Manawydan Mantis - Betatest |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000920 | Betatest | Chyby | veřejný | 06.06.2012 - 01:28 | 07.06.2012 - 22:47 |
|
Reportér | Elizabeth | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | urgentní | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000920: Podivné přidělování xp při zabití npc v rámci party |
Popis | Bug 860 upravoval přidělování xp pro členy party - přiděluje se jen tem co jsou 30 poli od zakladatele party - to je v poradku, funguje tak jak má, ale myslím, že to způsobilo dost podivné chování, od zmeny to vypada takto:
Založím partu - dostanu xp za každého zabitého, i když mu nezpusobim zadne dmg. Když někoho zasáhnu dostanu xp za zabití + bonusové xp za partu (tzn. 2x tolik oproti ostatnim aktivním členům)
Pokud jsem jen členem party - nedostávám žádné xp pokud nezasáhnu. Jinak je vše normalní
Původně jsem si myslela, že jde o bonus pro zakladatele party, ale když jsem si teď vzala quest isharske patroly, kdy jsem měla zabít 3 bandity - tak po zabití prvního se v zářezech objevil dvakrát - jelikož jsem ho zasáhla a byla zakladatel party... předpokládám, že takhle by se to chovat nemělo |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
06.06.2012 - 01:28 | Elizabeth | Nový problém | |
06.06.2012 - 17:22 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
06.06.2012 - 17:22 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
06.06.2012 - 17:22 | Whitey | Poznámka přidána: 0001951 | |
07.06.2012 - 20:00 | Whitey | Poznámka přidána: 0001968 | |
07.06.2012 - 20:00 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
07.06.2012 - 22:23 | Elizabeth | Poznámka přidána: 0001971 | |
07.06.2012 - 22:25 | Elizabeth | Poznámka upravena: 0001971 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1971#r391 |
07.06.2012 - 22:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0001972 | |
07.06.2012 - 22:47 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
07.06.2012 - 22:47 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0001951)
|
Whitey
|
06.06.2012 - 17:22
|
|
Tam se něco nepovedlo, teoreticky vím co. Děkuji za hlášení, opravím. |
|
|
(0001968)
|
Whitey
|
07.06.2012 - 20:00
|
|
Revize nastavení XP odměn za zabití. (možná ani ne tak revize jako uhlazení a debugnutí)
Ten kdo zabil/zranil NPC v boji:
- pokud jsem v partě, jsem vůdce s dostatkem lidí kolem mě nebo jsem dost blízko vůdci, zasáhl jsem v posledních 30s -> celá parta dostane expy s bonusem
- v opačném případě dostanu expy pouze já
Při udělování expů za partu:
- expy dostane pouze ten kdo je naživu a je dost blízko vůdci, nebo je vůdcem s dostatkem lidí kolem sebe |
|
|
(0001971)
|
Elizabeth
|
07.06.2012 - 22:23
(upraveno: 07.06.2012 - 22:25) |
|
Krása - funguje tak jak by mělo - nehledě na to jestli jsem vůdce nebo ne, získávám stejný počet xp, když odejdu daleko nezískávám nic, nestalo se abych dostala 2x xp za jednu potvoru jako dříve. Testováno i ve třech lidech.
|
|
|
(0001972)
|
Whitey
|
07.06.2012 - 22:47
|
|
Děkuji za test. Uzavírám. |
|