Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 18:39 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000522 | Ostatní | Návrhy | veřejný | 08.11.2011 - 02:51 | 11.05.2012 - 17:39 | ||||
Reportér | Stig | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000522: Vlastnosti předmětů | ||||||||
Popis | Zahrnout do možností nastavení itemu možnost zvyšování skillů a statů při oblečení/nasazení (eventuelně vlastnictví). | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001069) Geo (správce) 06.02.2012 - 10:56 |
Tohle by už mělo fungovat, změnil jsem navíc příkaz [Alchemy na [Enchant, upravil nápovědu a doplnil příkaz do WIKI |
(0001238) Stig (správce) 20.02.2012 - 22:25 |
1. To by mi asi podle wiki melo fungovat prikazem [enchant skill magicresist +10 ale akorat mi to vyhazuje ve hre napovedu k prikazu.. Kde delam chybu? 2. [enchant help skill vraci normalni help, nikoliv help pro dany typ ocarovani, jak je psano na wiki a ve hre pri pouziti. |
(0001241) Stig (správce) 20.02.2012 - 23:13 upraveno: 20.02.2012 - 23:14 |
Jo a kdyby to slo, moc bych se primlouval, aby pri mouseover na item s ocarovanim staty/skilly zobrazovalo stejne jako elementalni ocarovani nejakou hlasku v te tabulce se jmenem, kvalitou a popisem itemu.. Kdyby neslo primo s konkretnima hodnotama, napr. "Očarování: +10% Anatomie" nebo "Očarování: +5 Síla", tak alespoň "Očarování - skilly" a "Očarování - staty" nebo tak neco. |
(0001242) faust (reportér) 21.02.2012 - 08:35 |
očarování na těchto předmětech po chvíli zmizí... měl sem v lootu robu s +3 do skillu leceni a druhej den už byla bez efektu... dostal sem na test boty rychlosti (+5obratnost) a do dvou hodin byly bez efektu (nazev stale "boty rychlosti", leč nepřidávaj nic) |
(0001244) Stig (správce) 21.02.2012 - 11:52 |
Jop, taky mi zmizlo.. :( |
(0001269) Geo (správce) 23.02.2012 - 16:14 |
Chyba byla mezi klávesnicí a židlí programátora :( ... dávám na server novou verzi, ve které bude jak informace v tooltipu, tak efekty přežijí restart serveru :D |
(0001270) Geo (správce) 23.02.2012 - 16:32 |
Po restartu bude k dispozici k testování. |
(0001287) meerman (reportér) 25.02.2012 - 11:51 upraveno: 25.02.2012 - 11:52 |
Mám prsten s bonusem na sílu, po jeho sundání ale bonus nezmizí... Jinak po odlogu a logu prsten zůstal na svém místě a má svůj efekt, takže toto už bude asi opraveno. |
(0001294) Gerg (reportér) 26.02.2012 - 00:00 |
Mám boty: +5 obratky a prsten: +5 inteligence, po nasazení obou se přičte jen ta vlastnost, která byla nasazena později -> efekty se překrývají. Nemohla by postava nosit i dva prsteny? Protože 1 mi přijde málo. |
(0001299) Geo (správce) 27.02.2012 - 08:23 |
Testy již probíhají. |
(0001300) Geo (správce) 27.02.2012 - 08:26 |
To, co popisuje Gerg, je vlastnost aur. V auře nemůžou být dva efekty ve stejné vrstvě a typu. V tomto případě šlo o navyšování vlastností. Jakoukoliv změnu musí schválit Whitey, ale ovlivní i chování boostovacích kouzel. |
(0001305) Gerg (reportér) 27.02.2012 - 18:22 |
Tak já mám zato, že tyhle předměty by měly být nezávistlé na "aurách". |
(0001344) Geo (správce) 29.02.2012 - 23:47 |
Ony do jisté míry jsou, ale při nasazení aplikují efekt do aury. Nic jiného nelze, takto fungují kouzla, lektvary, předměty... Takový je prostě svět Manawydanu. Na rozdíl od efektů kouzel předměty o své očarování nepřicházejí (neměly by), pokud jejich efekty něco z aury vytlačí. Předmět stačí znovu nasadit. |
(0001371) Whitey (správce) 04.03.2012 - 09:14 |
Efekty z předmětů jsou v tzv. "spodní auře". Nemůžou se kombinovat (stejně jako kouzla). Pokud je překryje nějaký efekt (kouzlo, modlitba, nápoj - podle aury kde jsou), vrátí se jejich efekt automaticky po vypršení tohoto efektu. Naštěstí máme tři aury, a u předmětů to můžeme kombinovat, podobně jako se mohou kombinovat efekty kouzel, modliteb a nápojů. Prsten s magickým očarováním +5 síla a prsten s požehnáním +5 IQ by fungovat měl, jen asi budeme u očarovaných předmětů přidat možnost definovat auru v které působí. Stejně tak budeme muset zajistit výrobu, tzn. standardní alchymistické očarování půjde do materiální aury (efekty lektvarů). Přidáním dodatečných surovin/dlažek přidáme možnost udělat očarování typu magické, nebo požehnání. |
(0001554) Stig (správce) 01.04.2012 - 17:44 upraveno: 01.04.2012 - 18:40 |
Mam Vsimavost 80, kdyz si nasadim helmu, tak mi klesne o 20 - na 60. Kdyz dam helme enchant na skill Vsimavost treba +10, tak po nasazeni helmy mam Vsimavost 90, namisto 70. Kdyz dam helme enchant na skill Vsimavost treba +20, tak po nasazeni helmy mam Vsimavost 100, namisto 80. To jsou taky ty aury? |
(0001555) Whitey (správce) 01.04.2012 - 22:09 |
Tam to vypadá na kolizi efektu snížení skillu (vzniká při nasazení) a následného zvýšení stejného skillu za enchant. |
(0001612) Stig (správce) 08.04.2012 - 15:41 |
Mám na to založit zvláštní bug? |
(0001618) Whitey (správce) 08.04.2012 - 22:05 |
Myslím že nemusíš, týká se to tohoto problému. Bude to chtít prozkoumat vliv této úpravy na to co už je na těch helmách, a jak to slučovat, případně jak ty helmy upravit. |
(0001810) Geo (správce) 11.05.2012 - 17:39 |
Na nahlášenou chybu je bug745, nic jiného se neobjevilo, tento bug uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
08.11.2011 - 02:51 | Stig | Nový problém | |
20.01.2012 - 08:57 | Geo | Přiřazen | => Geo |
20.01.2012 - 08:57 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
06.02.2012 - 10:56 | Geo | Poznámka přidána: 0001069 | |
06.02.2012 - 10:56 | Geo | Stav | přiřazený => čeká na testy |
20.02.2012 - 22:25 | Stig | Poznámka přidána: 0001238 | |
20.02.2012 - 23:13 | Stig | Poznámka přidána: 0001241 | |
20.02.2012 - 23:13 | Stig | Poznámka upravena: 0001241 | Zobrazit revize |
20.02.2012 - 23:13 | Stig | Poznámka upravena: 0001241 | Zobrazit revize |
20.02.2012 - 23:14 | Stig | Poznámka upravena: 0001241 | Zobrazit revize |
21.02.2012 - 08:35 | faust | Poznámka přidána: 0001242 | |
21.02.2012 - 11:52 | Stig | Poznámka přidána: 0001244 | |
23.02.2012 - 16:14 | Geo | Poznámka přidána: 0001269 | |
23.02.2012 - 16:32 | Geo | Poznámka přidána: 0001270 | |
23.02.2012 - 16:32 | Geo | Stav | čeká na testy => vyřešený |
25.02.2012 - 11:51 | meerman | Poznámka přidána: 0001287 | |
25.02.2012 - 11:52 | meerman | Poznámka upravena: 0001287 | Zobrazit revize |
26.02.2012 - 00:00 | Gerg | Poznámka přidána: 0001294 | |
27.02.2012 - 08:23 | Geo | Poznámka přidána: 0001299 | |
27.02.2012 - 08:23 | Geo | Stav | vyřešený => čeká na testy |
27.02.2012 - 08:26 | Geo | Poznámka přidána: 0001300 | |
27.02.2012 - 18:22 | Gerg | Poznámka přidána: 0001305 | |
29.02.2012 - 23:47 | Geo | Poznámka přidána: 0001344 | |
04.03.2012 - 09:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0001371 | |
01.04.2012 - 17:44 | Stig | Poznámka přidána: 0001554 | |
01.04.2012 - 18:40 | Stig | Poznámka upravena: 0001554 | Zobrazit revize |
01.04.2012 - 22:09 | Whitey | Poznámka přidána: 0001555 | |
01.04.2012 - 22:09 | Whitey | Stav | čeká na testy => reakce |
08.04.2012 - 15:41 | Stig | Poznámka přidána: 0001612 | |
08.04.2012 - 15:41 | Stig | Stav | reakce => přiřazený |
08.04.2012 - 22:05 | Whitey | Poznámka přidána: 0001618 | |
11.05.2012 - 17:39 | Geo | Poznámka přidána: 0001810 | |
11.05.2012 - 17:39 | Geo | Stav | přiřazený => uzavřený |
11.05.2012 - 17:39 | Geo | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |