Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001304OstatníÚpravyveřejný11.05.2014 - 19:1911.05.2014 - 19:19
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001304: Změna procesu opravy
PopisRozpočítám suroviny do takového měřítka, z kterého pak budu zjišťovat co je potřeba.
Řekněme dýka: má durabilitu 32, suroviny CopperIngot=1, CutLeather=1, CopperWire=1
Udělá se seznam: 0-64, na 15 bude 1x kůže, na 31 1x drát, na 54 bude 1x měděný ingot, na 64 pokles maximální durability o 10%.
Při každé opravě se v tom seznamu posune o tolik, kolik bodů opravil. Po projetí konce jede znova od začátku.
Nová dýka, úplně zničená, bude chtít na opravu 1x kůži a 1x drát (posun 0-32). Podruhé zcela zničená, bude chtít 1 ignot a klesne maximální odolnost o 10%.
Pokud se bude opravovat dýka zničená na 80%, bude chtít jen 1x kůži (posun 0-26). Při další opravě, řekněme při 50% poškození, bude chtít 1x drát (posun na 42). Atd.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
K tomuto problému neexistují žádné poznámky.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
11.05.2014 - 19:19 Whitey Nový problém
11.05.2014 - 19:19 Whitey Stav nový => přiřazený
11.05.2014 - 19:19 Whitey Přiřazen => Whitey


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker