Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0000842BetatestChybyveřejný02.04.2012 - 17:3009.04.2012 - 09:58
Elizabeth 
Marina 
normálnímalávždy
uzavřenývyřešený 
0000842: Zlaté truhly (pro lockpickery) se po vypáčení automaticky nezamknout
Zlaté truhly s pokladem od kterých není klíč a které lze otevřít pouze pomocí paklíče zůstavají po otevření odemčené dokud je GM ručně neuzamkne - viz truhla u fénixe nebo na konci skřetů (v dungu s toxickýma pastma) - souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad
Lathia k tomu píše - nejspis po restartu mizí zamky (tedy ze se nejspis neserializuji zamky)
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
02.04.2012 - 17:30ElizabethNový problém
02.04.2012 - 17:56StigPoznámka přidána: 0001563
04.04.2012 - 11:27GeoPoznámka přidána: 0001581
04.04.2012 - 12:57StigPoznámka přidána: 0001582
04.04.2012 - 12:58StigPoznámka upravena: 0001582bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1582#r253
05.04.2012 - 08:56GeoPřiřazen => Geo
05.04.2012 - 08:56GeoStavnový => přiřazený
05.04.2012 - 13:34GeoPřiřazenGeo => Marina
05.04.2012 - 13:35GeoPoznámka přidána: 0001590
09.04.2012 - 09:58MarinaPoznámka přidána: 0001620
09.04.2012 - 09:58MarinaStavpřiřazený => uzavřený
09.04.2012 - 09:58MarinaŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0001563)
Stig   
02.04.2012 - 17:56   
Jen poznámka: zlatá truhla je pravděpodobně standartní RestoreContainer se změněným ItemID (grafikou).. Možná to způsobuje "neobnovení" pokladu?
(0001581)
Geo   
04.04.2012 - 11:27   
Předměty "Zlatá truhla" byly původně určeny k ručnímu spawnování (dokonce u nich je i cedule s informací, kdy naposledy byla doplněna).

Požádám na interním fóru GMka, aby je předělaly na obnovitelné truhly, do kterých lze případně ručně přihodit nějakou zvláštnost.
(0001582)
Stig   
04.04.2012 - 12:57   
(upraveno: 04.04.2012 - 12:58)
Aha, tak u techto zlatych truhel je to v poradku, ja vychazel z toho, ze "souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad" - takze pokud je to truhla na "rucni poklad", tak se tam samozrejme ani nic obnovovat samo nema. :)

Nicmene to je jen na okraj, problem zamku to neresi.. :(

(0001590)
Geo   
05.04.2012 - 13:35   
U ručních truhel byla zapracována vlastnost, která truhly po restartu schová, pokud už v nich nic není.

U automatických truhel opraveno znovuzamykání.

Předáno Marině, aby prošla dungy a automatické truhly opravila (zamkla je a nastavila optimální obtížnost)
(0001620)
Marina   
09.04.2012 - 09:58   
Takove truhly prakticky neexistuji. Bylo jich jen opravdove minimum.

Ted je potreba obecne vyresit ty poklady v dungeonech, takze zakladam novy issue, ktery se bude tykat primo vytvareni pokladu.