(0001226)
|
Whitey
|
19.02.2012 - 21:56
|
|
Koukám že jsem opravil bug a ono to spravilo utíkání. Takže nebylo vypnutý, jen bugnutý :)
Útěk je od 10% HP.
Výjimku v rychlosti myslím že jsem tam zahlídnul, promyslím co s tím.
Pravděpodobně ji deaktivuji s jednou výjimkou - AnimalAI by mohlo prchat plnou rychlostí pokud ho někdo loví kusem klacku, místo lukem. |
|
(0001229)
|
faust
|
20.02.2012 - 00:00
|
|
no, ono by bylo lepší, kdyby to zvíře neutíkalo vždycky, když bude zbitý, ale aby tam byla spíš třeba jen 10% šance, že na konci boje dostane stracha veme plnou parou do zaječích... podobně třeba lidský npc nekde venku... pokud bude mít kněze, zkusí se k němu taknějak stáhnout, když nebude mit v parte kněze, tak třeba dat zase nějakou malou šanci, že se rozhodne spasit svůj život a pokusi se utect (emote vzdava se, utika z boje?)...
když zase budou utíkat všichni tak jak předtím, bude noobik honit po lese jednoho psa...
co se ai lidi tejce, at se stahnou pohybovou rychlosti ke knezi, pokud ho budou mit v parte, klidne i normalni bijci... |
|