Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000505NPCNezařazanoveřejný24.10.2011 - 00:4609.04.2012 - 09:56
ReportérMarina 
PřiřazenMarina 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000505: Aktivni perky u NPC
PopisBylo by mozne doscriptovat pouzivani aktivnich perku u NPC? Momentalne zadne nepouzivaji a je to docela skoda. Celkem by to ozivilo boj.

Pokud by byla potreba nejaka pomoc, kterou bych zvladla, tak staci rict.

Dekuji predem tomu, kdo to udela :).
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001488)
Geo (správce)
21.03.2012 - 12:44
upraveno: 23.03.2012 - 11:22

Seznam aktivních perků, u kterých by stačilo jen specifikovat četnost používání (podobně jako dech a jiné speciální akce):
- Trample
- RiddingAttack
- RainOfArrows
- Berserker
- CrushingAttack
- StunningAttack
- WhirlwindAttack
- Disarm
- LightningAttack
- DirectAttack
- Taunt
- CS3AttackAggresive
- CS3DefenceActive
- DefenceStance
- CounterStrike

Perky, které by se musely skriptovat speciálně (případně založit bug na každý z nich):
- AnimateDead
- BloodPact
- TurnUndead
- Backstab

Perky, které nemá smysl dělat:
- AnimalSense [Pet resurrection]
- EnergyChange [Necromancy]
- SoulThief [Necromancy]
- MagicShackles [?]

Jdu se podívat na to, co by stálo doplnit tu první skupinu do definic speciálních akcí.

(0001489)
Whitey (správce)
21.03.2012 - 16:28

Přemýšlel jsem definovat v Bestiáři šanci že bude aktivován, a pak pouze v skriptech které kontrolují aktivní perk přidat výjimku (tzn. buď musí být perk aktivní, nebo musí projít šancí z kontextu).
(0001492)
Geo (správce)
22.03.2012 - 09:39

V bestiáři bude možnost specifikovat Priority, ManaReserve a ActivationDelay.

U perku bude Method, v níž se perk aktivuje, pokud budou splněny podmínky.

Vyvoláváno to bude stejně, jako Breath, tedy v BaseCreature::OnThink().
(0001508)
Geo (správce)
25.03.2012 - 08:38

Zapracoval jsem používání perků v seznamu (perky, které lze zapracovat snadno).
Sám jsem vyzkoušel pouze Disarm, potřebuji nyní odezvu od gmka, které bude nastavovat Bestiář a zkoušet aktivní perky využívat.

K perku je nezbytné definovat tři atributy:
- minimum many, při kterém lze perk aktivovat (včetně rezervy, která má po použití perku zůstat)
- prodlevu mezi jednotlivými použitími (v desetinách vteřiny, 50 = 5s), jinak bude moci perk aktivovat znovu a to okamžitě po jeho shození (použití, vypršení)
- prioritu, která je zároveň i pravděpodobností použití. Myšleno v procentech. Číslo >=100 znamená, že perk bude aktivován určitě, minimální šance je 5%.
(0001611)
Marina (reportér)
07.04.2012 - 17:20

AnumateDead by bylo docela fajn :). Tak az budes mit cas Geo, tak se na to prosim koukni.
(0001619)
Marina (reportér)
09.04.2012 - 09:56
upraveno: 09.04.2012 - 09:57

Uz je jen potreba nastavit ta NPC...coz se netyka tohoto bugu. Pokud by bylo potreba doscriptovat nejake perky, zalozi se bug novy.

Seznam perku byl prenesen na wiki.


- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
24.10.2011 - 00:46 Marina Nový problém
21.03.2012 - 12:44 Geo Poznámka přidána: 0001488
21.03.2012 - 13:28 Geo Přiřazen => Geo
21.03.2012 - 13:28 Geo Stav nový => přiřazený
21.03.2012 - 16:28 Whitey Poznámka přidána: 0001489
22.03.2012 - 09:39 Geo Poznámka přidána: 0001492
23.03.2012 - 11:22 Geo Poznámka upravena: 0001488 Zobrazit revize
25.03.2012 - 08:38 Geo Poznámka přidána: 0001508
25.03.2012 - 08:38 Geo Přiřazen Geo => Marina
25.03.2012 - 08:38 Geo Stav přiřazený => reakce
07.04.2012 - 17:20 Marina Poznámka přidána: 0001611
07.04.2012 - 17:20 Marina Stav reakce => přiřazený
09.04.2012 - 09:56 Marina Poznámka přidána: 0001619
09.04.2012 - 09:56 Marina Stav přiřazený => uzavřený
09.04.2012 - 09:56 Marina Řešení otevřený => vyřešený
09.04.2012 - 09:57 Marina Poznámka upravena: 0001619 Zobrazit revize


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker