Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000740BetatestCommon (Obecné)veřejný20.02.2012 - 00:0631.03.2012 - 03:22
Reportérfaust 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000740: počet střeliva npc střelců...
Popisv souvislosti s tim, že někde padl navrh na to, že by npc mag/knez kouzlil s regama a po case by mu dosli a zregenerovali se mu až třeba za 30 minut, kdy by byl v kildu (nebo po jeho spawnu, žejo), mě napadlo, že by takhle mohla mít omezený střelivo většina npc střelců...

jde o to, že bandita s lukem má sice ají meč, ale ted když bude mít podmínku pro držení si odstupu, tak ho nikdy nepoužije... ale když bude mít u sebe třeba jen sto šípů, což mu vyjde tak na 5 minut nepřetržité střelby, tak mu pak nic jinýho nezbyde... (silnejší archer klidne víc šípů)...

ono ají v tom dungeonu působí píp, že když už se třeba skupina s něčím páře dýl, tak sou už hráči vyčerpaný, docházej jim veci a tak... a šance npc sou i po dlouhodobým boji furt stejný...
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001249)
Whitey (správce)
21.02.2012 - 21:07

Střelecké NPC je taktický prvek který má střílet, ne mlátit mečem. Meč má pouze pro případy kdy je zahnáno do rohu a nemůže luk efektivně použít.
Omezovat mu šípy je podle mě nesmysl - i hráči si do dungu nesou kolik potřebují, nebo si dojdou pro jiné. Pokud by NPC střelec byl omezený, tak se mu akorát na chvilku nastrčí summon a je po šípech.
(0001541)
Geo (správce)
31.03.2012 - 03:22

Viz. Whiteyho reakce, takováto úprava není na pořadu dne.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
20.02.2012 - 00:06 faust Nový problém
21.02.2012 - 21:07 Whitey Poznámka přidána: 0001249
31.03.2012 - 03:22 Geo Poznámka přidána: 0001541
31.03.2012 - 03:22 Geo Stav nový => uzavřený
31.03.2012 - 03:22 Geo Přiřazen => Geo
31.03.2012 - 03:22 Geo Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker