(0001647)
|
Whitey
|
12.04.2012 - 19:17
|
|
Nelze zadat % zraneni z HP, vzdy se to vrati na 16%. //Opraveno, chybný parametr v definici gumpu
Nelze zadat casove rozmezi pouziti, max a min se vzdy rovnaji. //Opraveno, načítala se špatná hodnota
Rendering //Popisek upraven
Velikost výbuchu //Upraveno, lze zadat poloměr, poškození směrem k okraji rovnoměrně degraduje
bug855: Doplněna definice jedu pro dech. Zápis jako na zbraň (bez ":P="), číslo znamená zvýšení/snížení šance na průnik. "20 Physical1" = zraňující jed síly 1, s +20% šance na průnik
Odhaleno že "Fixovaný směr" je nějak spojen s animací dechu.
Prozatím nevyřešeno:
bug800, animace = item (možnost definovat jinou animaci exploze dechu?), bez většího přepracování zatím není možné protože jde o efekt klienta (?). |
|