Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000906OstatníÚpravyveřejný26.05.2012 - 19:3119.08.2012 - 15:46
Whitey 
Whitey 
normálnímaláN/A
uzavřenývyřešený 
0000906: Úprava postupů při těžbě
1, Diamantový prach nahradit Křišťálovým prachem
- jednoduše přejmenovat, nebo obtížně přetypovat?
- vytvořit Křišťál, z kterého se prach bude vyrábět
2, Zrušit nadstandardní drop Diamantu (bude jako ostatní drahokamy)
3, Předělat systém nestandardních dropů při těžbě (tj. věci padající při těžbě navíc, mimo regulérní systém těžby)
- konfigurace skrz Minig.xml (seznam typů + šancí)
- možnost individuální editace listu u každého dolu (tj. seznam z Mining.xml poslouží pouze jako defaultní nastavení)
4, předělat systém výtěžnosti z váhy hodnoty na systém šancí (bude to podobné, ale lehce jiné)
- místo Average = 1000 bude definice vypadat Average = 50%
- pokud součet šancí na vytěžení rudy bude < 100, pak rozdíl mezi šancí a 100 = nevytěžilo se nic (Důl kde je jen železo(average) = 50% na železo, 50% na nic)
- pokud součet šancí bude větší než 100, pak se šance poměrově upraví (50%/50%/100% = 25%/25%/50%)
- přidat možnost na těžby rudy "nic" (železo 50% + měď 50% = vždy něco najdete, železo 50% + měď 50% + nic 100% = 25% na železo, 25% na měď, 50% na nic
5, přidat do gumpu nastavení dolu výpočet šancí na jednotlivé dropy pro snažší nastavování
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
26.05.2012 - 19:31WhiteyNový problém
26.05.2012 - 19:48StigPoznámka přidána: 0001863
26.05.2012 - 19:49StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r344
26.05.2012 - 19:50StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r345
26.05.2012 - 19:51StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r346
26.05.2012 - 19:51StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r347
26.05.2012 - 19:52StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r348
26.05.2012 - 21:12StigPoznámka přidána: 0001866
26.05.2012 - 21:13StigPoznámka upravena: 0001866bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1866#r350
26.05.2012 - 21:15StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r351
26.05.2012 - 21:15StigPoznámka upravena: 0001863bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1863#r352
26.05.2012 - 21:16StigPoznámka upravena: 0001866bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1866#r353
27.05.2012 - 02:18WhiteyPopis upravenbug_revision_view_page.php?rev_id=355#r355
27.05.2012 - 02:20WhiteyPoznámka přidána: 0001867
17.07.2012 - 18:22StigPoznámka přidána: 0002173
17.07.2012 - 18:24StigPoznámka upravena: 0002173bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2173#r478
17.07.2012 - 18:37StigPoznámka upravena: 0002173bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2173#r479
28.07.2012 - 23:51WhiteyPoznámka přidána: 0002230
28.07.2012 - 23:51WhiteyPřiřazen => Whitey
28.07.2012 - 23:51WhiteyStavnový => čeká na testy
29.07.2012 - 11:48WhiteyPoznámka přidána: 0002235
29.07.2012 - 12:42StigPoznámka přidána: 0002236
29.07.2012 - 12:43StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r496
29.07.2012 - 12:44StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r497
29.07.2012 - 12:44StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r498
29.07.2012 - 12:50StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r499
29.07.2012 - 12:51StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r500
29.07.2012 - 12:58StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r501
29.07.2012 - 13:03StigPoznámka upravena: 0002236bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2236#r502
29.07.2012 - 14:08WhiteyPoznámka přidána: 0002237
29.07.2012 - 14:08WhiteyPoznámka upravena: 0002237bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2237#r504
29.07.2012 - 14:10WhiteyPoznámka upravena: 0002237bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2237#r505
29.07.2012 - 14:17WhiteyPoznámka upravena: 0002237bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2237#r506
15.08.2012 - 17:00WhiteyPoznámka přidána: 0002258
19.08.2012 - 15:46WhiteyPoznámka přidána: 0002289
19.08.2012 - 15:46WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
19.08.2012 - 15:46WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0001863)
Stig   
26.05.2012 - 19:48   
(upraveno: 26.05.2012 - 21:15)
Supr, diky, to vypada jako velke zjednoduseni..

Ad 1: Nejak nevim, to pretypovani by asi bylo docela obtizny ne? To prejmenovani sice muze byt trosku matouci, ale o dost jednodussi?
a) Pretypovani - Musely by se vymenit vsechny itemy DiamondDust ve hre za CrystalDust a musely by se zmenit i vsechny poklady, kde se DiamondDust vyskytuje. Zrusi se item DiamondDust a jeho vyrobni postup, zridi se item Crystal+CrystalDust a jeho vyrobni postup. Zmeni se pozadavky na reagenci u kouzel.
Tohle vypada jako celkem dost prace v ruznych komponentach systemu.
b) Prejmenovani - Pouze se v [id zmeni cesky nazev u DiamondDust na Kristalovy prach a zmeni se barva+popis, taktez se zmeni barva+popis a jmena vsech DiamondDustu jiz existujicich. Zridi se item Crystal, zmeni se vyrobni postup u DiamondDust.

Pokud to teda chapu spravne. Ja samozrejme muzu ve hre pomoct s moznostma co mam, at uz se bude delat bod a) nebo bod b), ale zbytek je holt asi na vas scripterech, tak se podle toho zaridim..

(0001866)
Stig   
26.05.2012 - 21:12   
(upraveno: 26.05.2012 - 21:16)
Ad 4.
Tady je kopie soucasneho nastaveni dolu, kdyby se to v budoucnu predelavalo na tento novy system, aby bylo orientacne podle ceho to nastavit:

Dirt - Very Rich - 96000 (18,55%)
Stone - UltraRich - 60000 (11,59)
ChalcopyritOre - VeryRich - 40000 (7,73)
KrevelOre - VeryRich - 16000 (3,09)
GalenitOre - VeryRich - 27000 (5,22)
BauxiteOre - VeryRich - 21000 (4,06)
ArgenitOre - Average - 10500 (2,03)
SilicaSand - VeryRich - 34000 (6,57)
Graphite - Average - 9800 (1,89)
MilleritOre - BelowAverage - 4500 (0,87)
IlmenitOre - BelowAverage - 3000 (0,58)
ChromitOre - BelowAverage - 2100 (0,4)
AuritOre - BelowAverage - 1600 (0,3)
CrushedIce - VeryRich - 96000 (18,55)
VolcanicRock - VeryRich - 96000 (18,55)

Total = 517500 (99,98% (zaoukrouhleni))

(0001867)
Whitey   
27.05.2012 - 02:20   
Chápeš to zcela přesně, přejmenování bude jednodušší.
(0002173)
Stig   
17.07.2012 - 18:22   
(upraveno: 17.07.2012 - 18:37)
Ty doly zacinaj byt aktualni - uz mam navody pro zakladni vyrobky..
Uplne nejlepsi by proste bylo, aby se v dole dalo nastavit primo kolik procent ma dana surovina na drop s presnosti na dve desetinna mista (napr. Argenit 0,2%, Aurit 0,03%, ...) a pokud bude soucet pod 100% (jakoze neni duvod, aby nebyl pod 100.. delit tu snad vsichni GMs umi :)), tak proste zbytek bude drop "nic".
V soucasnym systemu je nemozny cokoliv nastavovat s nejakym umyslem - vzhledem k tem hodnotam je to spis otazkou nahody, pokud nahodou par surovin vychazi tak jak clovek chce (a v takovem pripade zas obvykle ten zbytek vubec nesedi.. a jakmile clovek neco zmeni, aby to napravil, tak se to rozhodi zas cely).

Zkratka v soucasnem systemu sem po vytvoreni "chytreho" formulare v Excelu a pracneho zadavani a meneni hodnot stale tam, kde sem byl - vy-vite-kde.. :D

(0002230)
Whitey   
28.07.2012 - 23:51   
Upraven systém dolů:
Do nastavení dolu přidána podpora AliasListu:
- parametr OreAliasList = název listu který bude rozhodovat co vypadne místo rudy z tabulky
- parametr ByproductsAliasList = název listu který bude rozhodovat co vypadne místo standardních věcí získávaných vymýváním hlíny
- oba listy pochopitelně můžou obsahovat libovolné itemy - v hlíně můžou být ztracené stříbrňáky, kosti, rozbité džbánky... místo rudy se může těžit tuk (ať žije Pátý elefant!), hotové ingoty (zasypaná podzemní dílna), magické (prastará zborcená magická věž).

Gump starého nastavení upraven aby zobrazoval aktuální šance náleznosti.

Hlínu vytěženou z různých dolů nelze stackovat, stejně tak nepřebraný materiál (důvodem je přenos informací o nstavení dolů - AliasListů).

Zrušeno násobení diamantů získaných vymýváním, bonus zůstal pouze u reagencí.
NUTNO vyvážit úpravou receptu (5x zvýšit počet získaného prachu), možná i rovnou zavést padání krystalů místo Diamantů a změnit výrobní proces a název prachu na Křišťálový.
(0002235)
Whitey   
29.07.2012 - 11:48   
Upraven Diamantový prach na Křišťálový prach, přidán popis výrobku, obecný popis.
Upraven výrobní postup: název výrobku, počet výrobků na 50(z 10), čas výroby na 15s(z 5s), surovina z Diamant na Křišťál.

Přidán předmět Crystal (Křišťál), po restartu nutno doplnit kontext.
ID itemu 0x2244 (8772), 0x2245 (8773).

Přidán předmět FinishedCrystal (Magický křišťál), po restartu nutno doplnit kontext + výrobní postup z Křišťálu. Doporučuji využít kooperativního vyrábění a dát mezi skilly požadavek na magii - řemeslník tak bude k výrobě potřebovat mága.
ID itemu 0x1F19 (7961), item má nastavené světlo Circle150 - kvůli zvolené grafice ale není vidět (bude řešeno jako bug u klienta).

Upravena skripta defaultního dropu dolů: snížen drop diamantu (diamant zařazen mezi vzácné drahokamy (1%)), místo toho přidán drop Křišťálu.
(0002236)
Stig   
29.07.2012 - 12:42   
(upraveno: 29.07.2012 - 13:03)
Zrestartoval sem.
Mám pocit, že některé Tvoje změny ve hře nebyly vidět. Křišťálový prach (DiamondDust) se stále dělal z diamantu, měl upravené pouze množství surovin na 50 a čas. Změnil sem surovinu na Crystal.
Upraven Crystal v ID a nastavena cena 50 (aby 1 prach stál 1). Změnil sem mu barvu na průhlednou s modrým nádechem na ploškách. Tato barva nastavena i pro Křišťálový prach.
Určitě má Crystal 5x nižší drop než měl dřív Diamond (pokud to chápu správně)? Teď sem přemyl 7 kusů hlíny a padly mi 2 křišťály - to je za 100 prachu, pokus předtím mi padly 4 (z jednoho vymytí většího množství hlíny).


Tedy raději pro ověření:
1. Křišťál (Crystal) v současnosti padá místo dřívějšího Diamantu (Diamond), s 5x nižším dropem než měl dříve Diamant.
2. Změny nebyly provedeny přejmenováním, ale vytvořením nového itemu Crystal, FinishedCrystal, PowerCrystal. DiamondDust se pouze přejmenoval na Křišťálový prach a nově se vyrábí z itemu Crystal.
3. Křišťálový prach (DiamondDust) je reagence a z jednoho Křišťálu (Crystal) ho lze získat 50.

Chápu to správně?

(0002237)
Whitey   
29.07.2012 - 14:08   
(upraveno: 29.07.2012 - 14:17)
Surovinu (Diamant->Křišťál) jsem bez restartu změnit nemohl (Křišťál nebyl na servru), dík za dokončení úpravy výroby i ceny.
Dík i za vylazení barvy. FinishedCrystal by ještě měl svítit, ale data klienta to zatím neumožňují (svit je vázaný na itemID).

Drop je určitě nižší, jinak by ti padaly násobky pěti (získané množství reagencí se násobí x5, předtím se mezi ně počítal i drop diamantu). Místo 2 by ti padlo 10 diamantů, po zpracování podle původního návodu by to bylo 100 prachu.

1, Ano. Cokoliv ve vedlejších produktech padá po 1ks, pokud to není reagence, té padá 5x tolik. Platí pro původní drop i pro drop skrz AliasListy.
2, Ano. Vytvořil jsem Crystal a FinishedCrystal.
Kvůli zpětné kompatibilitě (kouzla, výroba) Diamant zůstal Diamant a DiamondDust se přejmenoval na Křišťálový prach.
PowerCrystal je něco co už bylo ve skriptech, k prováděné změně to nemá vztah.
3, Ano. Jediná vada na kráse je že se nejmenuje CrystalDust (pro snažší pamatování), ale přetypování by vyžadovalo dost úprav ve skriptech i ve výrobních návodech.

(0002258)
Whitey   
15.08.2012 - 17:00   
Uzavřu?
(0002289)
Whitey   
19.08.2012 - 15:46   
Uzavírám.