Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000898OstatníNávrhyveřejný18.05.2012 - 17:4713.07.2012 - 21:53
Whitey 
Whitey 
normálnímaláN/A
uzavřenývyřešený 
0000898: Výrobní procesy s více produkty
... Kdyz uz jsme u toho, neni tam ve vyrobe nejaka potencialni moznost treba jako \"udelej jeden drat z jednoho ingotu a jako vedlejsi produkt vznikne i 50 hrstek zelezneho prachu\"? To by mohlo resit ty veci, kdy se treba z jednoho velkeho ingotu dela malinka vec a neni zadouci, aby tech veci z jednoho ingotu vzniko treba pet (nakladnost vyroby).. Anebo aby u vyrobku sla stanovit sance na fizz, kdyz by mela byt odlisna od defaultni hodnoty. ...
Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2554 [^]
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
18.05.2012 - 17:47WhiteyNový problém
18.05.2012 - 17:47WhiteyStavnový => přiřazený
18.05.2012 - 17:47WhiteyPřiřazen => Whitey
05.07.2012 - 18:38WhiteyPoznámka přidána: 0002062
05.07.2012 - 18:39WhiteyStavpřiřazený => reakce
07.07.2012 - 20:59WhiteyPoznámka přidána: 0002089
07.07.2012 - 20:59WhiteyStavreakce => přiřazený
07.07.2012 - 20:59WhiteyPoznámka upravena: 0002089bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2089#r447
08.07.2012 - 12:23WhiteyPoznámka přidána: 0002095
09.07.2012 - 22:51WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
11.07.2012 - 16:43WhiteyPoznámka přidána: 0002105
13.07.2012 - 21:53WhiteyPoznámka přidána: 0002113
13.07.2012 - 21:53WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
13.07.2012 - 21:53WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0002062)
Whitey   
05.07.2012 - 18:38   
Přidány definice Scraps do ItemsDatabase.
Zbývá upravit výrobu aby tyto zbytky generovala.
Kvalita zbytků bude generována od mizerné po kvalitu vyrobeného předmětu - náhodný výběr. Perk PrecisionCraftsman bude mít vliv.
(0002089)
Whitey   
07.07.2012 - 20:59   
Alfaverze přepracovaného systému výroby funkční - prozatím pouze na lokále!
Hlavní změny:
- přímé propojení s novým systémem výrobních manuálu z ItemDatabáze
- jiný způsob výběru vyráběné věci, pokud jich z vložených věcí jde udělat víc (gump s filtrem kategorií, místo toho pidiokna)
- možnost definovat kontejner z kterého budou doplňovány suroviny (defaultně výrobní kontejner)
- možnost definovat kontejner do kterého budou padat výrobky (defaultně batoh řemeslníka)
- možnost zadat po kolika kusech se má ukončit výroba
- přenos suroviny z nastaveného zdrojové přísady na výrobek
- změna výpočtu kvality produktu (zohlednění všechny potřebných skillů, ne jen hlavního)
- vznik odpadu při výrobě
- animatronika (animují se všechny použité nástroje, u kterých to jde)

(0002095)
Whitey   
08.07.2012 - 12:23   
Úvaha k výrobnímu procesu:
V současnosti systém "prozrazuje" návody na předměty. Pokud se něco vyrábí z 2 ingotů mědi a jiný výrobek ze 4 ingotů, pak výrobní kontejner s 10 ingoty po poklepání ukáže možnost výroby obou dvou.
Nový systém umožňuje definovat kontejner, z kterého se doplňují suroviny. Dalo by se toho využít tak že pro nastartování výroby se dá do kontejneru přesné množství na 1ks podle návodu -> nedaly by se odhalovat recepty hozením hromady a "co z toho vyjde?".
(0002105)
Whitey   
11.07.2012 - 16:43   
Po pár opravách a úpravách vypadá životaschopně...
(0002113)
Whitey   
13.07.2012 - 21:53   
Konverze výrobního systému je ukončena.
Tento bug uzavřu, případné chyby se budou zapisovat do jednotlivých bugů.