Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000668OstatníChybyveřejný22.01.2012 - 11:3123.03.2012 - 17:06
sarja 
Whitey 
normálnímalánevyzkoušeno
uzavřenývyřešený 
0000668: Magicke zbrane
Soucasne se pocita dmg magickych zbrani z bezne udeleneho dmg, cim je vyssi tim je vetsi i magicky dmg. Problem nastane u npc fyzicky odolnych(napriklad stin), kdy je fyzicky dmg nulovy a prestoze je zbran ocarovana tak se pak magicky dmg take neudeluje.
Dalsi problem pak asi bude u extremniho dmg co maj ted warove a jini. Nemam to nijak otestovano, ale pokud se magicky dmg z ocarovani bude pocitat z ran za 60-100 tak to znamena IK skoro pro skoro kazdyho hrace a i proti NPC je to dost sileny dmg.
Muj navrh na reseni, by bylo bud zavest konstantni dmg pro magicke zraneni ocarovanou zbrani, nebo zavest nejake min/max hodnoty.

Posledni problem se netyka jen ocarovani, plati to i na bleskac a mozna dalsi veci. Pokud se udeluje zaroven dvojite dmg, nebo fyzicky dmg a magicky dmg, tak se odletavajici cisla prekryvaji a neda se moc vylustit co to bylo za zasah. Bylo by dobry nechat to druhe cislo vypisovat se spozdenim
Žádné štítky nepřiloženy.
má duplikát %id 0000680uzavřený Whitey Kouzla a Modlitby očarovaná zbran 
Historie problému
22.01.2012 - 11:31sarjaNový problém
22.01.2012 - 13:33WhiteyPoznámka přidána: 0000914
22.01.2012 - 13:33WhiteyPřiřazen => Whitey
22.01.2012 - 13:33WhiteyStavnový => přiřazený
22.01.2012 - 13:34WhiteyPoznámka upravena: 0000914bug_revision_view_page.php?bugnote_id=914#r77
22.01.2012 - 13:35WhiteyPoznámka upravena: 0000914bug_revision_view_page.php?bugnote_id=914#r78
22.01.2012 - 13:43sarjaPoznámka přidána: 0000915
22.01.2012 - 16:15WhiteyPoznámka přidána: 0000916
22.01.2012 - 16:15WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
22.01.2012 - 16:16WhiteyPoznámka upravena: 0000916bug_revision_view_page.php?bugnote_id=916#r80
22.01.2012 - 16:17WhiteyPoznámka upravena: 0000916bug_revision_view_page.php?bugnote_id=916#r81
25.01.2012 - 11:49sarjaPoznámka přidána: 0000941
25.01.2012 - 13:56WhiteyPoznámka přidána: 0000946
26.01.2012 - 18:18WhiteyPoznámka přidána: 0000959
27.01.2012 - 10:25sarjaPoznámka přidána: 0000962
27.01.2012 - 16:50WhiteyPoznámka přidána: 0000964
27.01.2012 - 16:53WhiteyVztah přidánmá duplikát %id 0000680
17.03.2012 - 21:41WhiteyPoznámka přidána: 0001464
23.03.2012 - 17:06WhiteyPoznámka přidána: 0001503
23.03.2012 - 17:06WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
23.03.2012 - 17:06WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0000914)
Whitey   
22.01.2012 - 13:33   
(upraveno: 22.01.2012 - 13:35)
Magické poškození se počítá ještě před uplatněním resistencí/absorpcí, fyzická imunita na něj nemá žádný vliv.
Magické poškození se počítá jako 1/10 fyzického, a fyzické se pak sníží o 1/2 magického. Při očarování +1 se z fyzického 20 stane (2 magicky + 19 fyzicky) atd.
Současné nejsilnější +5 udělá z dmg 100 (50 magicky + 75 fyzicky), tj. celkem 125 s dvojí absorpcí/resistencí (každá složka zvlášť).

Problémem u fyzicky odolných NPC může být kombinace slabého očarování + slabého dmg zbraně, kdy ty desetiny po zaokrouhlení dají nulu. Na tomto místě bude asi od věci upravit skripta aby očarování mělo jistou minimální hranici, aby i +1 na zbrani s dmg 1 něco přidalo.

Překrývání čísel bude řešit klient, již je to u něj nahlášené jako bug.

(0000915)
sarja   
22.01.2012 - 13:43   
Testoval jsem to s loveckym lukem, a ocarovani +2. Myslim ze sem stinu neubral ani dmg. Postava je pomerne low, ale nejakej dmg bych cekal. Oni maj ted luky obecne zakladni dmg dost slabej (aspon ty ktery unesu). A stin je ted naopak az moc silnej
(0000916)
Whitey   
22.01.2012 - 16:15   
(upraveno: 22.01.2012 - 16:17)
Upravoval jsem vzorec, aby se nezávisle na zbrani převedlo vždy min. 1/2 bonusu (zaokrouhlit nahoru), tj. +2 by i na slabé zbrani mělo dát min. +1 magického poškození.
Polovina jako minimum proti ostatním typům je to protože zbroje neumí absorbovat magické dmg + zesiluje to ze sílou zbraně.
Uvidíme po restartu.

(0000941)
sarja   
25.01.2012 - 11:49   
Stale trva to prekryvani cisel udelenyho normalniho a magickyho dmg.
(0000946)
Whitey   
25.01.2012 - 13:56   
Jak jsem psal, překrývání čísel bude řešit klient.
http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=590 [^]
(0000959)
Whitey   
26.01.2012 - 18:18   
Testoval jsem si na lokále magické poškození, +3 dlouhý meč - poškození jsem dělal. Problémem bylo že protivník (Stín) mi to stahoval Odolností magii na 0.4dmg -> zaokrouhleno na 0 :-)
(0000962)
sarja   
27.01.2012 - 10:25   
Mozna by zaslouzili magicky zbrane trosku posilit. Aspon ja bych cekal od takovy zbrane neco vic. Predstava orezavani treba takovyho stina po 1 dmg je desna. Prece jen je ocarovani neco navic co k ty zbrani musime dat. Takhle mam spis dojem, ze to mam jen pro pocit (hlavne u zbrani s low dmg).
(0000964)
Whitey   
27.01.2012 - 16:50   
Magické očarování funguje úplně stejně jako očarování kyselinou apod. Jeho jediným rozdílem je způsob výpočtu (efekt je na slabé zbrani slabší, na silné silnější) a to že ho neabsorbují zbroje ale pouze Odolnost magii.
Problém není v magickém poškození, ale v resistenci cíle. Pokud má něco magickou odolnost 86, tak tomu s 2 magickým dmg fakt nic neudělám.
(0001464)
Whitey   
17.03.2012 - 21:41   
Jaký je stav po změně alchymie? Měnilo se něco i tady?
(0001503)
Whitey   
23.03.2012 - 17:06   
Bez reakcí, považuji za uzavřené.