Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001060OstatníÚpravyveřejný06.01.2013 - 15:5415.01.2013 - 07:59
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001060: Úprava vlivu statů na boj
PopisPošťouráme se znovu v tomto tématu, Návrh6:
Bonus za sílu jsem změnil na procentuální, upravil růst bonusů s ohledem na rasová maxima + navýšení za perky.
Hodně jsem přepracoval omezení zbraně.

1, Bonusy za staty
Síla postavy zvyšuje základní poškození zbraně.
Bonus je +3% při síle 50 a +3% za každých dalších 10 bodů. (síla 200 = +48%)
Obratnost zvyšuje základní rychlost zbraně.
Bonus je -2% při obratnosti 50 a -2% za každých dalších 10 bodů. (obratnost 200 = -32%)

2, Omezení zbraně:
2A, Minimální dovednost, nebo staty:
Postava musí splnit minimální požadavek na dovednost NEBO požadavek na sílu/obratnost/inteligenci, jinak nemůže se zbraní vůbec bojovat.
Např. Dlouhý meč může mít požadavek "Meče 20, nebo Síla 50 + Obratnost 20". Pokud nemáte dovednost nebo dostatečné staty, nepůjde vám s Dlouhým mečem bojovat.
Tento požadavek půjde odstranit u některých zbraní perkem.
(např. rasové perky: každý elf bude umět používat Dlouhý meč a Krátký luk bez nutnosti splnit požadavek 2A apod.)

2B, Optimální dovednost
Postava musí splnit požadavek na dovednost, nebo nedostane bonusy za sílu a obratnost
Zmíněný Dlouhý meč má druhý požadavek, "Meče 50". S meči 20 (nebo patřičnými staty) sice půjde použít v boji, ale až s dovedností Meče 50 se na něj uplatní bonusy za sílu a rychlost.

2C, Perk
Postava bez patřičného perku neumí se zbraní zacházet (jako by nesplnila 2A nebo 2B, rozhoduje perk)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002665)
Whitey (správce)
06.01.2013 - 16:05
upraveno: 06.01.2013 - 16:57

Fáze 1: Hotovo.
DMG:
- zrušení postihu za malou sílu
- předělání bonusu za sílu podle Návrhu6
SPEED:
- předělání bonusu za obratnost podle Návrhu6
- snížen bonus za perk QuickMotion na polovinu (5/10/15/20)
FORCIBILITY:
- zrušení bonusů k průrazu
DALŠÍ:
- zrušena šance missnutí při malé dexteritě
- změna vlivu statů na zbraň (bez síly nebo obratnosti zbraní nedokáže mávnout, bude dále upraveno podle Návrhu6)

Fáze 2: 0%
Upravit parametry a omezení zbraní podle návrhu 6.
Zapracovat do systému.

(0002668)
Galran (reportér)
06.01.2013 - 21:32
upraveno: 06.01.2013 - 21:37

Prozatím nás změna posunula ke kladnému pólu. *palec nahoru*
Ale chce to snížit parametry zbraní (požadavky na staty), protože některé zbraně zůstavají hráčům nedostupné, a tak se nenechá pořádně testovat. (viz fáze 2)
Dále jsem si všimnul, že dmg je teďka "konstantní", buď:

1) miss (silně převažují)
2) trefa -> zvuk zásahu -> žádný dmg (bez průrazu?)
3) trega -> zvuk zásahu -> "konstantní" dmg (liší se asi o 1-3dmg) (průraz?)
4) trefa -> zvuk zásahu -> kritka: násobené dmg

Zde mi chybí "částečný průraz" (nevím jak to lépe nazvat), kde by aspoň půlka prošla.

(0002669)
Whitey (správce)
07.01.2013 - 13:39

Fáze 2:
- převedení parametrů zbraní na minimální a optimální požadavky
- propojení se skripty
(0002711)
Whitey (správce)
15.01.2013 - 07:59

Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
06.01.2013 - 15:54 Whitey Nový problém
06.01.2013 - 15:54 Whitey Stav nový => přiřazený
06.01.2013 - 15:54 Whitey Přiřazen => Whitey
06.01.2013 - 16:05 Whitey Poznámka přidána: 0002665
06.01.2013 - 16:09 Whitey Poznámka upravena: 0002665 Zobrazit revize
06.01.2013 - 16:29 Whitey Poznámka upravena: 0002665 Zobrazit revize
06.01.2013 - 16:57 Whitey Poznámka upravena: 0002665 Zobrazit revize
06.01.2013 - 16:58 Whitey Popis upraven Zobrazit revize
06.01.2013 - 21:32 Galran Poznámka přidána: 0002668
06.01.2013 - 21:32 Galran Poznámka upravena: 0002668 Zobrazit revize
06.01.2013 - 21:37 Galran Poznámka upravena: 0002668 Zobrazit revize
07.01.2013 - 13:39 Whitey Poznámka přidána: 0002669
07.01.2013 - 13:39 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
15.01.2013 - 07:59 Whitey Poznámka přidána: 0002711
15.01.2013 - 07:59 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
15.01.2013 - 07:59 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker