Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:57 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000524 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 09.11.2011 - 21:09 | 09.11.2011 - 21:33 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | přiřazený | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0000524: Upravit odliv mága - je příliš nízký | ||||||||||||
Popis | Nevyhovující originál: Odliv (v sekundách) = kruh kouzla * 20 / síla postavy Návrh od Mariny: Odliv (v sekundách) = Min(Max( kruh kouzla * 100 / Hits, 1 ), kruh kouzla * 10) Kouzelnik zacatecnik ma cca 25-35 HP: 1. kruh = cca 3-4s 2. kruh = cca 6-8s 3. kruh = vetsinou nezvlada kvuli skillum poradne Stredni kouzelnik na lvl cca 25-30 ma cca 60-80 HP (zalezi co jede za staty, co je za rasu, co ma za perky): 1. kruh = cca 1,5s ... 5. kruh = cca 8,5s Kouzelnik na lvl 40 ma maximalne neco nejspis 117 HP (ork, s perkama, bez max inty) - coz je nerealne, takze za beznou hodnotu budu pocitat 90-100: 1. kruh = 1s i kdyz ma nad 100 8. kruh = 8s Mozna tam je ten max zbytecny, je to vlastne jen kvuli kruhu 1 a vysokym HP (ty muzou zvednout potionky a tak, takze, aby to nakonec neskoncilo na 0,5s a mene). Pripadne se s tim da hybat a hodit treba na 2s. Jak vidite, top mag ma 2x mensi odliv, nez navrhuje WDy...avsak tady zalezi na jeho soucasnych HP a jeho soucasne sile, kterou ma k dispozici ke kouzleni. Nejde tedy o to, jakou ma silu, ale spis o to, v jakem stavu se nachazi a v jake je fyzicke kondici, zda je raneny apod. Zraneny kouzelnik bude tedy mit mnohem vetsi odliv kouzla. Pulka HP = 2x takovy odliv. Ale je tu dalsi omezeni a tim je maximalni doba, kterou urcuje Min. To je z toho duvodu, aby si kouzelnik s 1 HP take mohl alespon trochu zakouzlit. Jinak by mu jeho odliv trval treba nekolik minut. Tohle zajisti, ze bude trvat maximalne desetinasobek kruhu, ktery kouzlil. Vzorec je jako priklad a rozhodne je potreba udelat upravy a analyzu. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Poznámky k problému | |
(0000545) Marina (reportér) 09.11.2011 - 21:33 |
Add rucni bonus do HP ci sily: Rucni bonus do HP ma hoooodne malo NPC. Vlastne snad jen bossove. Kazdopadne proto tam je to maximum. Vlastne se to da predelat takto: Odliv (v sekundách) = Min(Max( kruh kouzla * 100 / Hits, 1 * kruh kouzla ), kruh kouzla * 10) , kde ta 1 * kruh kouzla u Max se da predelat na tech 1,5 nebo 2... Tim se zajisti, ze ani boss s 1000 HP nebude castit nejak extra rychle, ale tak, jako by mel 100 HP. (pokud by tam zustala ta 1) Kdyby se to menilo z te 1 na neco jine, tak se ten vzorec musi upravit trosku i na jinych mistech, aby to davalo vetsi smysl. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
09.11.2011 - 21:09 | Whitey | Nový problém | |
09.11.2011 - 21:09 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
09.11.2011 - 21:09 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
09.11.2011 - 21:33 | Marina | Poznámka přidána: 0000545 |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |