Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000698OstatníÚpravyveřejný31.01.2012 - 13:2023.03.2012 - 17:05
ReportérMarina 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnosttweakReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000698: Oleje
PopisZvysit trvani a cenu (materialovou pro vyrobu) natiratelnych oleju (na zbrane, zbroje, ...)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001019)
Geo (správce)
01.02.2012 - 04:19

Po restartu, změny v olejích:
- u oleje na kov, kůži a laku na dřevo je možné zacílit postavu, čímž dojde k ošetření veškeré výstroje, která ošetřit potřebuje. Spotřebuje se tolik lahviček oleje, kolik se potře výstroje (musí být ovšem seštosované)
- došlo k prodloužení doby ochrany jedné vrstvy oleje, nebo laku, na dobu 24 hodin
- lze potřít až dvěma vrstvami oleje, nebo laku, čímž dojde k celkové době ochrany 48 hodin
- lze takto ošetřit i výstroj cizí postavy (čistě prospěšná akce, nelze jí odolat)
- přidána animace činnosti (Fidget2)
- látka se už nespotřebovává, ale opotřebovává podle standardního vzorce (a nebere se v potaz, že je po aplikaci špinavá), toto platí i pro činidlo na kůže
- Pro spotřebovávanou nádobku je šance 5%, že se rozbije
- Při vydělávání kůže se kontrolují potřebné předměty (nůžky na kůži a váleček) hned na začátku i na konci činnosti
(0001020)
Geo (správce)
01.02.2012 - 04:29

Další úpravy:
- Durabilita látek upravena na bavlněné = 6, vlněné = 9 a lněné = 3 (upraveno hromadně i u existujících předmětů)
- U zvláčňujícího oleje a zbrojířského oleje a laku zvednuty 4x požadavky na reagenty diamantový prach, zlatý prach, kovový prach, olověný prach a hrst popela
(0001032)
faust (reportér)
02.02.2012 - 01:31

potření zbrojířským olejem nefunguje... nanesu na látku, a po zacílení zbraně/zbroje se napíše "toto nelze potřít"...
(0001042)
faust (reportér)
03.02.2012 - 18:06

tak sem si uspesne potřel olejem zbran... čili funkční
(0001046)
Whitey (správce)
05.02.2012 - 11:04
upraveno: 05.02.2012 - 11:04

Návrh: Kvalita zbraně/zbroje ovlivní dobu ochrany. Tj. mizerná kvalita = 50%, mistrovská = 120% doby trvání.

(0001468)
Whitey (správce)
18.03.2012 - 12:01

Zapracováno, kvalita má vliv na dobu ochrany.
(0001501)
Whitey (správce)
23.03.2012 - 17:05

Bez reakcí, považuji za hotové.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
31.01.2012 - 13:20 Marina Nový problém
31.01.2012 - 17:37 Geo Přiřazen => Geo
31.01.2012 - 17:37 Geo Stav nový => přiřazený
01.02.2012 - 04:19 Geo Poznámka přidána: 0001019
01.02.2012 - 04:19 Geo Stav přiřazený => čeká na testy
01.02.2012 - 04:29 Geo Poznámka přidána: 0001020
02.02.2012 - 01:31 faust Poznámka přidána: 0001032
03.02.2012 - 18:06 faust Poznámka přidána: 0001042
05.02.2012 - 11:04 Whitey Poznámka přidána: 0001046
05.02.2012 - 11:04 Whitey Poznámka upravena: 0001046 Zobrazit revize
04.03.2012 - 09:30 Whitey Přiřazen Geo => Whitey
04.03.2012 - 09:30 Whitey Stav čeká na testy => přiřazený
18.03.2012 - 12:01 Whitey Poznámka přidána: 0001468
18.03.2012 - 12:01 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
23.03.2012 - 17:05 Whitey Poznámka přidána: 0001501
23.03.2012 - 17:05 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
23.03.2012 - 17:05 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker