Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000578Manawydan klientChybyveřejný25.12.2011 - 17:4121.04.2013 - 19:58
ReportérGerg 
PřiřazenGeo 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Verze produktu 
Cílová verzeVyřešeno ve verzi 
Shrnutí0000578: Resynchronizace
PopisPři boji dochází pokaždé k resynchronizaci vlivem "posunutí" (odstrčení) soupeřem či soupeře.
Když se stojí na místě, tak to ničemu nevadí, ale jakmile se začne běhat, tak nastávají situace typu: mlácení přes 5 políček, nemožnost útěku atd...
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0000747)
Poutnik (reportér)
05.01.2012 - 20:00

(po Geově opravě)

Nemyslím, že je to v pořádku. Stačí na sebe natáhnout řekněme 2 vlky a zkusit před nimi utéct. Zjistíte, že a) i když jsou od vás fyzicky třeba 6 polí, dávají dmg b) jejich dmg vás při běhu vrací zpět.

V zásadě je to tedy stejné, jen se nevypisují resync hlášky.
(0000774)
sarja (reportér)
06.01.2012 - 19:19

potvrzuju co pise poutnik, plus pridavam ze to ma nejakou spatnou odezvu v zatackach. Pri zmene smeru se to lehce zasekne
(0001218)
Gerg (reportér)
19.02.2012 - 10:11

Občas dochází k tomu, že při modlení v pohybu a následném seslání modlitby na soupeře, se postava na moment sekne -> důsledek: dojde k pozastavení postavy a výraznému přiblížení nepřítele, před kterým prchám.
Př.: Běžím -> modlitba Sonický úder (Sound Burst) -> sešlu -> nějaký čas na zacílení -> zacílím soupeře -> pozastavení postavy v pohybu (seknutí) -> seslání modlitby na soupeře + útěk pokračuje dál.
(0001219)
Whitey (správce)
19.02.2012 - 12:38

Podobný problém mají kouzlící/střílející NPC.
Není možné že NPC vykonává animaci (např. statický úder mečem) i když by dávno mělo vykonávat animaci pohybu na jiné místo?
(0001220)
Gerg (reportér)
19.02.2012 - 13:39

Tak postava by měla být schopná vykonat oboje zároveň (jak modlení/střelbu/úder, tak i běh).
Jinak toto nastává jen v boji se soupeřem (mám ho zacíleného a po přiblížení na něj postava zaútočí -> war mód), při normální chůzi/běhu/jízdě na mountovi jede všechno v pohodě.
(0001248)
Geo (správce)
21.02.2012 - 15:39

Přesunuto do projektu Manawydan klient, budu se tomu intenzivně věnovat v této verzi.
(0001466)
Gerg (reportér)
18.03.2012 - 10:20

Jen připomínám. Jelikož je tohle docela závažná chyba.
(0001889)
Gerg (reportér)
28.05.2012 - 10:47

Když tu vidím Gea pracovat, tak si neodpustim: "Připomínám tento problém". :)
(0002016)
Gerg (reportér)
28.06.2012 - 22:05

Viz dva posty nad tímto postem. :)
(0002069)
Poutnik (reportér)
06.07.2012 - 11:39

I po posledních změnách u mě pořád stejné
(0002081)
Gerg (reportér)
06.07.2012 - 16:48

Souhlasím s Poutníkem, došlou pouze k efektu, že při útěku před NPC jsem ještě snadnějším cílem než jsem byl, protože mě resynchronizece jen brzdila, teďka mě brzdí + větší poškození díky nemožnosti "úhybu".
(0002183)
Geo (správce)
19.07.2012 - 02:13

Opraven proces resynchronizace pohybu klienta, prozatímní testy na verzi ke stažení z fóra dopadly chvalitebně, jediná nalezená chyba vyřešena.

Bude ve verzi klienta 2012.7.0
(0002875)
Whitey (správce)
21.04.2013 - 19:58

Dlouho žádná změna, uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
25.12.2011 - 17:41 Gerg Nový problém
05.01.2012 - 20:00 Poutnik Poznámka přidána: 0000747
06.01.2012 - 19:19 sarja Poznámka přidána: 0000774
19.02.2012 - 10:11 Gerg Poznámka přidána: 0001218
19.02.2012 - 12:38 Whitey Poznámka přidána: 0001219
19.02.2012 - 13:39 Gerg Poznámka přidána: 0001220
21.02.2012 - 15:39 Geo Projekt Ostatní => Manawydan klient
21.02.2012 - 15:39 Geo Poznámka přidána: 0001248
21.02.2012 - 15:39 Geo Přiřazen => Geo
21.02.2012 - 15:39 Geo Stav nový => přiřazený
18.03.2012 - 10:20 Gerg Poznámka přidána: 0001466
17.04.2012 - 18:44 Gerg Poznámka přidána: 0001674
23.04.2012 - 21:02 Gerg Poznámka smazána: 0001674
28.05.2012 - 10:47 Gerg Poznámka přidána: 0001889
28.06.2012 - 22:05 Gerg Poznámka přidána: 0002016
06.07.2012 - 11:39 Poutnik Poznámka přidána: 0002069
06.07.2012 - 16:48 Gerg Poznámka přidána: 0002081
19.07.2012 - 02:13 Geo Poznámka přidána: 0002183
19.07.2012 - 02:13 Geo Stav přiřazený => vyřešený
17.11.2012 - 02:42 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
21.04.2013 - 19:58 Whitey Poznámka přidána: 0002875
21.04.2013 - 19:58 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
21.04.2013 - 19:58 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker