Manawydan Mantis - Manawydan klient
Detaily problému
0000666Manawydan klientChybyveřejný21.01.2012 - 20:1019.04.2012 - 22:27
RadstaR 
Geo 
okamžitěblokujícívždy
uzavřenývyřešený 
2012.1.1 
 
0000666: Spatne zobrazovani MW grafiky na postave
V patchi 173 je nova MW grafika (ID 32872 az 32878). Pokud si nahrdelnik nandam na postavu, zobrazi se spatna grafika (zobrazi na postave original grafiku, nikoliv MW grafiku). Klient nejspis nekde spatne prepocitava (nebo neprepocitava vubec) ID pro MW grafiku
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
21.01.2012 - 20:10RadstaRNový problém
23.01.2012 - 15:16GeoPřiřazen => Geo
23.01.2012 - 15:16GeoStavnový => přiřazený
01.02.2012 - 08:29RadstaRPoznámka přidána: 0001021
02.02.2012 - 18:26GeoPoznámka přidána: 0001034
02.02.2012 - 19:36RadstaRPoznámka přidána: 0001036
02.02.2012 - 19:38RadstaRPoznámka upravena: 0001036bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1036#r113
03.02.2012 - 05:52GeoPoznámka přidána: 0001040
03.02.2012 - 05:53GeoPoznámka upravena: 0001040bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1040#r115
03.02.2012 - 09:49RadstaRPoznámka přidána: 0001041
05.02.2012 - 22:28GeoPoznámka přidána: 0001063
05.02.2012 - 23:33GeoPoznámka přidána: 0001064
06.02.2012 - 00:22RadstaRPoznámka přidána: 0001065
06.02.2012 - 07:37GeoPoznámka přidána: 0001066
06.02.2012 - 07:38GeoPoznámka přidána: 0001067
06.02.2012 - 07:38GeoStavpřiřazený => reakce
10.02.2012 - 11:55GeoStavreakce => vyřešený
10.02.2012 - 17:32GeoStavuzavřený => vyřešený
10.02.2012 - 21:09GeoStavvyřešený => čeká na testy
10.02.2012 - 21:09GeoPoznámka přidána: 0001122
11.02.2012 - 17:57StigPoznámka přidána: 0001136
29.02.2012 - 22:46GeoPoznámka přidána: 0001343
29.02.2012 - 22:46GeoStavčeká na testy => přiřazený
04.03.2012 - 21:24GeoPoznámka přidána: 0001384
04.03.2012 - 21:24GeoStavpřiřazený => vyřešený
08.03.2012 - 14:34StigStavvyřešený => uzavřený
08.03.2012 - 14:34StigŘešeníotevřený => vyřešený
08.03.2012 - 14:36StigStavuzavřený => vyřešený
20.03.2012 - 07:36GeoStavvyřešený => čeká na testy
20.03.2012 - 07:36GeoPoznámka přidána: 0001479
01.04.2012 - 16:53StigPoznámka přidána: 0001553
01.04.2012 - 16:54StigPoznámka upravena: 0001553bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1553#r246
01.04.2012 - 16:54StigPoznámka upravena: 0001553bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1553#r247
02.04.2012 - 07:01GeoPoznámka přidána: 0001557
02.04.2012 - 07:01GeoStavčeká na testy => přiřazený
03.04.2012 - 09:13GeoPoznámka přidána: 0001573
03.04.2012 - 09:13GeoStavpřiřazený => vyřešený
04.04.2012 - 07:56GeoStavvyřešený => čeká na testy
04.04.2012 - 07:56GeoPoznámka přidána: 0001574
05.04.2012 - 16:34StigPoznámka přidána: 0001597
19.04.2012 - 22:27WhiteyPoznámka přidána: 0001696
19.04.2012 - 22:27WhiteyStavčeká na testy => uzavřený

Poznámky k problému
(0001021)
RadstaR   
01.02.2012 - 08:29   
Nebudu zakladat novej bug, ale rozsirim stavajici.
Chtelo by to kompletne projet a zkontrolovat zdrojaky jak klienta, tak serveru a vsude dodelat podporu MW grafiky (souboru mwart.mul, mwartidx.mul, mwtiledata.mul), aby bylo mozno pridavat i itemy pouzitelne treba pro stavare ve statice atd.
(0001034)
Geo   
02.02.2012 - 18:26   
Potřebuji info:
- kde jsou gumpy těchhle grafik (soubor, pozice)
- kde všude ještě podpora MW grafiky chybí
(0001036)
RadstaR   
02.02.2012 - 19:36   
(upraveno: 02.02.2012 - 19:38)
Heh a to se ptas ty me ? Sem myslel, ze kdyz si tu podporu dodelaval, ze vis, kde si co upravoval :D Bohuzel, kde vsude chybi fakt netusim. To se uvidi casem.
Mam podezreni na pripadne problemy se statikou, ale zatim to nemam odzkousene (zkusim zitra)

Ale pro upresneni ... nebudu vypisovat vsechno, ale jeden priklad ...
MWArt: 32872 (po nasazeni se zobrazuje ID 104? Proste grafika z original UO)
Animace ID: 2133 (po prevodu realna animace 497, prevod v souboru body.def)
Gump ID (muz): 52 133
Gump ID (zena): 62 133
Layer: 10 (definovanej v mwtiledata.mul)

(0001040)
Geo   
03.02.2012 - 05:52   
(upraveno: 03.02.2012 - 05:53)
Děkuji, výpis pomohl.
Layer beru ze serveru, ostatní musí vytáhnout z dat. Už mi funguje náramek v gumpu, chyby byly na stranách serveru i klienta. Nyní řeším animaci, kde je to složitější, ale snad už se chýlím ku konci (aktuálně už mám při vytváření souborů správné hodnoty a jen k nim dotáhnout správné animace - mám problém s metodou GetRealId).

Ještě k definici, musel jsem si dodat zápis do mobtypes.txt, kde je info, že dané id je určitého typu (v tomto případě doufám EQUIPMENT)

(0001041)
RadstaR   
03.02.2012 - 09:49   
Omg ja sem vul :D Uplne jsem na Mobtypes.txt zapomel :D Hlavne, ze kopiii thodle souboru pro server jsem upravil :D Dik za pripomenuti, hodim ho rovnouy do dalsiho patche.
(0001063)
Geo   
05.02.2012 - 22:28   
Nic se neděje, stejně to nefungovalo ani s tím ;)
... pokračuji v opravě.
(0001064)
Geo   
05.02.2012 - 23:33   
Ty náhrdelníky, mají se nějak projevit na postavičce ve hře?

V paperdollu už je mám, ale u té animace 497 mi to vrací index grafiky 1 (základní soubor), animace neexistuje (empty).
(0001065)
RadstaR   
06.02.2012 - 00:22   
Tak mas pravdu. Na postavicce zadna animace neni. Bral jsem nastaveni podle original grafiky, ktera pouziva pro Necklace/Silver necklace ze ktereho jsem vychazel animaci ID 497 a 510. Bohuzel ani jedna z animaci v originalni grafice neexistuje, takze na postave zadna animace byt nema.
(0001066)
Geo   
06.02.2012 - 07:37   
SUPER!!! Nejlepší zpráva za poslední týden :D
(0001067)
Geo   
06.02.2012 - 07:38   
Připraveno do nejbližší verze
(0001122)
Geo   
10.02.2012 - 21:09   
Uvolněno ve verzi 2012.1.3
(0001136)
Stig   
11.02.2012 - 17:57   
Ve hře je vše ok, jen v gumpu [id to zobrazuje místo náhrdelníků kusy zdi.
Dík moc!
(0001343)
Geo   
29.02.2012 - 22:46   
Děkuji za report, opravím.
Také jsem si všiml, že to samé to dělá v seznamu [viewequip
(0001384)
Geo   
04.03.2012 - 21:24   
Opraveno zobrazování v [id i [viewequip.
K dispozici bude v nejbližší verzi.
(0001479)
Geo   
20.03.2012 - 07:36   
Uvolněno ve verzi 2012.3.0
(0001553)
Stig   
01.04.2012 - 16:53   
(upraveno: 01.04.2012 - 16:54)
1. v gumpu [id se zobrazuje spravne
2. v liste s itemy v paperdollu vlevo se zobrazuje spravne
3. pri najeti mysi na predmet v batohu se zobrazuje spravne
4. v gumpu [viewequip se zobrazuje spravne, akorat pri najeti mysi (mouseover) na objekt v gumpu se zmeni grafika na grafiku rozsvicene kamenne zdi - asi bude nekde jeste nejaka "vec" ohledne "rozsvecovani grafik".. pri odjeti mysi (mouseout) od objektu se grafika jiz na spravnou variantu nezmeni, misto toho se pouzije grafika kamenne zdi, nerozsvicene, toho sameho druhu

Jinak dik moc, az na tu malou vyjimku ktery sem si vsiml jen nahodou to funguje a vypada perfektne!
Testovano s itemem GoldNecklaceGreen.

(0001557)
Geo   
02.04.2012 - 07:01   
Děkuji za test, opravím.
(0001573)
Geo   
03.04.2012 - 09:13   
Připraveno do nejbližší verze.
(0001574)
Geo   
04.04.2012 - 07:56   
Uvolněno ve verzi 2012.3.1
(0001597)
Stig   
05.04.2012 - 16:34   
Potvrzuji - v gumpu [viewequip je uz vse v poradku, vcetne rozsvecovani.
Vsechny ostatni zobrazeni by uz taky mely byt otestovane a funkcni.
(0001696)
Whitey   
19.04.2012 - 22:27   
Děkuji za testy.
Uzavírám.