Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0000719BetatestChybyveřejný14.02.2012 - 10:0112.02.2013 - 21:40
monty 
Whitey 
normálnímalánevyzkoušeno
reakceznovuotevřený 
0000719: chyby plížení
-lektvar nočního vidění znevýhodňuje toho kdo jej požil!!!! nelze se s tímto lektvarem v krvi plížit protože to je jako bych měl v ruce pochodeň zatímco ostatní to nejspíš neovlivní-v tom smyslu že jim neklesne šance na plížení kolem mě jako bych je měl v denním světle

-při plížení jsou slyšet kroky...tohle má vyřešit ten perk co wd navrhoval?

-když člověk v hidu promluví tak se napíše nad všemi bytostmi v okolí hláška "slyšel jsem tě"...ale nikdo neslyší co dotyčný řekl pouze se pro ně zviditelní do příštího hodu na plížení-tohle platí i v případě že dotyčný zašeptá tak jej vidí všichni ne jen člověk 1 pole daleko (ale stále nikdo neslyší co bylo řečeno)

-poté co plížící se postava něco řekne začne i nad ní vyskakovat debugová hláška o šanci

edit: -aktivní průzkum okolí (použití skillu všímavost) nemá vliv na odhalení plížící se postavy

-při zapnutí warmódu při plížení neklesá šance na schování se...nic se prostě nestane přitom schování se ve warmódu probíhá mnohem delší dobu
Žádné štítky nepřiloženy.
blokuje %id 0000829uzavřený Whitey Ostatní Dokončení systému plížení 
Historie problému
14.02.2012 - 10:01montyNový problém
14.02.2012 - 17:51WhiteyPoznámka přidána: 0001155
14.02.2012 - 18:52faustPoznámka přidána: 0001157
15.02.2012 - 17:01WhiteyPoznámka přidána: 0001169
01.05.2012 - 12:38WhiteyVztah přidánblokuje %id 0000829
01.05.2012 - 12:40WhiteyPřiřazen => Whitey
01.05.2012 - 12:40WhiteyStavnový => přiřazený
06.05.2012 - 15:12WhiteyPoznámka přidána: 0001792
07.05.2012 - 11:50WhiteyPoznámka přidána: 0001798
07.05.2012 - 11:50WhiteyStavpřiřazený => vyřešený
30.05.2012 - 17:51WhiteyStavvyřešený => čeká na testy
14.07.2012 - 01:02WhiteyPoznámka přidána: 0002114
14.07.2012 - 01:02WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
14.07.2012 - 01:02WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený
12.02.2013 - 15:12montyPoznámka přidána: 0002773
12.02.2013 - 15:12montyStavuzavřený => reakce
12.02.2013 - 15:12montyŘešenívyřešený => znovuotevřený
12.02.2013 - 21:40WhiteyPoznámka přidána: 0002774

Poznámky k problému
(0001155)
Whitey   
14.02.2012 - 17:51   
Lektvar operuje se světlem postavy, po vypití je to jako by měla louč apod. Zatím se mi nepodařilo jeho účinky vyrušit.

Kroky při plížení slyšet nebudou když bude postava skrytá, zatím to nikdo neopravoval. Perky jsou na něco jiného.

Zbytek musím prozkoumat.
(0001157)
faust   
14.02.2012 - 18:52   
tak mě napadá, když bude mít teda trpaslík infra, tak se taky neschová, páč bude mít všude světlo, co? to su teda jako trpaličí zlodějka docela nahranej...
(0001169)
Whitey   
15.02.2012 - 17:01   
Problém světla se musí vyřešit, musí se zaznamenávat co provedlo kterou změnu a podle toho dál postupovat.
(0001792)
Whitey   
06.05.2012 - 15:12   
V nové verzi mám:
- opraven bug s nočním viděním apod.
- opraveno mluvení při plížení
- opraveno aktivní používání Všímavosti

Ještě chybí vyřešit:
- problém slyšitelných kroků

Není chybou:
- neklesající šance ve warmódu (tak to má být, warmód pouze prodlužuje dobu pro schování se)
(0001798)
Whitey   
07.05.2012 - 11:50   
- odhalena a opravena chyba zvuku kroků když cíl nevidím

POZOR! Zatím nejsou úpravy na servru, jsou součástí větší změny (viz. propojený bug).
Testovat až se stav změní na "Připraveno k testům!"
(0002114)
Whitey   
14.07.2012 - 01:02   
Bez reakce, považuji za vyřešené.
(0002773)
monty   
12.02.2013 - 15:12   
dnes v 15:00 sme testovali plížení+okrádání a hod na plížení proběhl vždy jen jednou, pokud byl úspěšný, tak už se víckrát neházelo a zloděj byl neviditelný i v případě že mi přešel po poli přímo přede mnou...navíc nebyl zviditelněný ani plošným útokem...a ještě s tím související chyba-okrádání zviditelní postavu (zkoušeno otevření papperdollu postavy a dvojklik na batoh...schopnost okrádání není možné nijak použít??)
(0002774)
Whitey   
12.02.2013 - 21:40   
Už jsem někde psal že nelze zpracovat okrádání z plížení - oboje je jako tzv.exklusivní akce, která může být na postavě jen jedna. Prozatím nevím jak to řešit, vyžádá si to kompletní skriptové předělání jedné nebo druhé činnosti.

Na to plížení se budu muset podívat, je divné že dosud nikdo nehlásil nefunkčnost...