Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 04:04 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001037 | NPC | Nezařazano | veřejný | 10.12.2012 - 08:13 | 17.09.2013 - 01:24 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001037: Eskortování NPC | ||||||||
Popis | Prověřit a zprovoznit skripta umožňující eskortovat NPC na určité místo. Pokud možno provázat do interakce, než jen na dvojklik. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002522) Whitey (správce) 10.12.2012 - 11:27 |
Prošel jsem skripta základu pro eskortovatelné NPC (BaseEscortable). Jejich úprava by technicky měla být snadná. 1, Skripta NPC vodí pouze na konkrétní natvrdo skriptované regiony. - napojit na Geovo systém Places.xml (navigační body ve městech) - možnost nastavit vlastní region nebo lépe konkrétní lokaci kam chce NPC jít 2, Loot - zrušit natvrdo skriptovaný loot a vybavení (máme Bestiář) - smazat loot pokud bude NPC zabito čímkoliv mimo hráče - pokud NPC zabije hráč může si ho lootnout (pokud bude co), ale bude šance na automatickou pokutu za zabití (kdosi ho u toho viděl). Pokuta bude udělena v lokaci kde bylo NPC najmuto. 3, Odměna - pozor, je tam natvrdo fůra zlaťáků. Přesunout do [props, tím bude i nastavitelná z interakce. |
(0002537) Whitey (správce) 15.12.2012 - 18:34 |
Betaverze na servru. |
(0002538) Whitey (správce) 15.12.2012 - 18:54 |
Pro testy [add baseescortable Parametry: Destination = kam chce NPC právě teď jít, kódovaný text* PresetDestination = kam bude NPC chtít jít, kódovaný tetx* Payment = platba za doprovod AfterEscortDelay = prodleva po eskortování (za jak dlouho lze nabrat jiné NPC) DeleteAfterEscort = zda se NPC na konci cesty smaže (zatím nedoskriptováno) Kódovaný text destinací: region|lokace|nazev region = název regionu. "random" pro náhodný výběr z regionů v Places.xml. Lze použít "null" pokud nechcete zadávat region. lokace = souřadnicemi "x,y,z", přesným názvem lokace z Places.xml nebo "random" pro náhodný výběr z lokací v Places.xml name = název lokace který NPC vyslovuje | = oddělovač Pokud je zadán pouze název regionu, zareaguje NPC ihned při vkročení do něj. Pokud je zadaná lokace (pozicí nebo názvem), zareaguje NPC 3 políčka od ní. Příklad destinací: "Ishar" - NPC chce odvést do regionu Ishar "Ishar|Dům starosty" - NPC chce odvést na lokaci 1137,1954,20 (lokace domu podle Places.xml) "Ishar|Dům starosty|K starostovi" = to samé, ale NPC to bude vyslovovat jako "Zaveďte mě K starostovi" místo k domu starosty. "null|0,0,0|Severní pól" - NPC chce k lokaci 0-0-0 |
(0002540) Whitey (správce) 16.12.2012 - 10:20 |
Zprovozněna blokace smazání NPC po dokončení doprovodu - DeleteAfterEscort=false (pro interakce, nebo NPC které chce "vodit tam a zpátky po světě"). Doplněn spawner "EscortableSpawner" - klasický spawner, který má v [props parametry pro automatické nastavení eskortovatelného NPC. Doplněny příkazy pro interakci: ForceEscort - interakce vnutí eskortování majitele interakce <ExecuteCode Class="Server.Mobiles.BaseEscortable" Method="ForceEscort" /> ForceStopEscort - interakce násilně přeruší eskortování svého majitele <ExecuteCode Class="Server.Mobiles.BaseEscortable" Method="ForceStopEscort" /> |
(0002542) Whitey (správce) 17.12.2012 - 12:04 upraveno: 17.12.2012 - 12:05 |
Přidána odměna za vzdálenost, defaultně 0.1st za 1 pole. Přidána reakce na dvojklik - poprvé řekne NPC destinaci, podruhé (do 5s) se NPC najme. |
(0002560) Whitey (správce) 24.12.2012 - 12:22 |
Z fóra: Tomáš Goj hlásil: Hledám místo zvané "???" vezmete mě tam za 47st? Ilicius: Takže můj poznatek, při prvním zeptání se NPC má sklon říci pouze jméno lokace (svět, východní isharion atd). Jenže pokud NPC chce doprovodit přímo do města, lokaci neříká a v takovém případě, občas řekne jen ??? Jinak docela zajímalo, proč odměna za doprovod do Kitonu (zatím nejvzdálenější místo kam po mě chtěl), je jen 25 st. |
(0002568) Whitey (správce) 26.12.2012 - 15:19 |
Eskortovatelná NPC vypadají provozuschopně? |
(0002650) Whitey (správce) 03.01.2013 - 10:42 |
Ano, na lokále tak vypadají. |
(0003061) Stig (správce) 15.09.2013 - 17:38 |
Vytvořil jsem region Královská magická akademie. NPC mi z místa 1368 1831 55 nabízí za dovedení do akademie pouze 25 str. (což je jeho hodnota pro Payment, ale nějak k tomu nepřičetl PaymentPerSquare 0.1). "Královská magická akademie" jsem nahrál i do Places.XML, po restartu zkusím, jestli to stačí k vyřešení problému. |
(0003063) Whitey (správce) 15.09.2013 - 19:54 upraveno: 15.09.2013 - 19:56 |
Pokud je cesta "do regionu", neumí skripta určit vzdálenost. Máš možnost zadat konkrétní lokaci do Places, z Places si to vytáhne místo kam se má v tom regionu chodit. Lepší možnost je zadat lokaci přímo do textu destinace. V props zadat Definition jako "null|x,y,z|JmenoLokaceProGump". Lze provést i na odpovídajícím spawneru. viz. parametry v http://mantis.manawydan.cz/view.php?id=1037#c2538 [^] |
(0003081) Stig (správce) 17.09.2013 - 01:23 upraveno: 17.09.2013 - 01:23 |
Díky moc za info, supr. PS: Jinak můžeš považovat za otestované, změnil sem z "vyřešeno bez testování". |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.12.2012 - 08:13 | Whitey | Nový problém | |
10.12.2012 - 08:13 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
10.12.2012 - 08:13 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
10.12.2012 - 11:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0002522 | |
15.12.2012 - 18:34 | Whitey | Poznámka přidána: 0002537 | |
15.12.2012 - 18:54 | Whitey | Poznámka přidána: 0002538 | |
16.12.2012 - 10:20 | Whitey | Poznámka přidána: 0002540 | |
16.12.2012 - 10:20 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
17.12.2012 - 12:04 | Whitey | Poznámka přidána: 0002542 | |
17.12.2012 - 12:05 | Whitey | Poznámka upravena: 0002542 | Zobrazit revize |
24.12.2012 - 12:22 | Whitey | Poznámka přidána: 0002560 | |
24.12.2012 - 12:22 | Whitey | Stav | čeká na testy => reakce |
26.12.2012 - 15:19 | Whitey | Poznámka přidána: 0002568 | |
26.12.2012 - 15:19 | Whitey | Stav | reakce => přiřazený |
26.12.2012 - 15:19 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
03.01.2013 - 10:42 | Whitey | Poznámka přidána: 0002650 | |
03.01.2013 - 10:42 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
03.01.2013 - 10:42 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený bez testování |
15.09.2013 - 17:38 | Stig | Poznámka přidána: 0003061 | |
15.09.2013 - 17:38 | Stig | Stav | uzavřený => vyřešený |
15.09.2013 - 17:38 | Stig | Řešení | vyřešený bez testování => vyřešený |
15.09.2013 - 19:54 | Whitey | Poznámka přidána: 0003063 | |
15.09.2013 - 19:54 | Whitey | Stav | vyřešený => reakce |
15.09.2013 - 19:56 | Whitey | Poznámka upravena: 0003063 | Zobrazit revize |
17.09.2013 - 01:23 | Stig | Poznámka přidána: 0003081 | |
17.09.2013 - 01:23 | Stig | Poznámka upravena: 0003081 | Zobrazit revize |
17.09.2013 - 01:24 | Stig | Stav | reakce => uzavřený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |