Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001006NPCNezařazanoveřejný09.10.2012 - 18:1223.12.2012 - 12:47
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenínení problém 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001006: Špatná funce perku AstralLink (Astrální pouto)
PopisPodle popisu má perk zvyšovat sílu, obratnost a inteligenci summonů o 10/20/30/40%.

Skripta ale fungují tak že summona oslabí na 60%, a AstralLink to pak "vrací" na 70/80/90/100%. Jakýkoliv summon bez tohoto perku je tak téměř o polovinu slabší než jeho přirozený protějšek.
Není to až moc? AstralLink je navíc propojen na dva jiné perky + požadavek na summoning 70.

Návrh:
Upravit hodnoty na 80, 90/100/110/130.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002448)
Stig (správce)
10.10.2012 - 06:39
upraveno: 10.10.2012 - 06:42

Aktualne mi summony prijdou silne dost.. Ale kdyz se to posune o tech 10 procent, tak myslim ze to bude jeste ok.
Spis podle fora, pokud ten perk neni dostupny nekromantovi, tak mi prijde, ze je to pro nekromanta docela diskvalifikujici. Dal bych ho pristupny pro Van i Evart summony za srovnatelnych podminek a pozadavku.

(0002449)
Whitey (správce)
10.10.2012 - 20:26
upraveno: 10.10.2012 - 20:27

Navržený posun je o 20%, u 4. stupně ještě kousek (aby za něco stál).

Co se týká perků spíš by se měla vytvořit podobná řada pro nekromanta, protože první z nich (Silná vůle) je mu k ničemu - nekrosummony vždy poslouchají.
Co:
Balzamování, ošetřením těla nekromant prodluží jeho výdrž (čas po který je nekrosummon ve hře, +5/10/15/25 minut?)
Služebník, jako Citové pouto hraničáře, pouze na nekrosummon nebo nemrtvého oživeného perkem (těm by mimo oživení snížil náročnost na údržbu životní energií)
Zotročení duše, nekromant plně ovládl duši vloženou do těla a je tak schopen lépe využít její schopností (= jako AstralLink)

(0002450)
Stig (správce)
11.10.2012 - 06:20

Nevim, jestli by to nebylo uz moc silne. Summoner je pry jeden z nejsilnejsich/nejschopnejsich uz ted a to dost mozna mnoho z nich ty perky ani nema nebo ne kompletni.. Nedokazu posoudit, sam sem to hral asi jen do 15.lvlu.

Ty perky vypadaj fajnove. :)
(0002451)
Whitey (správce)
11.10.2012 - 19:38

U AstralLinku jde o staty, nikoliv o skilly -> HP, stamina, snad regen, dmg a průraz zbraně. Ještě popŕemýšlím, pŕípadně vyzkouším na lokále jak moc velká to bude změna.
(0002452)
Stig (správce)
11.10.2012 - 20:48

To je taky podstatne.. spis tu vsichni mluvi tak, ze to na me pusobi touhou po oslabovani maga a kneze a ze jakakoliv dilci uprava do plusu by tudiz mohla byt nemila.
(0002453)
Whitey (správce)
11.10.2012 - 21:30

Ok, nechám to jak je, jen se přidají ty nekroperky.
(0002454)
Talon (reportér)
12.10.2012 - 20:25

pokud by šlo o ten perk Služebník - co třeba při učení si zadat o zvýšení šance vyvolání konkrétního summa na ukor jinných? jjenom mi ted docvaklo že nekrosummon zmizi, když zemře - nejde ozivit
(0002553)
Whitey (správce)
23.12.2012 - 12:47

Uzavírám - není problém.
Případná úprava pro nekromancii se otevře jako nový bug.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
09.10.2012 - 18:12 Whitey Nový problém
09.10.2012 - 18:12 Whitey Stav nový => přiřazený
09.10.2012 - 18:12 Whitey Přiřazen => Whitey
10.10.2012 - 06:39 Stig Poznámka přidána: 0002448
10.10.2012 - 06:42 Stig Poznámka upravena: 0002448 Zobrazit revize
10.10.2012 - 20:26 Whitey Poznámka přidána: 0002449
10.10.2012 - 20:27 Whitey Poznámka upravena: 0002449 Zobrazit revize
11.10.2012 - 06:20 Stig Poznámka přidána: 0002450
11.10.2012 - 19:38 Whitey Poznámka přidána: 0002451
11.10.2012 - 20:48 Stig Poznámka přidána: 0002452
11.10.2012 - 21:30 Whitey Poznámka přidána: 0002453
12.10.2012 - 20:25 Talon Poznámka přidána: 0002454
23.12.2012 - 12:47 Whitey Poznámka přidána: 0002553
23.12.2012 - 12:47 Whitey Stav přiřazený => uzavřený
23.12.2012 - 12:47 Whitey Řešení otevřený => není problém


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker