Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0000739BetatestChybyveřejný19.02.2012 - 20:4028.02.2012 - 20:29
faust 
Whitey 
normálnívelkávždy
uzavřenývyřešený 
0000739: archer jako maratonec
když zraním archera na určitej počet životů (nejspíš fakt hodně málo), tak začne utíkat z boje... fajn, chce se třeba stahnout, vypit lahev, obvazat se (jestli to umi nevim)... jenže on vyloženě běží seč mu síly stačí a dohnat ho nejde...

nedělával to kdysi třeba ají vlk, že z boje utíkal otřesne rychle? utek z boje používá jiný rychlosti než pohyb při zranění?
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
19.02.2012 - 20:40faustNový problém
19.02.2012 - 21:46WhiteyPřiřazen => Whitey
19.02.2012 - 21:46WhiteyStavnový => přiřazený
19.02.2012 - 21:56WhiteyPoznámka přidána: 0001226
20.02.2012 - 00:00faustPoznámka přidána: 0001229
21.02.2012 - 21:16WhiteyPoznámka přidána: 0001251
21.02.2012 - 21:16WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
28.02.2012 - 20:29WhiteyPoznámka přidána: 0001316
28.02.2012 - 20:29WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
28.02.2012 - 20:29WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0001226)
Whitey   
19.02.2012 - 21:56   
Koukám že jsem opravil bug a ono to spravilo utíkání. Takže nebylo vypnutý, jen bugnutý :)

Útěk je od 10% HP.
Výjimku v rychlosti myslím že jsem tam zahlídnul, promyslím co s tím.
Pravděpodobně ji deaktivuji s jednou výjimkou - AnimalAI by mohlo prchat plnou rychlostí pokud ho někdo loví kusem klacku, místo lukem.
(0001229)
faust   
20.02.2012 - 00:00   
no, ono by bylo lepší, kdyby to zvíře neutíkalo vždycky, když bude zbitý, ale aby tam byla spíš třeba jen 10% šance, že na konci boje dostane stracha veme plnou parou do zaječích... podobně třeba lidský npc nekde venku... pokud bude mít kněze, zkusí se k němu taknějak stáhnout, když nebude mit v parte kněze, tak třeba dat zase nějakou malou šanci, že se rozhodne spasit svůj život a pokusi se utect (emote vzdava se, utika z boje?)...

když zase budou utíkat všichni tak jak předtím, bude noobik honit po lese jednoho psa...

co se ai lidi tejce, at se stahnou pohybovou rychlosti ke knezi, pokud ho budou mit v parte, klidne i normalni bijci...
(0001251)
Whitey   
21.02.2012 - 21:16   
Po restartu prosím o testy a názory. NPC na útěku bude standardně zpomaleno zraněním.
(0001316)
Whitey   
28.02.2012 - 20:29   
Bez odezvy, pravděpodobně vpořádku. Uzavírám.