Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001156Manawydan klientÚpravyveřejný17.08.2013 - 14:5111.07.2016 - 17:26
ReportérWhitey 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Verze produktu 
Cílová verzeVyřešeno ve verzi 
Shrnutí0001156: Upravit spouštění animace NPC aby nevracelo postavu zpět na místo, kde byla animace spuštěna
PopisBuď paket animace (paket MobileAnimation) nebo to co předchází jeho odeslání (funkce ProcessDelta) podle mě způsobují trhnutí bežící postavy při spuštění animace.
Zkoušeno na pasti (FireColumnTrap), kde její základ (BaseTrap) spouští animaci zásahu (pozor, SVN 1758 tuto animaci odpojilo). Domnívám se že toto mohlo i za cukání v boji apod.

Bylo by žádoucí aby klient (server?) neblokoval při spuštění animace pohyb.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
spojený s %id 0001512přiřazenýbiosek Betatest Za behu by se nemeli provadet animace postavy 

-  Poznámky k problému
K tomuto problému neexistují žádné poznámky.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
17.08.2013 - 14:51 Whitey Nový problém
19.08.2013 - 13:09 Geo Přiřazen => Geo
19.08.2013 - 13:09 Geo Stav nový => přiřazený
11.07.2016 - 17:26 Whitey Vztah přidán spojený s %id 0001512


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker