Manawydan Mantis - Betatest |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000925 | Betatest | Programování | veřejný | 11.06.2012 - 11:17 | 27.01.2013 - 18:43 |
|
Reportér | Geo | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | vysoká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený bez testování | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000925: Domácí mazlíčci v domovní zóně |
Popis | Nóoo, já vím jak to v rámci farmy funguje, ale já ji nechci mít pro hospodářské využití, jen pro zábavu - chci ji mít v baráčku, chci aby se tam volně toulala (ale jen v rámci house zóny) a sama jedla - abych jí nemusela znova ochočovat, když se tam pár dní neukážu. A neboj, senem ji nekrmím;o)
Update by Geo: hodilo by se u konkrétních zvířat (určitelné v Bestiáři) umožnit chování doma. Pro začátek kočku a psa(?), na výpočet spokojenosti by se brala poslední návštěva domu majitelem nebo spoluvlastníkem, jídlo by se bralo z konkrétního krmítka. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=65319#pid65319 [^] (uživatel: Aerienne) |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.06.2012 - 11:17 | Geo | Nový problém | |
11.06.2012 - 17:29 | Whitey | Poznámka přidána: 0001983 | |
11.06.2012 - 17:29 | Whitey | Poznámka upravena: 0001983 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=1983#r396 |
29.12.2012 - 22:25 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
29.12.2012 - 22:25 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
31.12.2012 - 14:36 | Whitey | Poznámka přidána: 0002632 | |
31.12.2012 - 14:36 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
03.01.2013 - 08:20 | Whitey | Poznámka přidána: 0002645 | |
27.01.2013 - 18:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0002752 | |
27.01.2013 - 18:43 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
27.01.2013 - 18:43 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený bez testování |
Poznámky k problému |
|
(0001983)
|
Whitey
|
11.06.2012 - 17:29
|
|
Návrhy řešení:
1, Ošetřit mazání NPC skrz domovní zónu můžeme ošetřit - u NPC se zaznamenává spawner který ho vytvořil. NPC bez spawneru nebo se spawnerem ve stejné zóně zóna nesmaže.
2, Na pety v domě by šel využít spawner který jsem navrhoval v diskusi o hráčských dungeonech - plácne se na zem spawner, na něj nalinkuje zvíře a ten spawner ho několikrát obnoví (řekněme 3x na jedno přivedené zvíře). Nutno ošetřit na zneužívání pro množení ochočených zvířat (např. zvíře z něj už nepůjde ochočit) a před pruzením (nalinkovat půjde pouze zvíře s FightMode.None).
|
|
|
(0002632)
|
Whitey
|
31.12.2012 - 14:36
|
|
PetSpawner na který lze navázat zvíře velikosti A0 a A
- zvíře je blessnuté, nemusí se krmit, nerozšlapává věci a domovní zóna ho nemaže
- pozor, nejde o původní zvíře, to je při vložení smazáno - spawner dělá kopie
- lze nastavit omezený počet spawnutí, lze vypnout bless zvířete
- lze donastavit jako normální spawner
- zvíře může navázat i hráč (ale hráči nejsou dostupná nastavení spawneru) |
|
|
(0002645)
|
Whitey
|
03.01.2013 - 08:20
|
|
- oprava pádu při použití PetSpawneru
- PetSpawner si zapamatuje stav NPC (příkazy, vyučovací body příkazů, možnost osedlání/nákladu)
- PetSpawner vysype před uvázáním náklad NPC, pokud bylo nákladní
- PetSpawner aktualizuje gump spawneru, pokud ho má GM otevřený (a pokud je navázané zvíře tak první dvojklik otevře gump, druhý odváže zvíře) |
|
|
(0002752)
|
Whitey
|
27.01.2013 - 18:43
|
|
Přes dva týdny bez odezvy, považuji za funkční.
Lokálně ověřeno. |
|