Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0000995 | Ostatní | Analýza | veřejný | 30.09.2012 - 20:27 | 10.12.2012 - 08:26 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | nízká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | reakce | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0000995: Dataset s rodělením grafiky pro stavbu domů |
Popis | Návrh struktury XML s rozdělením grafiky pro stavbu domů. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | spojený s %id | 0000463 | nový | | Vytvořit rozhraní pro dekoraci domků hráčem | spojený s %id | 0000462 | nový | | Vytvořit rozhraní pro pokládku koberců hráčem |
|
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Nový problém | |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
30.09.2012 - 20:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0002415 | |
30.09.2012 - 20:28 | Whitey | Poznámka přidána: 0002416 | |
30.09.2012 - 20:28 | Whitey | Poznámka upravena: 0002416 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2416#r595 |
30.09.2012 - 20:30 | Whitey | Shrnutí | Dataset s grafikou pro stavbu domů => Dataset s rodělením grafiky pro stavbu domů |
30.09.2012 - 22:18 | Whitey | Poznámka přidána: 0002418 | |
30.09.2012 - 22:20 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2418#r597 |
30.09.2012 - 22:21 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2418#r598 |
30.09.2012 - 22:21 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2418#r599 |
30.09.2012 - 23:03 | Whitey | Poznámka upravena: 0002418 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2418#r600 |
01.10.2012 - 17:28 | Whitey | Poznámka přidána: 0002419 | |
01.10.2012 - 17:32 | Whitey | Poznámka přidána: 0002420 | |
01.10.2012 - 17:56 | Whitey | Poznámka upravena: 0002419 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2419#r602 |
01.10.2012 - 17:56 | Whitey | Poznámka smazána: 0002420 | |
01.10.2012 - 18:16 | Whitey | Poznámka přidána: 0002422 | |
01.10.2012 - 18:16 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2422#r604 |
01.10.2012 - 18:17 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2422#r605 |
01.10.2012 - 18:18 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2422#r606 |
01.10.2012 - 18:20 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2422#r607 |
02.10.2012 - 17:35 | Whitey | Poznámka upravena: 0002422 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2422#r608 |
02.10.2012 - 17:36 | Whitey | Poznámka přidána: 0002424 | |
04.10.2012 - 22:52 | Whitey | Poznámka přidána: 0002431 | |
04.10.2012 - 22:52 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
10.12.2012 - 08:25 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000463 |
10.12.2012 - 08:26 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000462 |
Poznámky k problému |
|
(0002415)
|
Whitey
|
30.09.2012 - 20:27
|
|
Základní návrh struktury XML:
<WallSet Name="SimplePlanks" SWCorner="0x0006" NECorner="0x0009" ... />
<WallSet Name="SimpleStone" .....
<DecoSet Name="Flowers">
<Deco>ItemID kytky</Deco>
<Deco>ItemID jiné kytky</Deco>
...
</DecoSet>
<DecoSet Name="StoneTileFloor">
.... |
|
|
(0002416)
|
Whitey
|
30.09.2012 - 20:28
|
|
Rozšíření definice o cenu a údržbu:
<WallSet Name="SimplePlanks" SWCorner="0x0006" NECorner="0x0009" ....... Price="50*Stone, 1*Cheasel, 1*Hammer" Upkeep="100" />
<Deco ItemID="ThroneID" Price="1*Throne" Upkeep="0" />
<Deco ItemID="AppleTreeKmenID, AppleTreeListyID" Price="1*AppleSeed, 10*Dirt, 100*IWaterSource, 100*SilverCoin" Upkeep="10" />
"Price" poslouží pro kalkulaci výsledné ceny stavby v itemech a penězích.
"Upkeep" poslouží pro kalkulaci nájmu (resp. poplatku za údržbu).
Upozorňuji na možnost zadat víc ItemID v Deco pro skládané itemy jako je např. strom.
|
|
|
(0002418)
|
Whitey
|
30.09.2012 - 22:18
(upraveno: 30.09.2012 - 23:03) |
|
Finální definice pro dekorační sady:
<HouseBuilderData>
<DecoSet Name="">
<Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Price="" Upkeep="" />
<Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Price="" Upkeep="" />
...
</DecoSet>
</HouseBuilderData>
<DecoSet>:
Name = povinná položka, souhrnný název sady. Český, smysluplný, protože bude použit jako defaultní u <Deco> prvků bez definovaného názvu. Např. "Kamenná podlaha" nebo "Zahradní květiny".
<Deco>:
ItemID = povinná položka, grafika předmětu
Name = nepovinná položka, název předmětu. Pokud nebude zadána, bude brán název setu (Name z DecoSet).
IncZ = nepovinná položka. Posunutí předmětu nad úroveň podlahy aktuálního patra. Domnívám se že některé grafiky (např. pochodeň na zeď) defaultně sedí na podlaze. Defaultní hodnota 0.
Price = nepovinná položka. Cena za postavení v itemech, defaultní hotnota "nic". Příklad: Price="AppleSeed=1, Dirt=10, IWaterSource=100, SilverCoin=100", tj. stejné jako zadání surovin pro výrobu v ItemsDatabase.xml.
Upkeep = nepovinná položka. Stanoví nárůst nájmu domu (nebo pokles při záporné hodnotě). Defaultní hodnota 0.
Definici pro zdi (<WallSet>) ještě promýšlím, musím si projít "správnou" konstrukci zdí - tj. kam se musí dát který roh apod.
|
|
|
(0002419)
|
Whitey
|
01.10.2012 - 17:28
(upraveno: 01.10.2012 - 17:56) |
|
Už jsem promyslel způsob definice zdí, využiji navržené definice Decosetů, jen ji rozšířím.
<HouseBuilderData>
<DecoSet Name="">
<Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Damaged="" Price="" Upkeep="" />
<Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Damaged="" Price="" Upkeep="" />
<Deco ItemID="" Name="" IncZ="" Damaged="" Price="" Upkeep="" />
...
<Line Direction="" Start="" Middle="" End="" />
...
<Square SWCorner="" WMiddle="" NWCorner="" NMiddle="" NECorner="" EMiddle="" SECorner="" SMiddle="" Tiles="" />
...
</DecoSet>
</HouseBuilderData>
|
|
|
(0002422)
|
Whitey
|
01.10.2012 - 18:16
(upraveno: 02.10.2012 - 17:35) |
|
<Deco>, definice dekorací:
ItemID -> ID grafiky.
Name -> nepovinné, defaultní se vezme z DecoSetu, tj. "Prkenná zeď".
IncZ -> nepovinné, defaultní hodnota 0, zdi sedí na zemi.
Damaged -> nepovinné, grafika je od poškozeného kusu (např. díry v koberci).
Price -> nepovinné, defaultní hodnota 0, cena staby (v itemech, např. "AppleSeed=1, Pot=1, Dirt=5, IWaterSource=100").
Upkeep -> nepovinné, defaultní hodnota 0, cena údržby (ve stříbrňácích).
<Line>, definice pro automatické generování rovné čáry:
Direction -> orientace čáry. Nepovinné, defaultně "N".
Start -> první část čáry z levé strany monitoru.
Middle -> středové pole, možno definovat víc částí - budou se náhodně střídat. Náhodné střídání půjde vypnout, pak se bude brát první kus v seznamu.
End -> poslední část čáry na pravé straně monitoru.
<Square>, definice pro automatické generování plochy:
SWCorner -> levý roh.
WMiddle -> výplň mezi levým a horním rohem.
NWCorner -> horní roh.
NMiddle -> výplň mezi horním a pravým rohem.
NECorner -> pravý roh.
EMiddle -> výplň mezi pravým a dolním rohem.
SECorner -> dolní roh.
SMiddle -> výplň mezi dolním a levým rohem.
Tiles -> vnitřní výplň.
Vzorové XML:
*****************************************************
<HouseBuilderData>
<DecoSet Name="Prkenná zeď">
<Deco ItemID="0x0006" />
<Deco ItemID="0x0007" />
<Deco ItemID="0x0008" />
<Deco ItemID="0x0009" />
<Deco ItemID="0x000A" />
<Deco ItemID="0x000B" />
<Deco ItemID="0x000C" />
<Deco ItemID="0x000D" />
<Deco ItemID="0x000E" Name="Okno" />
<Deco ItemID="0x000F" Name="Okno" />
<Line Direction="W" Start="0x000D" Middle="0x0008" End="0x000B" />
<Line Direction="N" Start="0x000A" Middle="0x0007" End="0x000C" />
<Square SWCorner="0x000D" WMiddle="0x0008" NWCorner="0x0009" NMiddle="0x0007" NECorner="0x000C" EMiddle="0x0008" SECorner="0x0006" SMiddle="0x0007" Tiles="" />
</DecoSet>
<DecoSet Name="šedý koberec">
<Deco ItemID="0x1098" />
<Deco ItemID="0x1099" />
<Deco ItemID="0x109A" />
<Deco ItemID="0x109B" />
<Deco ItemID="0x109C" />
<Deco ItemID="0x109D" />
<Deco ItemID="0x109E" />
<Deco ItemID="0x109F" />
<Deco ItemID="0x10A0" />
<Deco ItemID="0x10A1" />
<Deco ItemID="0x10A2" Name="Díra" Damaged="true" />
<Deco ItemID="0x10A3" Name="Díra" Damaged="true" />
<Square SWCorner="0x10A0" WMiddle="0x109C" NWCorner="0x109D" NMiddle="0x1099" NECorner="0x109E" EMiddle="0x109A" SECorner="0x109F" SMiddle="0x109B" Tiles="0x1098, 0x10A1, 0x10A2, 0x10A3" />
</DecoSet>
</HouseBuilderdata>
*****************************************************
Uvedené XML mi umožní:
Prkenná zeď:
- generovat jednotlivé kusy zdi s názvem "Prkenná zeď", výjimkou je část s oknem která se bude jmenovat "Okno".
- generovat rovnou zeď ve dvou směrech (rohy u setkání zdí nutno ručně vyměnit)
Šedý koberec:
- generovat jednotlivé kusy koberce s názvem "Šedý koberec", nebo "Díra" u polí s dírou.
- generovat čtvercový koberec s dále uvedenými možnostmi
Parametry automatického generování z tohoto XML:
- Náhoda: pokud je zadáno víc itemID bude je program náhodně střídat (např. vnitřek koberce, tj. Tiles). Bez náhody bude brána pouze první grafika v seznamu.
- Poškozené kusy/nepoškozené kusy/Kombinovat. Při náhodném výběru bude dávat pouze poškozené kusy, pouze nepoškozené kusy, nebo kombinaci.
|
|
|
(0002424)
|
Whitey
|
02.10.2012 - 17:36
|
|
Vzor XML rozšířen v sekci "Prkenná zeď" o <square>:
<Square SWCorner="0x000D" WMiddle="0x0008" NWCorner="0x0009" NMiddle="0x0007" NECorner="0x000C" EMiddle="0x0008" SECorner="0x0006" SMiddle="0x0007" Tiles="" /> |
|
|
(0002431)
|
Whitey
|
04.10.2012 - 22:52
|
|
Pozastavuji problém stavby domů jako prozatím neřešitelný - chybí podpora klienta.
Jdu pátrat nad možností úpravy klienta. |
|