Manawydan Mantis - Kouzla a Modlitby
Detaily problému
0000680Kouzla a ModlitbyNezařazenoveřejný27.01.2012 - 13:5723.03.2012 - 17:07
faust 
Whitey 
normálnímalánevyzkoušeno
uzavřenývyřešený 
0000680: očarovaná zbran
když zásahnu nepřítele, ale zásah neprojde zbrojí, očarovaná zbran nezpůsobí magické zranění... zkoušeno na zvířatech

zbran dýka (prumerna) magicke ocarovani +3 (trvale)
Žádné štítky nepřiloženy.
duplikát %id 0000668uzavřený Whitey Ostatní Magicke zbrane 
Historie problému
27.01.2012 - 13:57faustNový problém
27.01.2012 - 16:53WhiteyVztah přidánduplikát %id 0000668
27.01.2012 - 16:55WhiteyPoznámka přidána: 0000966
27.01.2012 - 20:47faustPoznámka přidána: 0000968
28.01.2012 - 10:24WhiteyPoznámka přidána: 0000970
28.01.2012 - 10:25WhiteyPoznámka upravena: 0000970bug_revision_view_page.php?bugnote_id=970#r94
23.03.2012 - 17:07WhiteyPoznámka přidána: 0001504
23.03.2012 - 17:07WhiteyStavnový => uzavřený
23.03.2012 - 17:07WhiteyPřiřazen => Whitey
23.03.2012 - 17:07WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0000966)
Whitey   
27.01.2012 - 16:55   
Magické poškození normálně funguje, to jsem ve skriptech prověřil.
Buď nevidíš číslo protože je skryté ze číslem normálního dmg, nebo jsi to zkoušel na NPC s odolností magii.

Napiš prosím konkrétní zbraň a NPC na kterých jsi to zkoušel.
(0000968)
faust   
27.01.2012 - 20:47   
nerozumíš mi... pokud zbraní zasáhnu nepřítele, a zásah neprojde zbrojí, mel bych mu udelit aspon to magický zranení (cili například 0 normální zranění, 2 magický), ale to se nestane (pokud zasáhnu, ale neudělím dmg samotnou zbraní, nezraním ani magicky)... jinak to funguje normalne (vyskoci dve cisla, ktery se navzajem prekryvaj)

zbran byla dyka +3 (magicke ocarovani) a zkousel sem to na vlcich, harpyjích a podobně... na monstrech bez magicke odolnosti
(0000970)
Whitey   
28.01.2012 - 10:24   
(upraveno: 28.01.2012 - 10:25)
Já tě chápu, ale buď si nerozumíme, nebo nevím.
Výsledek bojového kola:
kritický miss - nic
miss - nic
zablokovaná rána - nic, ale projdou efekty rukavicových kouzel
částečně zablokovaná rána - dmg redukované zbrojí
plná rána - plné dmg
kritická rána - plné dmg * násobič
Zranění se udílí až při částečně zablokované ráně. Absorpce se provádí pro každou složku zranění zvlášť, takže i když je některá jeho složka zcela pohlcená, tak to nemá žádný vliv na ty ostatní.
Zkontroluji to na lokále.

(0001504)
Whitey   
23.03.2012 - 17:07   
Uzavírám spolu s duplikátním bugem.