Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001165OstatníChybyveřejný06.09.2013 - 17:2326.10.2013 - 12:01
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001165: Některé věci se nepoškozují
PopisNěkteré věci se zřejmě nepoškozují.
Měly by se prověřit např. nástroje Carvingu (tuším: stahovací nůž, řeznický nůž, sekáček, dýka), Lopata používaná při Miningu, Přemývací miska při vymývání hlíny, Plech na pečení při tání ledu na sůl.
Pokud má někdo nějaký další tipy, tak pište.
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=128&pid=75077#pid75077 [^] (uživatel: Stig)
ZnačkyPředmět
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002999)
Stig (správce)
07.09.2013 - 11:29

Přidáno z fóra:
Psací pero a nejspíš i zbytek věcí z kartografie - glóbus, sextant, dalekohled.
Nejspíš i dost věcí u farmáře(nebo svobodného) jako třeba vidle?

Nepoškozují se nejspíš jen věci, které se jakoby přímo neúčastní výroby ale leží v batohu jako podmínka k výrobě nebo jiné akci.
(0003002)
Whitey (správce)
08.09.2013 - 12:57

Nástroje pro klasickou výrobu řemeslníka se opotřebovávají. Pokud ne, bude tam chyba.
Většina míst kde se předmět neopotřebuje jsou vlastní nestandardní postupy a musí se to tam ošetřit.
Prozatím vynechávám opotřebení věcí které mají díly (inkoust), protože se spotřebují.
Prozatím vynechávám opotřebení nádob.

Přidán standardní test na poškození nástroje (SVN 1816):
- Theurgická kniha/AlchemyStand (při spuštění procesu, ať už úspěšném nebo ne)
- těžební procesy (kopání, sekání, okopávání)
- rozřezávání (Carving)
- přemývací miska
- plech na pečení při výrobě soli
- kartografie, glóbus
- vidle při odvozu slámy
- používání nádob (s ohledem na použité množství obsahu)
(0003079)
KoalaStar (reportér)
16.09.2013 - 23:33

Co jsem si všimla:

Nepoškozuje se: psací pero (psaní hlavně do herbáře, opisování svitků a 3x zápis na nástěnku --> inkoust mizí, pero se nepoškozuje)

Poškozuje se: zbroj, udice, zbraně, zbroj, krumpáč, sekyra
(0003080)
Stig (správce)
17.09.2013 - 00:23

Mohlo by se taky uvažovat o poškozování věcí jako jsou šperky, toulce, oblečení apod. V boji to rozhodně nikdo nerozmlátí a výrobci jsou tím odkázáni na velmi nízký odbyt.
(0003083)
Galran (reportér)
17.09.2013 - 14:47

V questech chtějí vždy 100% nepoškozené věci, nebo je tam nějaká rezerva? Teď tu narážím na možnost "poškození" džbánu nalitím tekutiny, která je potřeba do Q.
(0003086)
Whitey (správce)
19.09.2013 - 22:17
upraveno: 19.09.2013 - 22:18

Všeobecně používaný test ( Item.CheckIntegrity() ) použitý i v testu kvestů má toleranci do 10% poškození.

Na poškozování šatů apod. se mrknu. Doteď se poškozují pouze pokud někdo v boji zasáhne část těla kde jsou a prorazí zbroj. Asi prohlásím tyto věci za křehčí a bude se testovat poškození jednoho náhodně vybraného při každém zásahu.

(0003093)
Galran (reportér)
21.09.2013 - 12:19

Co zavést na oblečení a nábytek něco jako "únavu" materiálů? Protože spousta věcí od svobodných řemesel se do boje nebo výrobního postupu nedostane.
(0003094)
Whitey (správce)
22.09.2013 - 14:16

Před delší dobou jsem o tom taky uvažoval. Nevím ale jestli by to zvláště u nábytku nebyl spíš opruz než pomoc.
(0003096)
Stig (správce)
22.09.2013 - 16:05
upraveno: 22.09.2013 - 16:07

Já jsem na 100% pro únavu materiálu zejména u věcí jako oblečení a šperky. S tím nábytkem bych taky váhal, ale pokud by nezmizela např. celá truhla/skříň i s vnitřkem, ale věci by to třeba vysypalo na zem pod sebe, tak proč ne (tedy pokud by zničené věci mizely.. pokud by nemizely, pak by se nějak muselo ošetřit, ať jsou zničené kusy nábytku nepoužitelné - do skříně nic dalšího nejde dát, na židli si nejde sednout, na stůl nejde nic položit.. nevím, asi moc složité).
Obecně bych ale řekl, že nábytek by měl mít durabku vcelku dost vysokou, zatímco šperky a šaty nízkou. U šperků například předpokládám durabku cca od 20 výše dle druhu a materiálu a stejně to aktuálně nikdo nezničí, stačí to odložit před bojem do batohu. Stejně tak s oblečením - každý si ho prostě vymění za zbroj. Takový řetízek nebo košile by ale mělo být zboží, které moc dlouho nevydrží..

(0003162)
Whitey (správce)
26.10.2013 - 12:01

Zakládám jako nový bug, tohle téma uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
06.09.2013 - 17:23 Whitey Nový problém
06.09.2013 - 17:23 Whitey Stav nový => přiřazený
06.09.2013 - 17:23 Whitey Přiřazen => Whitey
06.09.2013 - 17:23 Whitey Značka přiřazena: Předmět
07.09.2013 - 11:29 Stig Poznámka přidána: 0002999
08.09.2013 - 12:57 Whitey Poznámka přidána: 0003002
08.09.2013 - 12:57 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
16.09.2013 - 23:33 KoalaStar Poznámka přidána: 0003079
17.09.2013 - 00:23 Stig Poznámka přidána: 0003080
17.09.2013 - 14:47 Galran Poznámka přidána: 0003083
19.09.2013 - 22:17 Whitey Poznámka přidána: 0003086
19.09.2013 - 22:18 Whitey Poznámka upravena: 0003086 Zobrazit revize
21.09.2013 - 12:19 Galran Poznámka přidána: 0003093
22.09.2013 - 14:16 Whitey Poznámka přidána: 0003094
22.09.2013 - 16:05 Stig Poznámka přidána: 0003096
22.09.2013 - 16:07 Stig Poznámka upravena: 0003096 Zobrazit revize
26.10.2013 - 12:01 Whitey Poznámka přidána: 0003162
26.10.2013 - 12:01 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
26.10.2013 - 12:01 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker