Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] |
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001156 | Manawydan klient | Úpravy | veřejný | 17.08.2013 - 14:51 | 11.07.2016 - 17:26 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Geo | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | přiřazený | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
Verze produktu | | |
Cílová verze | | Vyřešeno ve verzi | | |
|
Shrnutí | 0001156: Upravit spouštění animace NPC aby nevracelo postavu zpět na místo, kde byla animace spuštěna |
Popis | Buď paket animace (paket MobileAnimation) nebo to co předchází jeho odeslání (funkce ProcessDelta) podle mě způsobují trhnutí bežící postavy při spuštění animace.
Zkoušeno na pasti (FireColumnTrap), kde její základ (BaseTrap) spouští animaci zásahu (pozor, SVN 1758 tuto animaci odpojilo). Domnívám se že toto mohlo i za cukání v boji apod.
Bylo by žádoucí aby klient (server?) neblokoval při spuštění animace pohyb. |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
|
Přiložené soubory | |
|