Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 04:00 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001304 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 11.05.2014 - 19:19 | 11.05.2014 - 19:19 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | přiřazený | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0001304: Změna procesu opravy | ||||||||||||
Popis | Rozpočítám suroviny do takového měřítka, z kterého pak budu zjišťovat co je potřeba. Řekněme dýka: má durabilitu 32, suroviny CopperIngot=1, CutLeather=1, CopperWire=1 Udělá se seznam: 0-64, na 15 bude 1x kůže, na 31 1x drát, na 54 bude 1x měděný ingot, na 64 pokles maximální durability o 10%. Při každé opravě se v tom seznamu posune o tolik, kolik bodů opravil. Po projetí konce jede znova od začátku. Nová dýka, úplně zničená, bude chtít na opravu 1x kůži a 1x drát (posun 0-32). Podruhé zcela zničená, bude chtít 1 ignot a klesne maximální odolnost o 10%. Pokud se bude opravovat dýka zničená na 80%, bude chtít jen 1x kůži (posun 0-26). Při další opravě, řekněme při 50% poškození, bude chtít 1x drát (posun na 42). Atd. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.05.2014 - 19:19 | Whitey | Nový problém | |
11.05.2014 - 19:19 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
11.05.2014 - 19:19 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |