Manawydan Mantis - Dungeony
Detaily problému
0000845Dungeony[Betatest] Interakční systémveřejný04.04.2012 - 21:3508.04.2012 - 18:40
Marina 
Stig 
vysokáblokujícívždy
uzavřenývyřešený 
0000845: Sokarův dungeon pod vlky - klíče
Nefungují interakce na klíče - nahrazeno guardspawnery, protože se mi opravdu nechce zjišťovat, proč to nejde, nejspíš bude chyba ve formulaci příkazu na vytváření klíče

Pozice
2793 3742
2856 3743
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
04.04.2012 - 21:35MarinaNový problém
05.04.2012 - 13:37GeoPřiřazen => Sokar
05.04.2012 - 13:37GeoStavnový => přiřazený
05.04.2012 - 13:37GeoPoznámka přidána: 0001591
05.04.2012 - 15:35StigPoznámka přidána: 0001592
05.04.2012 - 15:35StigPřiřazenSokar => Stig
05.04.2012 - 15:36StigStavpřiřazený => vyřešený
05.04.2012 - 15:36StigŘešeníotevřený => vyřešený
05.04.2012 - 15:42GeoPřiřazenStig => Geo
05.04.2012 - 15:42GeoStavvyřešený => přiřazený
05.04.2012 - 15:42GeoPoznámka přidána: 0001593
05.04.2012 - 15:51StigPoznámka přidána: 0001594
05.04.2012 - 16:12GeoPřiřazenGeo => Stig
05.04.2012 - 16:13GeoPoznámka přidána: 0001595
05.04.2012 - 16:26StigPoznámka přidána: 0001596
08.04.2012 - 18:40StigPoznámka přidána: 0001617
08.04.2012 - 18:40StigStavpřiřazený => uzavřený

Poznámky k problému
(0001591)
Geo   
05.04.2012 - 13:37   
Přiřazeno Sokarovi, pokud bude mít chuť to znovuzprovoznit.
Jinak se to uzavře jako vyřešené.
(0001592)
Stig   
05.04.2012 - 15:35   
Tu interakci jsem delal ja.
Viz Remote Console:

[15:23]
Error in IS! Následující výpis pošlete Fredymu:
[15:23] Interakce: Sokar_dung_klice.Start1, Command: Server.Engines.Interaction.CreateItem
[15:23] System.Exception: bad
   at Server.Gumps.PropertiesGump.GetObjectFromString(Type t, String s) in c:\Root\Beta2\Scripts\Gumps\Properties\PropsGump.cs:line 813
   at Server.Engines.Interaction.ObjectCreator.Create(Task task) in c:\Root\Beta2\Scripts\Engines\Conversation\ObjectCreator.cs:line 173
   at Server.Engines.Interaction.CreateItem.Execute(Task task) in c:\Root\Beta2\Scripts\Engines\Conversation\Commands\ItemProvider.cs:line 174
   at Server.Engines.Interaction.Task.OnThink() in c:\Root\Beta2\Scripts\Engines\Conversation\Task.cs:line 351


Interakce fungovala, dokud se do ItemCreatoru nepridalo:
<Props Name="KeyDecayTime" Value="02:00:00"/>
- to melo zajistit, aby se ty klice taky nekdy rozpadly, ocividne to ale IS nezchroustne.

Prozatim jsem to vyresil tak, ze jsem odebral tuto vlastnost z interakce a updatoval - uz to zas funguje. GuardSpawnery jsem odstranil.
(0001593)
Geo   
05.04.2012 - 15:42   
Dodám správou podobu pro KeyDecayTime...
(0001594)
Stig   
05.04.2012 - 15:51   
Diky moc, to by bylo supr..!
(0001595)
Geo   
05.04.2012 - 16:13   
Vráceno Stigovi, po restartu bude podpořen formát tebou zadaný, tzn:
<Props Name="KeyDecayTime" Value="02:00:00"/>

Vyzkoušeno na té interakci ve verzi obsahující tyto props (konkrétní místo 2793 3742 - malý klíč)
(0001596)
Stig   
05.04.2012 - 16:26   
Jeste jednou dekuji, Ty si ale rychlik! :)
(0001617)
Stig   
08.04.2012 - 18:40   
Klíče už to bude vydávat i s časem rozpadu.