Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000993 | Ostatní | Chyby | veřejný | 29.09.2012 - 19:34 | 21.04.2013 - 19:58 |
|
Reportér | Stig | |
Přiřazen | Geo | |
Priorita | urgentní | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000993: RestoreContainery a chyba obnovování |
Popis | Nějak nám blbnou Restore bedny. Např. na 1146 1960 23 je Snoopable bedna, která byla naposled vybrána cca před měsícem a od té doby se zřejmě nerespnula. Teď sem ji akorát obnovil ručně.
Nejedná se jen o tuhle bednu a dělaj to i bedny mimo Snoopable beden - obyčejné Restore bedny taky. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
29.09.2012 - 19:34 | Stig | Nový problém | |
29.09.2012 - 19:37 | Stig | Poznámka přidána: 0002405 | |
14.10.2012 - 11:23 | Stig | Priorita | normální => urgentní |
24.10.2012 - 08:22 | Geo | Přiřazen | => Geo |
24.10.2012 - 08:22 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
26.10.2012 - 19:59 | Galran | Poznámka přidána: 0002468 | |
26.10.2012 - 21:11 | Stig | Poznámka přidána: 0002469 | |
26.10.2012 - 21:13 | Stig | Poznámka upravena: 0002469 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2469#r659 |
26.10.2012 - 21:13 | Stig | Poznámka upravena: 0002469 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2469#r660 |
27.10.2012 - 01:18 | Talon | Poznámka přidána: 0002470 | |
29.10.2012 - 15:00 | Geo | Poznámka přidána: 0002471 | |
29.10.2012 - 15:02 | Geo | Poznámka upravena: 0002471 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2471#r662 |
29.10.2012 - 15:11 | Geo | Poznámka přidána: 0002472 | |
29.10.2012 - 19:43 | Geo | Poznámka přidána: 0002473 | |
29.10.2012 - 19:43 | Geo | Stav | přiřazený => čeká na testy |
30.10.2012 - 11:19 | Stig | Poznámka přidána: 0002474 | |
30.10.2012 - 11:19 | Stig | Poznámka upravena: 0002474 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2474#r664 |
30.10.2012 - 11:20 | Stig | Poznámka upravena: 0002474 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2474#r665 |
31.10.2012 - 09:46 | Geo | Poznámka přidána: 0002476 | |
31.10.2012 - 09:57 | Geo | Poznámka upravena: 0002476 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2476#r667 |
31.10.2012 - 10:03 | Geo | Poznámka upravena: 0002476 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2476#r668 |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0002874 | |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0002405)
|
Stig
|
29.09.2012 - 19:37
|
|
Možná by čistě jen pro debug taky bodlo, aby se to respawnování zapisovalo buď v props bedny nebo aspoň do logu (v props je to dosažitelné snáze, ale pokud bude v logu se serialem bedny, tak to taky půjde).. |
|
|
(0002468)
|
Galran
|
26.10.2012 - 19:59
|
|
Prolezl jsem všechny dungeony + si vytvořil vlastní RestoreContainery na greenu a pozoruju, že jakmile je hodnota obnovení vyšší jak 24H, tak se bedny nedoplňují. Není možné, že restart obnoví odpočet? |
|
|
(0002469)
|
Stig
|
26.10.2012 - 21:11
(upraveno: 26.10.2012 - 21:13) |
|
Mám na to stejný názor a v podstatě když o tom tak mluvíš, tak je to i podloženo dlouhodobými testy. Kdysi byly suroviny pro Cypronu tvořeny v kontejnerech, které se obnovovaly měsíčně a kvůli nefunkčnosti jsme od toho museli upustit.. Za ty tři měsíce se to snad neobnovilo ani jednou a musel sem to vždycky udělat ručně.
Další věc je, že dung pevnost nemrtvých se neobnovuje prakticky vůbec - má tam timer 72 hodin (naposled sem to obnovoval ručně).
|
|
|
(0002470)
|
Talon
|
27.10.2012 - 01:18
|
|
aha, když tak jsem vykradl kolem 5 truhel v isharu, takze bdue potreba jejich reset. Nejde nejak nastavit automatický respawn truhly třeba na půlnoc? takhle pokud by nepadl server o půlnoci vzdycky by se neco vytvorilo? |
|
|
(0002471)
|
Geo
|
29.10.2012 - 15:00
(upraveno: 29.10.2012 - 15:02) |
|
Gea jeho, resp time 1500 minut, což je nějakých 25 hodin... vzhledem k tomu, že se restartuje každých 24 hodin, tak ten timer nikdy nedoběhne :)
Dobrá chyba, opravím. Truhla bude mít svůj "čas posledního respawnu" (implicitně nastavím NOW, ať se má od čeho počítat) a timer se bude odvíjet od tohoto času...
... neřešte tedy nastavení těch truhel, opravu pošlu během odpoledne.
|
|
|
(0002472)
|
Geo
|
29.10.2012 - 15:11
|
|
Update: opravu právě testuji... |
|
|
(0002473)
|
Geo
|
29.10.2012 - 19:43
|
|
svn1054
.. přidána vlastnost LastRestoreTime, od ní se vypočítává čas příštího respawnu |
|
|
(0002474)
|
Stig
|
30.10.2012 - 11:19
(upraveno: 30.10.2012 - 11:20) |
|
Neni tedy potreba ve hre nic upravovat, i ty truhly, co se dosud neobnovovaly se zacnou obnovovat samy? Respektive LastRestoreTime budou mit vyplneny samy od sebe nebo je potreba je jednou rucne obnovit?
Ja jen jestli treba nebude nutne provest neco jako
[global set LastRestoreTime = blabla where restorecontainer
[global set LastRestoreTime = blabla where snoopablecontainer
|
|
|
(0002476)
|
Geo
|
31.10.2012 - 09:46
(upraveno: 31.10.2012 - 10:03) |
|
Nope, měl by se nastavit čas restartu (30.10.2012 05:00).
Ručním obnovením by se nemělo nic zkazit.
Update: zapomněl jsem zaznamenat čas respawnu, takže se truhly obnovovaly co minutu :(
... Už jsem to napravil a restart úspěšně proběhl.
|
|
|
(0002874)
|
Whitey
|
21.04.2013 - 19:58
|
|
Podle všeho funkční, uzavírám. |
|