Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000737NPCNezařazanoveřejný19.02.2012 - 00:2821.02.2012 - 21:17
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000737: Retardované chování ArcherAI
PopisArcherAI se nepohybuje plynule, ale stylem krok-pauza-krok-pauza -> není problém ji doběhnout. Bude nutno ji prověřit a upravit, aby se pohybovala plynule např. jako MeleeAI.
Je otázkou zda ji vůbec opravovat, protože MeleeAI zvládne to samé... v čem se vůbec liší ArcherAI a MeleeAI?
ZnačkyAI, NPC, Optimizace
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001252)
Whitey (správce)
21.02.2012 - 21:17

Opraveno.
AIArcher obsahovala zpomalení - sekundovou pauzu mezi akcemi. Zrušena.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
19.02.2012 - 00:28 Whitey Nový problém
19.02.2012 - 00:28 Whitey Značka přiřazena: AI
19.02.2012 - 00:28 Whitey Značka přiřazena: NPC
19.02.2012 - 00:28 Whitey Značka přiřazena: Optimizace
21.02.2012 - 21:17 Whitey Poznámka přidána: 0001252
21.02.2012 - 21:17 Whitey Stav nový => uzavřený
21.02.2012 - 21:17 Whitey Přiřazen => Whitey
21.02.2012 - 21:17 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker