.2012 - 18:33WhiteyPoznámka přidána: 0001681
18.04.2012 - 18:33WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
18.04.2012 - 18:33WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0001050)
Whitey   
05.02.2012 - 12:19   
Upravena kapsářská figurína.
Pokud je postavena poblíž nějakého NPC, může toto NPC pomoci zloději cvičit si vybírání kapes (skill NPC proti skillu zloděje).
Zloděj dostane info o šancích (standardní debug okrádání) + XPFA.
XPFA se zloději počítají pouze za úspěch, nebo pokud cvičí pod moc přísným profesoren (čistá skillová+perková šance pod 20%).
(0001075)
Poutnik   
06.02.2012 - 18:54   
Jen pro zajímavost - jak na podobné trénování budou reagovat stráže?
(0001080)
Whitey   
06.02.2012 - 20:16   
No... zatím reagují pouze jinou hláškou než všechna ostatní NPC :)
Chci to ještě zkusit rozšířit, že by "profesor" mohl být i jiný hráč a trénovali by tak dva zloději naráz...
U NPC přemýšlím nad nějakým dělením, protože ty nemají povolání jako hráči. Buď využiju nastavení řemeslnických kvestů, nebo budu muset vymyslet jinou "značku" že to NPC má spolupracovat s figurínou a jiné ne.
(0001081)
Poutnik   
07.02.2012 - 16:41   
Nejspíš související problém - na 1124 1917 65 je wrest panák, kterej bugnul. Vypisuje se, že ho používá postava, která už ovšem odlogla.
(0001082)
Poutnik   
07.02.2012 - 17:09   
Jinak se mi zdá, že učiteli nemohou být učitelé (levelovníci) a NPC s interakcí, pravda? Jde mi o to, že právě jen u těchto si člověk může tak nějak domyslet, zda mají % v kradení či nikoli.
(0001083)
Poutnik   
07.02.2012 - 17:12   
Taky vidím, že debug hlasí postih za skrytí/neskrytí se.

a) Panák asi těžko někoho uvidí :)
b) Panáka z hidu nelze okrádat, protože otevření inventáře člověka odhidne/skrytí zavře jeho otevřený inventář.
(0001084)
Whitey   
07.02.2012 - 17:51   
Speciální NPC nelze využívat schválně, prevence bugů a jiných problémů.

Postihy atd. jsou psány vzhledem k NPC, ne k panákovi. Zkus se postavit tak aby tě panák zakryl před tím NPC.
(0001624)
Whitey   
09.04.2012 - 13:25   
Dokončení:
- figurína funguje pouze v blízkosti někoho s povoláním Tulák nebo bard (může být i hráč)

Prosím o testy, u mě funkční.

(0001681)
Whitey   
18.04.2012 - 18:33   
Týden bez reakce.
Uzavírám.