Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 01.12.2023 - 15:09 | ![]() |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001612 | Betatest | Chyby | veřejný | 16.11.2016 - 12:45 | 17.11.2016 - 19:29 | ||||||||
Reportér | Triad | ||||||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||||||
Stav | vyřešený | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0001612: Summoni často nereagují na příkaz "Zabij" | ||||||||||||
Popis | Triad: Zkusím ten problém popsat: Když si vyvolám summona a dám mu příkaz "zabij" na mobku, která je například 10 polí ode mě, tak summon udělá vždy jen krok a zastaví se. Musím tedy spamovat "zabij" několikrát po sobě, než se summon vůbec k mobce dostane, aby ji napadnul. To, že když má summon v cestě překážku (NPC, hráče) a běhá kolem něho, to se dá ještě snést, ale když musí hráč spamovat příkaz "Zabij" aby vůbec summon napadl mobku, to je celkem otravný. Taky se chci zeptat, jestli se rychlost nekro summonů upravuje přes skripta, nebo přes bestiář, protože většinou nekro summona necháš úplně vzadu, narozdíl od van summonů, které se tě bez problému drží celou dobu - tím myslím rychlost daných summonů Biosek: Nemenili se mobum v novym CSku jejich PerceptionRange? To by zpusobovalo to opakovany "zabij" Triad: Děje se to jak u normálních summonů typu Van tak i u nekrosummonů Evart. Jen teda u těch nekrosummonů je to snad ještě horší a častější než u těch obyčejných. | ||||||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=1097&pid=98825#pid98825 [^] (uživatel: Triad) | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
![]() |
|
(0004152) Triad (vývojář) 16.11.2016 - 16:49 |
Všiml jsem si dalšího problému. Vyvolal jsem odolnou mrtvolu za nekromanta, poslal na mobku a summon nejdříve došel na místo mobky, kde zrovna stála při příkazu zabil a pak teprve zaútočil na tu mobku. |
(0004153) Whitey (správce) 16.11.2016 - 18:24 |
SVN 5589: Upravená PerceptionRange: 18 (max) pokud je mobile ovládáno. |
![]() |
|||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
16.11.2016 - 12:45 | Triad | Nový problém | |
16.11.2016 - 16:49 | Triad | Poznámka přidána: 0004152 | |
16.11.2016 - 18:24 | Whitey | Poznámka přidána: 0004153 | |
16.11.2016 - 18:27 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
16.11.2016 - 18:27 | Whitey | Stav | nový => čeká na testy |
17.11.2016 - 19:29 | Triad | Stav | čeká na testy => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2023 MantisBT Team |