Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0000723BetatestChybyveřejný15.02.2012 - 11:2519.04.2012 - 22:31
faust 
Geo 
normálnívelkávždy
uzavřenývyřešený 
0000723: očarování kyselina/energie+2
mám očarovaný zbraně... ohen/chlad/kyselina/energie/magie všechno +2...

u +2 magicky zbraně není nikde problém...
u +2 energie/kyseliny problém je: kromě šedýho vlka se mi zatím nepodařilo tímto účinkem nikoho zranit... a to sem zabijel divoký psy, harpije, valečný čokly, divouse... prostě trefím se, dam fyzicky zranění, ale tyto elementární ne...

u +2ohne a chladu sem to zranění nějak moc nevnímal, ale mam pocit, že pusobilo určitě na víc potvor... to ještě zksuim
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
15.02.2012 - 11:25faustNový problém
15.02.2012 - 16:44GeoPoznámka přidána: 0001165
15.02.2012 - 16:57WhiteyPoznámka přidána: 0001166
16.02.2012 - 09:30GeoPoznámka přidána: 0001172
16.02.2012 - 09:32GeoPřiřazen => Geo
16.02.2012 - 09:32GeoStavnový => přiřazený
17.02.2012 - 01:42GeoPoznámka přidána: 0001187
17.02.2012 - 01:42GeoStavpřiřazený => vyřešený
17.02.2012 - 07:53GeoPoznámka přidána: 0001188
17.02.2012 - 07:53GeoStavvyřešený => čeká na testy
17.02.2012 - 17:59WhiteyPoznámka přidána: 0001192
18.02.2012 - 09:57faustPoznámka přidána: 0001196
19.04.2012 - 22:31WhiteyPoznámka přidána: 0001702
19.04.2012 - 22:31WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
19.04.2012 - 22:31WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0001165)
Geo   
15.02.2012 - 16:44   
Pravděpodobně způsobeno marginální velikostí přidávané dmg. Kouknu, jak jsou udělané ty magické dmg, případně to podle toho opravím.
A nebo prostě zvednu způsobovanou dmg, např. +1 = 5hp...
(0001166)
Whitey   
15.02.2012 - 16:57   
Některá NPC mají "zbroje", zbroje mají absorpce. O zvýšení síly očarování jsem na fóru nahodil diskusi, většina byla proti.
(0001172)
Geo   
16.02.2012 - 09:30   
Problém je, že skoro KAŽDÉ NPC má zbroj - silnější kůži, srst, atp. (když nechceš brát magickou zbraň na kuřata). Kvůli absorbcím, které se uplatňují s každou složkou zvlášť, nemá dmg 1 absolutně žádný smysl.

Jsou pouze dvě možnosti, které se nastínily během diskuze
- zvýšení dmg, nebo
- v případě průrazu aplikovat elementární dmg celou (rezistovanou pouze tělem)

To druhé bylo dříve, zrušili jsme to, takže předpokládám, že se k tomu nechceme vrátit. Proto, po prozkoumání skript, zkusím aplikovat tu první možnost...
(0001187)
Geo   
17.02.2012 - 01:42   
Nastavuji koeficient pro alchymistické očarování na *5
Uvidíme, co to udělá se systémem, ale konečně by už chlad +2 měl být znát a ostatní složky jakbysmet.
(0001188)
Geo   
17.02.2012 - 07:53   
Prosím o test!
(0001192)
Whitey   
17.02.2012 - 17:59   
x5? Není to moc, vzhledem k nákladům?
Co takhle pouze x2 a nadefinovat lepší očarovávací cesty? (lepší = s více kameny = silnější efekt, ale dražší).
(0001196)
faust   
18.02.2012 - 09:57   
no, co sem to tesne po te zmene zkouesl, tak +2 ohen daval 5dmg, kyselina a energie 3-4... lidem v triku až osm... víc ne, takže ono to zas tak zavratny nei, jak to vypada... takhle je to fajn
(0001702)
Whitey   
19.04.2012 - 22:31   
Funguje.
Případná moc velká účinnost se bude řešit založením dalšího bugu.
Uzavírám.