Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000668 | Ostatní | Chyby | veřejný | 22.01.2012 - 11:31 | 23.03.2012 - 17:06 |
|
Reportér | sarja | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000668: Magicke zbrane |
Popis | Soucasne se pocita dmg magickych zbrani z bezne udeleneho dmg, cim je vyssi tim je vetsi i magicky dmg. Problem nastane u npc fyzicky odolnych(napriklad stin), kdy je fyzicky dmg nulovy a prestoze je zbran ocarovana tak se pak magicky dmg take neudeluje.
Dalsi problem pak asi bude u extremniho dmg co maj ted warove a jini. Nemam to nijak otestovano, ale pokud se magicky dmg z ocarovani bude pocitat z ran za 60-100 tak to znamena IK skoro pro skoro kazdyho hrace a i proti NPC je to dost sileny dmg.
Muj navrh na reseni, by bylo bud zavest konstantni dmg pro magicke zraneni ocarovanou zbrani, nebo zavest nejake min/max hodnoty.
Posledni problem se netyka jen ocarovani, plati to i na bleskac a mozna dalsi veci. Pokud se udeluje zaroven dvojite dmg, nebo fyzicky dmg a magicky dmg, tak se odletavajici cisla prekryvaji a neda se moc vylustit co to bylo za zasah. Bylo by dobry nechat to druhe cislo vypisovat se spozdenim |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | má duplikát %id | 0000680 | uzavřený | Whitey | Kouzla a Modlitby | očarovaná zbran |
|
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
22.01.2012 - 11:31 | sarja | Nový problém | |
22.01.2012 - 13:33 | Whitey | Poznámka přidána: 0000914 | |
22.01.2012 - 13:33 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
22.01.2012 - 13:33 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
22.01.2012 - 13:34 | Whitey | Poznámka upravena: 0000914 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=914#r77 |
22.01.2012 - 13:35 | Whitey | Poznámka upravena: 0000914 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=914#r78 |
22.01.2012 - 13:43 | sarja | Poznámka přidána: 0000915 | |
22.01.2012 - 16:15 | Whitey | Poznámka přidána: 0000916 | |
22.01.2012 - 16:15 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
22.01.2012 - 16:16 | Whitey | Poznámka upravena: 0000916 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=916#r80 |
22.01.2012 - 16:17 | Whitey | Poznámka upravena: 0000916 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=916#r81 |
25.01.2012 - 11:49 | sarja | Poznámka přidána: 0000941 | |
25.01.2012 - 13:56 | Whitey | Poznámka přidána: 0000946 | |
26.01.2012 - 18:18 | Whitey | Poznámka přidána: 0000959 | |
27.01.2012 - 10:25 | sarja | Poznámka přidána: 0000962 | |
27.01.2012 - 16:50 | Whitey | Poznámka přidána: 0000964 | |
27.01.2012 - 16:53 | Whitey | Vztah přidán | má duplikát %id 0000680 |
17.03.2012 - 21:41 | Whitey | Poznámka přidána: 0001464 | |
23.03.2012 - 17:06 | Whitey | Poznámka přidána: 0001503 | |
23.03.2012 - 17:06 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
23.03.2012 - 17:06 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0000914)
|
Whitey
|
22.01.2012 - 13:33
(upraveno: 22.01.2012 - 13:35) |
|
Magické poškození se počítá ještě před uplatněním resistencí/absorpcí, fyzická imunita na něj nemá žádný vliv.
Magické poškození se počítá jako 1/10 fyzického, a fyzické se pak sníží o 1/2 magického. Při očarování +1 se z fyzického 20 stane (2 magicky + 19 fyzicky) atd.
Současné nejsilnější +5 udělá z dmg 100 (50 magicky + 75 fyzicky), tj. celkem 125 s dvojí absorpcí/resistencí (každá složka zvlášť).
Problémem u fyzicky odolných NPC může být kombinace slabého očarování + slabého dmg zbraně, kdy ty desetiny po zaokrouhlení dají nulu. Na tomto místě bude asi od věci upravit skripta aby očarování mělo jistou minimální hranici, aby i +1 na zbrani s dmg 1 něco přidalo.
Překrývání čísel bude řešit klient, již je to u něj nahlášené jako bug.
|
|
|
(0000915)
|
sarja
|
22.01.2012 - 13:43
|
|
Testoval jsem to s loveckym lukem, a ocarovani +2. Myslim ze sem stinu neubral ani dmg. Postava je pomerne low, ale nejakej dmg bych cekal. Oni maj ted luky obecne zakladni dmg dost slabej (aspon ty ktery unesu). A stin je ted naopak az moc silnej |
|
|
(0000916)
|
Whitey
|
22.01.2012 - 16:15
(upraveno: 22.01.2012 - 16:17) |
|
Upravoval jsem vzorec, aby se nezávisle na zbrani převedlo vždy min. 1/2 bonusu (zaokrouhlit nahoru), tj. +2 by i na slabé zbrani mělo dát min. +1 magického poškození.
Polovina jako minimum proti ostatním typům je to protože zbroje neumí absorbovat magické dmg + zesiluje to ze sílou zbraně.
Uvidíme po restartu.
|
|
|
(0000941)
|
sarja
|
25.01.2012 - 11:49
|
|
Stale trva to prekryvani cisel udelenyho normalniho a magickyho dmg. |
|
|
(0000946)
|
Whitey
|
25.01.2012 - 13:56
|
|
|
|
(0000959)
|
Whitey
|
26.01.2012 - 18:18
|
|
Testoval jsem si na lokále magické poškození, +3 dlouhý meč - poškození jsem dělal. Problémem bylo že protivník (Stín) mi to stahoval Odolností magii na 0.4dmg -> zaokrouhleno na 0 :-) |
|
|
(0000962)
|
sarja
|
27.01.2012 - 10:25
|
|
Mozna by zaslouzili magicky zbrane trosku posilit. Aspon ja bych cekal od takovy zbrane neco vic. Predstava orezavani treba takovyho stina po 1 dmg je desna. Prece jen je ocarovani neco navic co k ty zbrani musime dat. Takhle mam spis dojem, ze to mam jen pro pocit (hlavne u zbrani s low dmg). |
|
|
(0000964)
|
Whitey
|
27.01.2012 - 16:50
|
|
Magické očarování funguje úplně stejně jako očarování kyselinou apod. Jeho jediným rozdílem je způsob výpočtu (efekt je na slabé zbrani slabší, na silné silnější) a to že ho neabsorbují zbroje ale pouze Odolnost magii.
Problém není v magickém poškození, ale v resistenci cíle. Pokud má něco magickou odolnost 86, tak tomu s 2 magickým dmg fakt nic neudělám. |
|
|
(0001464)
|
Whitey
|
17.03.2012 - 21:41
|
|
Jaký je stav po změně alchymie? Měnilo se něco i tady? |
|
|
(0001503)
|
Whitey
|
23.03.2012 - 17:06
|
|
Bez reakcí, považuji za uzavřené. |
|