Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000898 | Ostatní | Návrhy | veřejný | 18.05.2012 - 17:47 | 13.07.2012 - 21:53 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000898: Výrobní procesy s více produkty |
Popis | ... Kdyz uz jsme u toho, neni tam ve vyrobe nejaka potencialni moznost treba jako \"udelej jeden drat z jednoho ingotu a jako vedlejsi produkt vznikne i 50 hrstek zelezneho prachu\"? To by mohlo resit ty veci, kdy se treba z jednoho velkeho ingotu dela malinka vec a neni zadouci, aby tech veci z jednoho ingotu vzniko treba pet (nakladnost vyroby).. Anebo aby u vyrobku sla stanovit sance na fizz, kdyz by mela byt odlisna od defaultni hodnoty. ... |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2554 [^] |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
18.05.2012 - 17:47 | Whitey | Nový problém | |
18.05.2012 - 17:47 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
18.05.2012 - 17:47 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
05.07.2012 - 18:38 | Whitey | Poznámka přidána: 0002062 | |
05.07.2012 - 18:39 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
07.07.2012 - 20:59 | Whitey | Poznámka přidána: 0002089 | |
07.07.2012 - 20:59 | Whitey | Stav | reakce => přiřazený |
07.07.2012 - 20:59 | Whitey | Poznámka upravena: 0002089 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2089#r447 |
08.07.2012 - 12:23 | Whitey | Poznámka přidána: 0002095 | |
09.07.2012 - 22:51 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
11.07.2012 - 16:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0002105 | |
13.07.2012 - 21:53 | Whitey | Poznámka přidána: 0002113 | |
13.07.2012 - 21:53 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
13.07.2012 - 21:53 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0002062)
|
Whitey
|
05.07.2012 - 18:38
|
|
Přidány definice Scraps do ItemsDatabase.
Zbývá upravit výrobu aby tyto zbytky generovala.
Kvalita zbytků bude generována od mizerné po kvalitu vyrobeného předmětu - náhodný výběr. Perk PrecisionCraftsman bude mít vliv. |
|
|
(0002089)
|
Whitey
|
07.07.2012 - 20:59
|
|
Alfaverze přepracovaného systému výroby funkční - prozatím pouze na lokále!
Hlavní změny:
- přímé propojení s novým systémem výrobních manuálu z ItemDatabáze
- jiný způsob výběru vyráběné věci, pokud jich z vložených věcí jde udělat víc (gump s filtrem kategorií, místo toho pidiokna)
- možnost definovat kontejner z kterého budou doplňovány suroviny (defaultně výrobní kontejner)
- možnost definovat kontejner do kterého budou padat výrobky (defaultně batoh řemeslníka)
- možnost zadat po kolika kusech se má ukončit výroba
- přenos suroviny z nastaveného zdrojové přísady na výrobek
- změna výpočtu kvality produktu (zohlednění všechny potřebných skillů, ne jen hlavního)
- vznik odpadu při výrobě
- animatronika (animují se všechny použité nástroje, u kterých to jde)
|
|
|
(0002095)
|
Whitey
|
08.07.2012 - 12:23
|
|
Úvaha k výrobnímu procesu:
V současnosti systém "prozrazuje" návody na předměty. Pokud se něco vyrábí z 2 ingotů mědi a jiný výrobek ze 4 ingotů, pak výrobní kontejner s 10 ingoty po poklepání ukáže možnost výroby obou dvou.
Nový systém umožňuje definovat kontejner, z kterého se doplňují suroviny. Dalo by se toho využít tak že pro nastartování výroby se dá do kontejneru přesné množství na 1ks podle návodu -> nedaly by se odhalovat recepty hozením hromady a "co z toho vyjde?". |
|
|
(0002105)
|
Whitey
|
11.07.2012 - 16:43
|
|
Po pár opravách a úpravách vypadá životaschopně... |
|
|
(0002113)
|
Whitey
|
13.07.2012 - 21:53
|
|
Konverze výrobního systému je ukončena.
Tento bug uzavřu, případné chyby se budou zapisovat do jednotlivých bugů. |
|