Manawydan Mantis - Betatest |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000842 | Betatest | Chyby | veřejný | 02.04.2012 - 17:30 | 09.04.2012 - 09:58 |
|
Reportér | Elizabeth | |
Přiřazen | Marina | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000842: Zlaté truhly (pro lockpickery) se po vypáčení automaticky nezamknout |
Popis | Zlaté truhly s pokladem od kterých není klíč a které lze otevřít pouze pomocí paklíče zůstavají po otevření odemčené dokud je GM ručně neuzamkne - viz truhla u fénixe nebo na konci skřetů (v dungu s toxickýma pastma) - souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | Lathia k tomu píše - nejspis po restartu mizí zamky (tedy ze se nejspis neserializuji zamky) |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
02.04.2012 - 17:30 | Elizabeth | Nový problém | |
02.04.2012 - 17:56 | Stig | Poznámka přidána: 0001563 | |
04.04.2012 - 11:27 | Geo | Poznámka přidána: 0001581 | |
04.04.2012 - 12:57 | Stig | Poznámka přidána: 0001582 | |
04.04.2012 - 12:58 | Stig | Poznámka upravena: 0001582 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1582#r253 |
05.04.2012 - 08:56 | Geo | Přiřazen | => Geo |
05.04.2012 - 08:56 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
05.04.2012 - 13:34 | Geo | Přiřazen | Geo => Marina |
05.04.2012 - 13:35 | Geo | Poznámka přidána: 0001590 | |
09.04.2012 - 09:58 | Marina | Poznámka přidána: 0001620 | |
09.04.2012 - 09:58 | Marina | Stav | přiřazený => uzavřený |
09.04.2012 - 09:58 | Marina | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0001563)
|
Stig
|
02.04.2012 - 17:56
|
|
Jen poznámka: zlatá truhla je pravděpodobně standartní RestoreContainer se změněným ItemID (grafikou).. Možná to způsobuje "neobnovení" pokladu? |
|
|
(0001581)
|
Geo
|
04.04.2012 - 11:27
|
|
Předměty "Zlatá truhla" byly původně určeny k ručnímu spawnování (dokonce u nich je i cedule s informací, kdy naposledy byla doplněna).
Požádám na interním fóru GMka, aby je předělaly na obnovitelné truhly, do kterých lze případně ručně přihodit nějakou zvláštnost. |
|
|
(0001582)
|
Stig
|
04.04.2012 - 12:57
(upraveno: 04.04.2012 - 12:58) |
|
Aha, tak u techto zlatych truhel je to v poradku, ja vychazel z toho, ze "souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad" - takze pokud je to truhla na "rucni poklad", tak se tam samozrejme ani nic obnovovat samo nema. :)
Nicmene to je jen na okraj, problem zamku to neresi.. :(
|
|
|
(0001590)
|
Geo
|
05.04.2012 - 13:35
|
|
U ručních truhel byla zapracována vlastnost, která truhly po restartu schová, pokud už v nich nic není.
U automatických truhel opraveno znovuzamykání.
Předáno Marině, aby prošla dungy a automatické truhly opravila (zamkla je a nastavila optimální obtížnost) |
|
|
(0001620)
|
Marina
|
09.04.2012 - 09:58
|
|
Takove truhly prakticky neexistuji. Bylo jich jen opravdove minimum.
Ted je potreba obecne vyresit ty poklady v dungeonech, takze zakladam novy issue, ktery se bude tykat primo vytvareni pokladu. |
|