Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001177OstatníÚpravyveřejný11.09.2013 - 22:5023.09.2013 - 19:40
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001177: Postih do obratnosti a odpovídající perk
PopisPro účely výpočtů v boji je považován za střední, tam se používá součet celé zbroje.
Postih do obratnosti je počítán z těžké, tam se počítá z konkrétního kusu.
Píšu si na Mantis, nebylo by na škodu dát i tu obratnost podle součtu zbroje.
(tj. perk který snižuje postih do obratnosti bude počítán z průměru zbroje)
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2356&pid=75273#pid75273 [^] (uživatel: Whitey)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003038)
Whitey (správce)
14.09.2013 - 10:39

Upraveno, SVN 1840:
- perk pro výpočet postihu do obratsnosti za zbroj se počítá z průměru nasazené zbroje
- perk pro štít se počítá z průměru zbroje nebo perku UseShield, podle toho který je výhodnější
(0003050)
Galran (reportér)
15.09.2013 - 12:05

- perk pro štít se počítá z průměru zbroje nebo perku UseShield, podle toho který je výhodnější

-> Průměr funguje dobře, ale když dám na naháče 4. stupeň perku UseShield + štít, tak mi to stejně vezme obratnost.
(0003056)
Whitey (správce)
15.09.2013 - 12:49

Děkuji za test. Vyplatí se když si je nedělám jen sám, zkoušet naháče se štítem by mě ani nenapadlo.
SVN 1847:
Změna logiky snížení postihu za štít:
1, určí se level perku podle průměru zbroje, nebo podle perku štítu, co je vyšší
2, ke zvolenému levelu perku se zjistí bonus z perku podle průměrné zbroje a z perku podle typu štítu, použije se ta lepší.
(0003060)
Galran (reportér)
15.09.2013 - 17:08

Nahá postava: Obratnost za šttít to snižuje pouze při 2. a 4. stupni perku. Pokud si vezmu jakýkoliv kus zbroje + štít, tak to vždy hlási třídu zbroje podle onoho kusu (př.: kožený nákrčník + pavéza = "lehká zbroj").
(0003064)
Whitey (správce)
15.09.2013 - 20:19

Krucifix.
Tak teď už to snad bude správně, zkoušel jsem to i u sebe.
Výše levelu bere se vyšší hodnota:
- z perku UseShield
- z perku třídy oblečené zbroje (pokud je)
- z perku třídy štítu
Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota:
- z perku třídy oblečené zbroje (pokud je)
- z perku třídy štítu

Naháč, UseShield 2, UseHeavyArmor 4, těžký štít:
- z perku UseShield -> 2
- z perku třídy oblečené zbroje -> 0 (nemá zbroj)
- z perku třídy štítu -> 4 (těžký štít, tj. jako těžká zbroj)
Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota:
- z perku třídy oblečené zbroje -> 0 (nemá zbroj)
- z perku třídy štítu -> 100 (tj. pro 4. level)

Změna se projeví pouze při 2 a 4 úrovni perku, protože jsou tak nastavené:
Bonus0="20" Bonus1="20" Bonus2="60" Bonus3="60" Bonus4="100"
(Bonus0 = stav bez perku)
Zapomněl jsem totiž že v BonusValue jsem dal postihu útoku, v SecondBonus postihy obraně (které rostou v lichých intervalech). Pro tu dexteritu to upravím.
(0003065)
Whitey (správce)
15.09.2013 - 20:25

Nejsem si zcela jist tím zda to takto zůstane, protože Lehký nákrčník + Těžký štít -> pro štít se použije perk Lehká zbroj (průměr nasazené zbroje bez štítu).
Asi to upravím na "třída štítu nebo zbroje, podle toho co je víc".
(0003066)
Whitey (správce)
15.09.2013 - 20:35

Tak jsem skončil s následujícím:
Výše levelu bere se vyšší hodnota:
- z perku UseShield
- z perku třídy štítu nebo třídy oblečené zbroje, podle toho který je vyšší
Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota:
- z perku třídy oblečené zbroje (pokud je)
- z perku třídy štítu
Perk průměruje hodnotu, stav by měl být: 20(bez perku)/40/60/80/100%.
(0003068)
Galran (reportér)
16.09.2013 - 16:45

Už to vypadá dobře, jen že když si vemu 2. stupeň perku na štít a k tomu 4. stupeň lehké (nebo střední) zbroje + pavézu, tak mi to odečte pouze 1 bod do obratnosti, má to tak být? (na 3. stupni už 0)
(0003072)
Whitey (správce)
16.09.2013 - 19:45

Pavéza je těžký štít.
Následuje proces:
Výše levelu bere se vyšší hodnota:
- z perku UseShield -> 2
- z perku třídy štítu nebo třídy oblečené zbroje, podle toho který je vyšší -> 0 ze štítu (nemáš těžké a těžký štít je víc než střední/lehká zbroj)
Hodnota proti snížení obratnosti se bude brát z 2. levelu perku.

Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota:
- z perku třídy oblečené zbroje (pokud je) -> 40%
- z perku třídy štítu - > 40% (je to pro všechny perky stejné, ale zjišťuju to extra kdyby jsme to někdy měnili)
Použije se 40%, tj. štít ti sníží obratnost o 40% méně než by měl.

U toho o kolik bodů se obratnost sníží pozor - snížení je poměrem z maxima postavy. Pokud dá zbroj dohromady 70 bodů snížení, je to 70% z maxima. Hráč se staminou 10 klesne na 3, hráč se staminou 100 na 30.
(0003077)
Galran (reportér)
16.09.2013 - 20:17

Mně jde o to, že s jakoukoliv částí zbroje (jedním kusem), tak štít získá menší debonus do obratnosti, než kdyby byla postava nahá a pouze se štítem.

"Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota." -> nesčítá se to náhodou, protože by to pak odpovídalo? :)
(0003088)
Whitey (správce)
19.09.2013 - 22:24

Ano, pokud má lepší perk na zbroj než na štít, tak mu jeden kus zbroje zlepší štít protože se použije perk té zbroje. Je to věc s kterou těžko něco dělat, pokud nechci omezit ten perk pouze na perk štítu. I když u toho asi skončíme, že se level vezme vždy podle perku štítu a hodnota podle zbroje.

Ne, rozhodně se to nesčítá. Vybere si to jeden perk a z něj použije hodnotu.
(0003092)
Galran (reportér)
21.09.2013 - 12:16

Počítá se štít do celkové třídy zbroje? Tím by pak nemuselo docházet k tomu, že stačí 1 kus jakékoliv lehké zbroje, aby hráč dostal maximální bonus za třídu "lehké" zbroje. :)
(0003095)
Whitey (správce)
22.09.2013 - 14:21

Ne, štít je mimo komplet zbroje.

Myslím že mám řešení:
Pro rušení postihu obratnosti se použije perk podle třídy zbroje, kam daný štít patří. Lehký štít -> Lehká zbroj atd.
Pokud bude mít hráč vyšší level perku pro štít než pro danou zbroj, bude se mu počítat level toho perku.

Tj. Lehký štít + Perk lehká zbroj 2 + Perk Štíty 4 -> použije se redukce obratnosti podle "Lehká zbroj 4".

Dává to i logický, smysl, hráč se naučil štít nosit buď v rámci své třídy zbroje, nebo v rámci specializace na štít.
(0003097)
Galran (reportér)
22.09.2013 - 16:27

Souhlas. :)
(0003098)
Whitey (správce)
22.09.2013 - 17:58

Provedeno v SVN 1869.
(0003103)
Galran (reportér)
23.09.2013 - 17:15

Funguje, může se uzavřít.
(0003104)
Whitey (správce)
23.09.2013 - 19:40

Děkuji za testy a aktivní spolupráci.
Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
11.09.2013 - 22:50 Whitey Nový problém
11.09.2013 - 22:50 Whitey Stav nový => přiřazený
11.09.2013 - 22:50 Whitey Přiřazen => Whitey
14.09.2013 - 10:39 Whitey Poznámka přidána: 0003038
14.09.2013 - 10:39 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
15.09.2013 - 12:05 Galran Poznámka přidána: 0003050
15.09.2013 - 12:49 Whitey Poznámka přidána: 0003056
15.09.2013 - 17:08 Galran Poznámka přidána: 0003060
15.09.2013 - 20:19 Whitey Poznámka přidána: 0003064
15.09.2013 - 20:25 Whitey Poznámka přidána: 0003065
15.09.2013 - 20:35 Whitey Poznámka přidána: 0003066
16.09.2013 - 16:45 Galran Poznámka přidána: 0003068
16.09.2013 - 19:45 Whitey Poznámka přidána: 0003072
16.09.2013 - 20:17 Galran Poznámka přidána: 0003077
19.09.2013 - 22:24 Whitey Poznámka přidána: 0003088
21.09.2013 - 12:16 Galran Poznámka přidána: 0003092
22.09.2013 - 14:21 Whitey Poznámka přidána: 0003095
22.09.2013 - 16:27 Galran Poznámka přidána: 0003097
22.09.2013 - 17:58 Whitey Poznámka přidána: 0003098
23.09.2013 - 17:15 Galran Poznámka přidána: 0003103
23.09.2013 - 19:40 Whitey Poznámka přidána: 0003104
23.09.2013 - 19:40 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
23.09.2013 - 19:40 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker