Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 04:00 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001175 | NPC | Nezařazano | veřejný | 11.09.2013 - 17:19 | 15.09.2013 - 13:04 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001175: Výpočet dostřelu lučištníka vs. dostřel luku | ||||||||
Popis | Dostřel luků to nyní počítá do kruhu, ale AI lučištníka se dál přibližuje do čtverce. V důsledku to znamená, že pokud stojím od NPC lučištníka v diagonálním směru, tak se zastaví ve vzdálenosti ze které na mne nedostřelí. | ||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1025&pid=75230#pid75230 [^] (uživatel: Ilicius) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003010) Whitey (správce) 11.09.2013 - 17:37 |
SVN1823, lze testovat. |
(0003053) Galran (reportér) 15.09.2013 - 12:27 |
V pořádku. |
(0003059) Whitey (správce) 15.09.2013 - 13:04 |
Děkuji za test. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.09.2013 - 17:19 | Whitey | Nový problém | |
11.09.2013 - 17:19 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
11.09.2013 - 17:19 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
11.09.2013 - 17:37 | Whitey | Poznámka přidána: 0003010 | |
11.09.2013 - 17:37 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
15.09.2013 - 12:27 | Galran | Poznámka přidána: 0003053 | |
15.09.2013 - 13:04 | Whitey | Poznámka přidána: 0003059 | |
15.09.2013 - 13:04 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
15.09.2013 - 13:04 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |