Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:26 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000461 | NPC | Nezařazano | veřejný | 07.10.2011 - 18:25 | 04.11.2011 - 19:32 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000461: Zkontrolovat u stráží odesílání do vězení při zabití. | ||||||||
Popis | Vypadá to že hráč je hozen do vězení pouze po omráčení. Pokud dostane IK tak ne. | ||||||||
Značky | RulerHolder, Stráže | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000517) Whitey (správce) 21.10.2011 - 19:32 |
Mobile.cs, linka 5122 a dál: Při neexistenci mrtvoly (např. IK) a jejím vytvoření pomocí Fall() nedošlo k přiřazení mrtvoly do proměnné Corpse. Nutno otestovat! |
(0000523) Whitey (správce) 28.10.2011 - 12:13 |
Nikdo nehlásí problémy, zřejmě vyřešeno. |
(0000538) Whitey (správce) 04.11.2011 - 19:32 |
Nikdo nic, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
07.10.2011 - 18:25 | Whitey | Nový problém | |
07.10.2011 - 18:25 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
07.10.2011 - 18:25 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
07.10.2011 - 18:25 | Whitey | Značka přiřazena: Stráže | |
07.10.2011 - 18:25 | Whitey | Značka přiřazena: RulerHolder | |
21.10.2011 - 19:32 | Whitey | Poznámka přidána: 0000517 | |
21.10.2011 - 19:32 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
28.10.2011 - 12:13 | Whitey | Poznámka přidána: 0000523 | |
28.10.2011 - 12:13 | Whitey | Stav | reakce => přiřazený |
28.10.2011 - 12:13 | Whitey | Stav | přiřazený => vyřešený |
04.11.2011 - 19:32 | Whitey | Poznámka přidána: 0000538 | |
04.11.2011 - 19:32 | Whitey | Stav | vyřešený => uzavřený |
04.11.2011 - 19:32 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |